איזה אל/ה הכי דומים לך באופי?

RainBird

New member
איזה אל/ה הכי דומים לך באופי? במהלך החיפוש הארוך והרוחני אנחנו קוראים מיתוסים רבים. יש אלים ואלות שמאוד קל לנו להזדהות עימם. אילו מהם הם האל או האלה שהכי דומים לכם לדעתם?
 

Widsith

New member
הממ אני מתפתה לומר ת'ור כי פיסית אנחנו דומים (בהנחה ואני מגדל זקן), אבל בפועל אני מניח שאני (מאוד) קרוב באופי לאתנה, ואולי אפילו לאודין באספקטים מאוד מאוד מסוימים.
 

Bartal j

New member
אני חושבת שבאופן טבעי יש בי הרבה מהמוריגניות אפילו שהיא לא מהפנתאון שלי בכללי אבל עם הזמן למדתי להכיר בי צדדים הקשורים לאלה שלי איזיס שהיא עזרה לי לפתח אותם בתוכי ולהיות מודעת אליהם והם עוד מתפתחים.. גם איזיס עברה שינוי ממה שהיא הייתה בעבר למי שהיא כיום מייצגת. אני חושבת שבמצב הנוכחי אני בשלב העלמה יותר בכיוון של חתחור שזה ממש טבעי לי הצד הליליתי הזה הכי הרבה ולעיתים כשאני מתעצבנת אני ממש מזדהה עם סחמת' בזעם שלה בכללי, מוריגן, סחמת', חתחור, לילית ואיזיס. אלו האלות שאני הכי מזדהה איתן.
 

Wolf woman

New member
אולי ארטמיס אבל עבר קצת זמן ואיבדתי חלקית את התכונות האלו (הן קצת מנמנמות). שני אנשים אמרו לי שאני מזכירה את מוריגאן, אני מניחה שזה אומר משהו.
 

Raidho

New member
אפולו יש לי גם אמונות מאד מיוחדות לגביו ואני מקושר אליו למרות שאני סגור מאד על האמונה שלי באלים הנורדים. התחושות שלי כלפי אודין, לעומת זאת, הן כמו כלפי אבא, וכן על פי התחושה שלי הדמיון ביני לבינו הוא כמו הדמיון בין אב לבן. בערך כפי שדמיון זה מתואר ב - How to Train Your Dragon.
 

tontie

New member
אולי לא?
הרי אטרמיס ואפולו הם תאומים, לא?
גם אני קשור במיוחד לאל הזה, איכשהו משהו תמיד מחזיר אותי אליו. בקשר לאלים הנורדים, קראתי בכמה מקורות שאפולו היה עוזב את יוון כל קיץ לכמה חודשים ונוסע לצפון. אז אולי לא סתם אתה מרגיש קשור אליו ביחד עם הנורדים :)
 

5halo

New member
השם הראשון שעולה לי לראש זה בריג'יט אבל קשה לי להסביר למה בדיוק
 

RainBird

New member
יש מעט מאוד אלים שקשה לי להזדהות איתם תמיד יש נקודת השקה. אולי מלבד האל היהודי- איתו מאוד קשה לי להזדהות. אבל אלו שקל לי להזדהות איתם בעיקר הם אכן אושון והקטה, שאני עובד איתן הכי הרבה.
 

Drocell

New member
כנראה אני אהיה הראשונה לומר את זה אבל האל שאני הכי מתחברת אליו הוא ארס
 
למעלה