איזה הקטעים מעצבנים אותכם לאחרונה??

מקסימה1

New member
איזה הקטעים מעצבנים אותכם לאחרונה??

אני למשל, מתעצבנת כל פעם שבילי ומאק מתחילים לדבר על הנושא של הסקס.. טוב דייי תיפרדו כבר!
 
כמעט מהכול../images/Emo69.gif

אני חושבת שצעירים צריכים לקחת הפסקה לעשות רענון. ולהעריך מחדש את הדמויות הרדודות שלהם. מעצבן אותי מאד פול והמזובלת שלו. היא באמת נראית טראש.. מעצבנת אותי כריסטין שעשתה לה חיים קלים.. והגישה לה את פול. מעצבנת אותי מאק והפוזות הצדקניות שלה עים בילי. נו דיי, קלטנו . אהבתי את ג'יי-טי לכי עליו.. מעצבן אותי לראות את שרון. הוי זו מכה רצינית שכל פעם פונה לאדם זר יחסית ושופכת את ליבה בפניו. פעם קרטר ופעם דיאגו. לכי לפסיכולוג בייב על הדרך הוא יטפל בכולך . מעצבן אותי שלורן יש לה ילד והוא לא מוזכר . את מרי אני לא ממש מבינה.. מעצבן אותי לראות את ניקי תעשו לה טיפול 10.000 היא נראית מיושנת וזקנה כזו.. מעצבן אותי שהחליפו את דיאן, היה קל לשנוא את הקודמת.. וויקטור אני אוהבת אותך. גם מרגיז אותי שלא מזכירים מה קרה לבת של אסתר, קייט.(פנימיה?) מרגיז אותי מלקום (מל-כלום) כל הזמן מתמרח. די זה דביק. עוד יותר מעצבנת אותי מערכת הספות שבבית של בראד היא כבר פסה.. עוד מתקופת קסנדרה רולניס אהובתו המיתולוגית של פול. ... תחליפו מהר! עוד יותר מעצבן אותי שהם לא מחשבים נכון את הפרשי הזמן . זכור לי שקולין נולדה לפני בילי בהרבה , איך זה לעזאזל ייתכן שהיא קטנה ממנו בשנתיים????? אני יכולה למנות עוד שעות, יש לי עבודה יום שישי... ומה שעוד יותר מעצבן אותי ולא ברור לי למה אני כל יום בחמש וחצי מול הרקע רואה את זה?
 
תודה באמת תודה

תודה ושוב תודה על היותי בבית בשעה כזו.. הייתי יכולה להיות ב..מקלט או באיזו הפגנה או אולי באיזה פקק, או אולי בעבודה במשמרת ערב ... ואהו איזה מזל, ושוב תודה על היותי בבית בשעה כזו.. מי היום בשעה כזו בבית??????????? רק העצלנים שעובדים משבע עד שלוש וחצי..
 
אותי מעצבן...../images/Emo46.gif

ג'ק- שחושב שהוא יכול לעקור ילד מאימו ולגדל אותו עם אשתו הנוכחית. ממש חוצפן!!! חושב שהילד זה איזה צעצוע קטן שבקלות אפשר להחליף לו את האמא רק בגלל שפיליס לא יכולה ללדת. מקנזי החדשה- כי את לא יודעת לשחק נשמה, ועד כמה שתהיי חמודה את לא אשלי באשיום ואת לא מקנזי!. אפילו בילי שם לב לעניין, ועובדה שאמרת לו "אתה כבר לא מביט בי כמו בעבר", כאילו דא?! את לא מהממת כמו הקודמת?! מה הפלא שהוא רוצה לזרוק אותך עכשיו??! בראד- צא מזה חבר! הבת שלך היא לא שילה קרטר. די עם הפרצופים החמוצים האלה אליה. ניל ואלכס- איך עוד לא עליתם על זה שיכול להיות שמלקולם שמע את השיחה שלכם ובגלל זה כל זה קרה??? ממש שני לא יוצלחים!!! מאיה רוטמן- איך זכית מקום שני ולא רפאל???
ממש לא פייר...
 

