איזה חארות !!!

מיה ווד

New member
איזה חארות !!! ../images/Emo46.gif

הלכתי לראות סין סיטי וזה רק מגיל 18 ! אוף איזה מעצבנים!!!
חיכתי חודשיים לראות תסרט הזה ! יו הם ממש מפגרים אני מזה לא מסכימה עם החוקים האלה כאילו מה הם לא רוצים תכסף שלי אניזאת זבוחרת לראות תסרט הזה מה אכפת להם אם יקרה לי משהו זה בעיה שלי !!!!
 

ashtray heart

New member
]:

מצטערת, אבל תתעודדי. הסרט יצא בDVD מתישהו
גם אני לא ראיתי, בכלל לא הלכתי לבדוק.. וכרגע זה לא ממש מעניין אותי. אגב, אני בטוחה שיש בתי קולנוע שפוסחים על החוקים של הגיל
בהצלחה..
 

פרפר17

New member
תבקשי ממשהו מבוגר שיקנה לך

ככה עשיתי לפני כמה שנים שרציתי לראות יעד סופי בכל מקרה ראיתי ואני מבינה אותם חלק מהתכנים לא מתאימים לילדים קטנים יותר מידי דם טוב הבמאי האורח זה טרנטינו (הבמאי שלי קיל ביל)
 
אמממ.. תראי ממה שהבנתי זה דיי מוצדק

עוד לא ראיתי אבל בכל מקום לא מפסיקים לדבר על כמה התכנים שיש בסרט הם אלימים ומזעזעים... אז אולי ההגבלת גיל היא מוצדקת, למרות ש-18 לדעתי זה קצת מוגזם. אבל בטוח יש בתי קולנוע שלא מקפידים על זה, שמעתי כבר על ילדים בטווח גילאים 12-16 שנכנסו לסרט הזה בלי בעיות אז זה מאד תלוי לאן את הולכת... בכל מקרה - לראות ב-DVD זה הרבה יותר כייף... :)
 

מיה ווד

New member
חשבתי שמישהו מבוגר יקנה לי...

ואז הם יהיו חייבים להכניס אותי אבל כבר חברה שלי ( לא שאני כ"כ מסכימה עם זה) עוד מעט מסיימת להוריד את זה במחשב אז היא תצרוב לי ואז אני לא אצטרך לחכות גם חצי שנה עד שזה יצא בדי וי די ... אבל מה שמעצבן אותי עם ה " חוק " הזה ש 3 שנים או אפילו נגיד בית השעוה זה לגיל 16 לא נראה לי ששנה ממש מבגרת אנשים וגורמת להם פתאום להיות בוגרים מספיק בשביל לראות סרט ...
 

moe7

New member
כל העניין הזה שרירותי לגמרי,

בכלל, לפני חצי שנה כשתעוררתי ליום הולדתי ה18 הכל נראה כ"כ מגוחך. יום אחד אתה קטין ומחרת אזרח שווה לעוברי האורח ברחוב. הכל חרטא. בירוקרטיה זה פוי, חוקים זה פוי והצנזורה הזו איומה! כל עניין הדיכוי בתוך החברה לא צריך לעבור בשתיקה, אף אחד לא צריך לכפות דעותיות על אחרים, קטנים או גדולים; עניין הגיל נתפס כשולי, אולי אחד הטאבויים הגדולים ביותר, הצעירים לא מראים סימני מחאה, מתבגרים ושוכחים איך זה להיות צעיר (תשובה: בדיוק אותו הדבר).
 

מתוקה777

New member
מההה?!

איך?! אני וחברות שלי הלכנו לסין סיטי אנחנו בנות 15 ואחרי שקנינו את הכרטיסים ראינו שהיה כתוב "מעל גיל 18" אבל בכל מקרה לא אמרו לנו כלום וראינו את הסרט... איך יכול להיות?!
 

cutieliji

New member
לפי מה שידוע לי,

הגבלת הגיל די מוצדקת. אבל תלוי, איפה הגבול. אם זה היה מגיל 16 ומעלה, אז בסדר, 18 נראה לי מוגזם. שנתיים משנות משהו?
 
סרט גרוע בין כה.

אני סתם עובר פה בסביבה, אבל סרט מייגע. רואים שטרנטינו במאי אורח, כזה בלאגן לא היה בסרט מאז קיל ביל. אלוהים. תמיד "יצירות המופת" זה דברים שפשוט אפחד לא מבין וכדי לא לצאת טיפשים אומרים שזו יצירת מופת.
 
למעלה