איזה חוסר נימוס מצידי.

איזה חוסר נימוס מצידי.

אז מהתחלה : שלום לכולם, תתחדשו על הפורום. האמת היא שהייתי מאוד מופתע לראות אותו עולה לאויר - התחום הזה חלש מאוד בארץ כידוע. אני ממוקם כרגע במנצ'סטר, בין השאר - לצורך פיתוח מספר משחקים (בחממה המאוד נוחה שקוראים לה הבית של אמא ואבא) שנמצאים בחבלי לידה ארוכים. התחום שמעניין אותי הוא משחקים שיתופיים אידיאליים, כלומר, משחקים שנעדרים אלמנט של תחרות ועימות. LOTR הוא, לעניין זה, משחק שיתופי חסר - שכן אלמנט העימות בו - המלחמה ב"כוחות השחור" הוא לב המשחק. אני אשמח מאוד לשמוע מכל מי שמכיר ונתקל או שמע על משחקים שיתופיים יותר ופחות. כמובן, אני אוהב ומתעניין במשחקים (לא במחשב) באופן כללי, אם כי עלי להודות שאת כל משחקי הדור החדש אני מכיר מקריאה בעיקר, ולא מהתנסות. ושתהיה שבת שלום !
 

backdoorslam

New member
איזה כבוד!!

כיף לקרא שיש לפחות יזמים ישראלים בתחום. לא הבנתי בדיוק מדוע אתה מגדיר את LOTR כ"משחק שיתופי חסר". מה מונע ממנו להיות "משחק שיתופי אידיאלי"?
 
יזמים ?

אני לא יזם, סתם חולה רוח עקשן. שר הטבעות הוא משחק של מאבק בין "כוחות האופל" ל"כוחותנו"...
כלומר, ישנו עימות במשחק. הרי לא משתפים את סאורון, נכון ? לכן המשחק אינו שיתופי אידאלי. תפיסתי את המציאות היא כזו, שתמיד אפשר ל"הרחיב את המעגל" ולראות את ה"יריב" כשותף. ובראיה זו, מחפשים דרכים אחרות להתמודד עם הקשיים. אבל קודם כל, לא נאבקים אחד בשני (לא יודע עד איזה גבול זה אפשרי, אבל בכל מקרה, התפיסה הזו רחוקה מלהיות ממוצה, ואת זה אני מנסה לקדם).
 

ננסק

New member
הי, למיטב ידיעתי

ולפחות האטי תוכל לאשר זאת, יצאה הרחבה למשחק שמאפשרת לשחק את סאורון. כמובן שזה כבר לא בדיוק שיתופי, כי כל מטרתו היא להכשיל את ההוביטים. בלי קשר, אני מאוד מעודד לדעת שיש יזמים בתחום, חולי רוח אור אדרוויז.
 

ycyclop

New member
לא שמתם לב

אם מדברים על יזמים כבר הזכרתי שניסיתי לעשות משהו בנידון בתגובה על דיפלומטיה. תקראו את האנקדותא האישית
 

ננסק

New member
דווקא שמתי לב,

ואני גם זוכר שציינת שנשארו לך שני לוחות בבית. תכננתי להפעיל לחץ מתון ולדאוג לכך שתביא אחד מהם בפגישת הפורום הבאה.
 

ycyclop

New member
לא דיפלומטיה

ההערה שלי היתה בקשר למשחק דמוי דיפלומטיה שמאוזן גם ל4 שחקנים בניגוד לדיפלומטיה שצריך את כל ה7 בשביל להיות מאוזן
 

backdoorslam

New member
נסיון להושיע בכל זאת

לדיפלומטיה יש כמה וריאציות של לוחות. למעשה מדובר במספר תלת-ספרתי. אני מחזיק בביתי וריאציה שנקראת Ard-Ri, ומושתתת על תמה של כיבוש אירלנד ומתרחש בסביבות 500AD. הוריאציה מותאמת לארבעה שחקנים אם אופציה לחמישה. בהרחבת החוקים לחמישה מתווספים הויקינגים. נוסה בהצלחה פעם אחת.
 

ycyclop

New member
יש אבל,

אני כרגע לא מוצא את האתר של חברה שמתמחה במשחקי שיתוף פעולה ל 2-4 שחקנים. אני אמשיך לחפש
 
wow...

אני אשמח מאוד לשמוע על חברה שהיא לא Family Pastimes הקנדית, שהיא, למיטב ידיעתי, החברה היחידה בעולם שמעצבת רק משחקים שיתופיים (וותיקה ביותר - בת 30). מלבדם יש את Talicor, שלהם יש ליין נרחב של משחקים שיתופיים, ועוד כל מיני חברות עם הברקות בודדות. אני לא מת על המשחקים של אף החברות הללו. הם מיושנים ואינם חסינים בד"כ לבעיית המולטי-סוליטייר. אבל הם חלוצים בתחום ואני מוריד בפניהם את הכובע, ולומד, כמובן. אשמח, כמובן, להכיר חברות נוספות שמתמחות. מי יודע, אולי הזנחתי את רוטינת חיפוש החידושים ברשת זמן רב מדי.
 

ycyclop

New member
אכן family pastimes

זוהי החברה שחיפשתי, אבל אני רואה שאתה מכיר אותה.
 
למעלה