pumiki25

New member
לאאאאאא! מאיה! מאיה-מאיה-מאיה! ../images/Emo2.gif

אממ...צעירים חסרי-WHO? (*מכחכחת בשקט, בפינה*...
)
 
../images/Emo6.gif

העיקר שאת כאן
עכשיו אני יודעת, אני תמיד יקרא
ז'קו ואת תבואי בריצה... כמו שאני עושה לצהוב ולפייתי עם מרי וויליאמס...
 

python 4

New member
אותי מעצבן בכל פעם

שאני רואה את בילי ומק על המסך שלי. אם כי מק החדשה
בהחלט משפרת את המצב! קצת..
 

דבירית1

New member
התוספות שלי למה שאמרתם

לין שחושבת שהיא אמא של פול שתגיד לו עם מי לחיות. בילי שחושב בזמן האחרון על סקסכל היום ולווווחץ, בטח כתבתם את זה אבל הייתי חייבת קולין שכח היום אומרת שלא צריך לפקח עליה ושכולם מסובבים ת'ראש הולכת לסכנות ופוגעת בעיקר בנעצמה. מילא בעצמה אבל למה אבי צריכה כמעט להיחנק. מזל לפחות שהיא ידעה מה לעשות ואיני שוכית ךציייייין גם זאת לזזזכותה. ולסיום ג'ק שגם דיברתם עליו שמתנהג ברשעות לשמה.. אוליביה שרוצה שמלקולם יתקשר לבנה מקרקעית הים ותמיד תמצא הזדמנות ללכלך עליורב הדברים נככתבו בהודשה הקודמת על פרקי השבוע אזז סליחה על החזרות.
 

אור2221

New member
אתה רציני?

פרדי קרוגר נחשבת לRECAST הגרוע ביותר בימי Y&R, חוץ מויקי 2 (שרה אלדריך...). היא מזעזעת.
 
תודה אור!../images/Emo13.gifמתה עליך!!

וחשבתי לרגע שאני לא אובייקטיבית, אבל לא. הבחורה פשוט לא יודעת לשחק נקודה. למאק היתה לפחות חזות של בחורה רצינית ועצובה אז לפחות לה האמנתי בקטע של הקדושה ולא התעצבנתי מזה. אבל קרוגר??? לא אמינה ולא מתאימה ב-כלל!!
 

דבירית1

New member
בדיוק מה שאמרתי מתחלה...היא לא

יודעת לשחק בכלל הקרוגר הזאת... אגב ראיתי היום את השידור החוזר של כוכב נולד ועוד מעט אראה אותתו שו8ב כדי להקליט באופן מסודר את מה שאני רוצה. השיר שג'קו בחר דוקא יפה.
 

Jolleen

New member
היי :]

וואו כמה זמן לא הייתי פה.. חח אממ אני רואה פה ושם צח"מ אני לא מבינה למה אתם שונאים את מקנזי החדשה. אני מעדיפה אותה על הישנה ולדעתי היא משחקת טוב יותר.. :) טוב, כל אחד ודעתו ! וסתם משהו לא קשור- איזה כיף לראות את קולין על המסך
 
נעמה!!! אני קוראת אותך לסדר!

אני מניחה שמראה חיצוני זה עוד עניין של טעם. אבל להגיד שהיא משחקת טוב? ועוד משחקת יותר טוב מבאשיום? לא ולא חמודתי, את טועה... היא לא יודעת לשחק נקודה. אבל בגלל שאת כזאת חמודה אני יניח לעניין ויראה גם את זה כעניין של טעם...
כנראה שכל אחד רואה משהו אחר בשחקן זה או אחר.
 
../images/Emo124.gifאותי מעצבן

שג'ק מעלה על דעתו לעשות לדיאן את מה שעשו לפיליס,והיא אפילו לא מזכירה את זה... הרי לקחו לה את הילד,היא תיתן שיקחו לאמא אחרת את הילד שלה?? לפחות שהיתה מזכירה את זה במילה,אבל היא לא!
 
למעלה