איזה אמולטור תומך בsvc chaos??אני..

איזה אמולטור תומך בsvc chaos??אני..

לא מצליח להפעיל אותו בצ'אנקאסט!בתוך קובץ הwinrar של המשחק יש קבצי רום!(ובטלאר זו לא סתם שאלה ניסיתי להפעיל בצ'אנקאסט ולא הצלחתי כמובן שניסיתי להפעיל את קובץ הwinrar כי בתוכו יש מלא קבצי רום!וזה לא הגיוני שאנסה להפעיל אחד מהם)טוב בקיצור איזה אמולטור תומך בsvc chaos?.
 

AxBattler

New member
SVC CHAOS הוא משחק ניאו גיאו

ולכן אתה צריך אמולטור ניאו גיאו כדי להריץ אותו. בגלל שזה משחק חדש יחסית אתה צריך גירסה פרוצה. אני משתמש בגירסה פרוצה של KAWAKS. גירסאות לא פרוצות של אמולטורים לניאו גיאו כמו גם קבצי ביוס (אתה צריך את הביוס הישן) תמצא בדף הניאו גיאו בחלק הקונסולות באתר.
 

AxBattler

New member
תתרכז!

(אני מתחיל לאבד את הסבלנות שלי) רשמתי והדגשתי שבאתר לא תמצא גירסאות פרוצות. אתה תיאלץ לחפש אותן (בגוגל לדוגמה). בנוסף הביוס הישן זה שקוראים לו OLD BIOS.
 
נימאס לי!תביא לי לינק לגרסא........

פרוצה של KAWAKS וזהו!ניסיתי כבר על הגרסא הרגילה של KAWAKS ולא הצלחתי למצוא את המשחק ברשימה(כמובן שעשיתי על קובץ הווינזיפ של הביוס של ניאו גיאו העתק והדבקתי על האייקון של האמולטור WinKawaks)ניסיתי להפעיל את המשחק גם על NEORAGE-X ולא הצלחתי להפעיל את המשחק היה לי אותו ברשימה אבל לחצתי פעמיים על שמו וזה לא נכנס למשחק.
 
אתה בקושי מכיר אותי ועוד משהו....

שמע אי-אפשר למצוא גרסא פרוצה של WinKawaks אם יש כזאת תביא לי לינק להורדה שלה.טוב אם אתה בכלל יודע להפעיל את אס אן קיי נגד קפקום1
 

yoo

New member
שמע..

לא הבנת... snk vs capcom ו capcom vs snk אלו משחקים שונים לגמרי! יש capcom vs snk ויש capcom vs snk 2 ויש Snk vs capcom! ההבדל הוא שב cvs קאפקום יצרה את המשחק וב svc אסנקיי (או המתיימרת להיות אסנקיי, פליימור) יצרה אותו.
 
למעלה