איזה אנשי פורום מעצבנים.

DoubleD

New member
איזה אנשי פורום מעצבנים.

תמיד יהיה להם מה להגיד אבל כשרוצים להקשיב להם הם משתתקים. אוח. אם רק יכולתי להחטיף להם כמה כאפות, משו שאמא שלהם הייתה צריכה לעשות מזמן ! מילא אם הם היו מיעוט, אבל הם הרוב שם, והמעניינים באמת בקושי פעילים. אני לא רוצה להתנצל על הביטוי של האלימות, אבל אין צורך לדאוג כי זה רק ביטוי
בע..
 
כנגד ארבעה גולשי פורום דיברה תורת

הניהול: חכם, תם, רשע וזה שאינו יודע לשאול. בקיצור, גולשים שונים צריכים יחס שונה. חלק מהם צריך כמעט להקניט כדי שהם יוציאו מהמקלדת קצת יותר מפסילת רעיונות של אחרים. אם ינתנו עוד פרטים ודוגמאות אולי יהיה כאן מישהו שיהיה לו רעיון איך לחלוב מהם מונולוגים ארוכים.
 
אני תוהה...

לי כמעט לא יצא להתמודד מול טרולים וגם כמעט לא יצא לי לגלות אנשים שמתלוננים על התפקוד שלי בניהול אז הניסיון שלי בתחום הוא די אפסי אבל בכל זאת חשבתי לעצמי... האם לא כדאי לסתום למתלוננים האלה את הפה בשיטת ה"לא מוצא חן בעיניך? תתלונן להנהלתה בפורום משוב או במייל - אם אתה לא עושה את זה, בעיה שלך"? בפעמיים שאמרתי את זה למישהו הוא התקפל. בנוסף, מההיכרות שלי עם אפרת, אני יודע שהיא בדרך כלל עומדת מאחורי מנהלי הפורומים אז אין מה לפחד מתלונות במשוב ובמייל מהסיבה הפשוטה שאפרת לא תעשה לכם כלום אם אין סיבה
 

sh53

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד לאפרת ולכל ההנהלה

גם לי מישהי אמרה שהיא לא מרוצה משיטת הניהול שלי, שלחתי אותה למשוב אז היא ענתה לי: אבל הם עומדים מאחורי המנהלים
 
אני פעם הייתי מאוד לא מרוצה מהדרך

בה פורום מסויים מתנהל. הבעתי את הביקורת שלי במסרים אישיים. המנהלת עמדה על שלה ואני לא גולש שם יותר. בכל מקרה, לא ניסיתי לארגן מרד בפורום עצמו ולא להדיח את המנהלת בשיחה עם הנהלת תפוז.
 
למעלה