איזה אושר!!!!ג'וז חובה קלאב מיקס מטורף

איזה אושר!!!!ג'וז חובה קלאב מיקס מטורף

לאלחייייייייינדרווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
 

ציונעע

New member
מזה אתה חייב מחר האלבום 200000000000000%

חובה אין אין אני מת הטיזים מהיוטיוב בחרישות
 

TAL BAR ZOHAR

New member
ממחר כולנו "מכורים" ADDICTED BY DUDI SHARON

בשעה טובה ומוצלחת ובעיתוי מושלם (למרות המצב הפוליטי המחורבן) יש לנו נחמה מהדבר הכי גדול בנוסף למתנת האל רב תודות למוסיקה !! ובזמן מושלם האלבום ADDICTED ממחר על דוכני חנויות המוסיקה המובחרות !!! (אני משוכנע שגם עם הקניה הראשונה לא תתאחר הסוגיה באינטרנט) אבל אני כאן נירגש ואומר שזה עונג לקנות דיסק מקורי לקנות את המוסיקה שאנחנו אוהבים באיכות הטובה ביותר וברמה של אחד על אחד על הוקרת תודה כלפיי האומן !! עם זאת אני יוסיף תודות גם לאינטרנט ולכל האתרים ה"לא חוקים" שהיום ב2010 אי אפשר להתכחש לעובדה שזה עוזר ובמקרים מסוימים מטיב לאומן! כל אוזן מבורכת הטוקבקים והמוערבות האישית עם מלא אהבה עושה המון ! חברים ההרכב בכל פעם אוסף עוד קבלה ועוד אתגר ועוד רזומה שקשה להיתעלם !! והאמת שהיום כבר לא מתעלמים וקשה למצוא אדם שצתערר ולא יעיז להגיד שההרכב באמת מוכשר ועשה ועושה ויעשה את זה בגדול !! חברים מצפה לכם אלבום פנטסטי !!!!!! עם יציאות מבריקות !! שימו לב לסיפור מטראק לטראק לאיכות המדהימה למשחקי וואקלים ,בייס ליין,שטיחים ,מלודיות ורמת בניות ברמה בינלאומית!! 100 אחוז טהור של היוצר דודי שרון שם לקח את מיטב היציאות עם שילוב האומנים שגילה בפרט לדיווה ג'ואל היא מקור ההשראה ובת טיפוחיו המלא יחד עושים ויעשו מוסיקה איכותית ומלאת אהבה !!! חברים אין ספק שזה מחזיר אותנו לריגוש של האלבום הראשון של ג'ואל והריגוש נמצא ומתפשט לאט ונכון !! שימו לב !! ג'ואל תיפתח את מצעד הגאווה הרשמי במקסיקו (דברים שנסגרו מזמן) ורק היום מאושרים סופית לפירסום!! ג'ואל הולכת להופיע מול נוכחות של למעלה מ 1.000.000 איש כןןן...מליוןןן!!!! (מקסיקו זה לא ישראל)הם שם מליוניםםם בעיר!היוטיוב כמובן יסביר יותר טוב ממני תיהיו מוכנים לזה !!! חברים באמת שתקופה ארוכה לא זיינתי לכם במוח אבל איןןן ספקקקק הכל מורגש באויר והאהבה של אחד ואחד ממכם מחזקת ואני יודע שאנחנו כאן באתר ספציפית כבר לא מעט אבל מעט לעומת הדבר האמיתי כבר אלפי אנשים מודעים ומעריכים את ההרכב שעשה ויעשה עוד המוןן !!! לגביי התוכנית ב24 משיקולים ספציפיםם נדחה !!תאריך חדש ינתן בקרוב !!! צפווו לעוד עידכוניםם !!! 11.6.2010-ISRAEL GAY PRIDE TEL AVIV 11.6.2010-עפולה-AFULLA 12.6.2010-קרן & אליס PRIDE-חובה להיות שםםםם בנים בנות להישטלתותתתתתתתתתתתתתתתת!!!!! 19.6.2010-GAY PRIDE MEXICO+PRIDE PARTY ANGLS GDL 3.7.2010-MEXICO CITY ................... בקרוב הפקת ענק !!!! השקת האלבום של DUDI SHARON מופע ממכר ובלעדי של המשוגעת הראשית !! JOUELL !!! כל הפרטים בקרוב !!! סופ"ש נעים ורק טוב לכולנווו אמן !!! 10.6.2010 ADDICTEDDDD מחר בחנויות !!!!!!
 

ציונעע

New member
גם אני אמרתי נחכה אבל זה בטח מחר ישתחרר ואני

בכלל לא יהיה בבית :(
 

TAL BAR ZOHAR

New member
חברים הודעה חשובה!!../images/Emo239.gif../images/Emo239.gif../images/Emo239.gif

באמתתת חברים,,,ציפיתי לקצת יותר פירגון מהפורום הרשמי מדובר באלבום בכורה של אחד היוצרים היותר מעורכים בואו לא ניתן כלכך מהר לחוקי האינטרנט לשלוט !! מחר לקראת הצהריים זה כבר על המדפים של מיטב חנויות המוסיקה בארץ ואני בטוח שכבר עד הערב זה יהיה (מין הסתם וזה כלכך ברור) באינטרנט! אז בוא נהנה מהשעות הקטנות עד ליציאת האלבום לאויר העולם וזיכרו מקורי זה הכי אחי !!!!!קצת ריספקט !!!
קיץ 2010 ניפתח רשמית וגם באינטרנט לטקבק חיובי זה הכרחי !!!!!!! וזו גם האמת !!!!! מחררר מכוריםםםםםםםם ...סליחה היוםםם כבר !!!!!!!!!!!!!!1!!!
 
למעלה