איזה כייף היה

איזה כייף היה

אממ הייתי בים המלח... היה מעולה ספוש,חח זה רק בצחוק. מתגעגע! מיה?? איפה את?? אלוש?? רותם!?? חח אהלן, חח לא קיללתי בכלל לא נועה.!?!? חחחחחח איפה את לא שומעים ממך?? עומרי תודה אחי!! ברו'ש מאמי! גם אני געגעתי ליאת או צליל אני לא מכיר, תודה. ואני לא יודע איפה את גרה! חח אממ לכל הפורום, אהלן התגעגעתי נורא!! כבר מראש, סליחה את מי שלא הזכרתי!! חח אני פשוט מת מהעייפות אני זז לאחי... יש ארוחת ערב. אז ביי מתוקים! ואוהב כמו תמיד!
 
מה אתה חש?מי מכיר אותך בכלל?

מי אמר שהתגעגעתי אלייך מי אתה בכלל?יאללה טוס מהפורום..
נראה לך?!בחיים לא!!גם אם תרצה ללכת אני לא יתן לך!!!!!!!!!!!!!!!!! נשמממממממה יפה שילי
 

lilo the sexit

New member
אהלן אהלן!!

שמתי לב ל- ליאת או צליל אני לא מכיר, תודה. ואני לא יודע איפה את גרה! חח אממ לכל הפורום, אהלן התגעגעתי נורא!! כבר מראש, סליחה את מי שלא הזכרתי!! חח אני פשוט מת מהעייפות אני זז לאחי... יש ארוחת ערב. אז ביי מתוקים! ליאת או צליל אני לא מכיר, תודה. אז בגלל שאתה לא מכיר אותי(ליאת) אז כך פרטים! ליאת מ. נצרת עילית בת 11 מזל עקרב אוהבת לרקוד ולשיר מציפנית אוהבת לבנות אתרים! וסבבה.. וילדה נחמדה בלי להשוויץ החלום שלי להיות שחקנית אני טובה בתור דמות ראשית חברה שלי עושה סרט ואני הדמות הרעה בסרט וגונבת בנים בסרט ואוהבת בנים מתוקים!אבל לא ירדנים..!
 

lilush123

New member
../images/Emo46.gif...

מה איתי לא התגעגעת עלי??!?!?!?! כי אני כן
 
יגאלושששששששששששששששששששששששששששששש

אתה חמוד אתההההההההההההההההההההההההההה יגאל יא חתיך מתה עלייך ממזמן לא דיברנו =( איך היה בים המלח? מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךך
 

the blak angel

New member
גוגייייייייייייי ממצב?

חחחחחח כמה זמן לא דיברנו... איך היה בים המלח??? אני נוסעת לשמה יום ראשון....:)
 
יגאל אני כועסת!!! אנחנו הכרנו בצ'אט

אם אתה לא זוכר!!! כשספיר דרמון הייתה שם לא מזמן, לא נורא.. אני כן זוכרת אותך!!!!
 
למעלה