איזה יום נפלא היום !

Mנטה

New member
איזה יום נפלא היום ! ../images/Emo137.gif

אז אחרי הגל הראשון של מסיבות החנוכה, אחרי הגשם האינסופי וגם קצת קורר, פתאום יש יום חדש. בהיר. נעים. קצת קר נכון, אבל בהחלט דורש טיול. אין ספק, זה יום שנועד לטיולים
הבעיה היא שגם אתמול היה יום כזה... ומישהו פה (שלא ננקוב בשמו) לא הספיק לנקות את הבית ועוד לא התחיל בכלל לשבץ לעצמו את החדר כושר להיום... אז אנא התקשרו לאותו המישהו ופתו אותו מיד לצאת או שהוא יאלץ להתחיל לנקות ממש בדקות הקרובות...
(הממ... אם שוקלים ספורט מול כמות הלביבות של ערב חנוכה... הממ... נראה לי שאני אלך למכון בכל זאת...
)
 

Mנטה

New member
אז רק שתדעו

שהבית נקי !!!!! אוף, תגידו משו, גם לכם יש דברים שפשוט חייבים לעשות, ומציקים לכם בטירוף אם אתם לא עושים אותם, אבל איכשהו בד"כ אתם לא מצליחים לעשות אותם כסדרם ? מתסכל ~!
 

me only

New member
יש! תאמיני שיש כאלה הרבה!

ואת יודעת מה אני עושה עם כל הדברים האלו שפשוט חייבים להעשות? דוחה אותם בתרוץ שהיום זה "יום החופש" שלי בשביל עצמי.
 

Ungareska

New member
בודאי, מנטוש

לשלוח קורות חיים למשל,אני ממש צריך להכריח את עצמי. אבל דווקא נקיון זה לפעמים ריפוי בעיסוק די טוב. יוצא מן הכלל: סידור פתקים\ניירות\מכתבים שהצטברו. שנאת חיי.
 

Mנטה

New member
כן, גם עשיית סדר בניירת זה סיוט

אבל אפשר לפחות לדחות אותו ויסורי המצפון לא ענקיים אם לא עושים אותו... נו טוב, לפעמים הם כן... ובקשר לקו"ח: יש לי פורמט מוכן במחשב שאני מעדכנת מדי פעם של קו"ח, וכך אני רק צריכה במקרה הצורך להדפיס ולשים במעטפה. זה הופך את זה לקל יותר.
 

Ungareska

New member
במעטפה?

אני לא ממש מכיר אנשים ששולחים קו"ח בדואר-חילזון... למה לא לפקסס (או לדא"ל, אם מופיעה כתובת במודעה)? "אין לי פקס" זו לא סיבה... עם מודם הכי פושט שבעולם (=זול מאוד) אפשר לפקסס ישירות מהמחשב (וגם לקבל פקסים כמובן).
 

Ungareska

New member
למזלי,

מאז שיותר ויותר דברים ניתן לבדוק באינטרנט (תנועות בחשבון הבנק, חיובי אשראי, חשבונות טלפון\סלולרי\חשמל וכו') יש מכתבים שאני בכלל לא טורח לפתוח. אבל עדיין איכשהו ניירת מצטברת בקצב מפחיד.
 
למעלה