איזה כיף!!:) + המלצה

יפעתיקו

New member
איזה כיף!!:) + המלצה../images/Emo110.gif

איזה כיף שיש לנו פורום.... וגם היום מורידים לי את הגבס מהיד ותנחשו מה אחד הדברים הראשונים שאעשה... :) אז כפי שחלקכן יודעות אני תושבת כפר סבא ורציתי להמליץ לכם על דבר אדיר שניתקלתי בו בשבועות האחרונים. בקניון G שבכפר סבא, באזור המקורה, ניפתח דוכן שקוראים לו LAKA ויש בו מלא מלא מלא מלא מלא לקים ומוצרים לטיפוח הידיים והציפורניים יש מלא צבעים מקסימים ולפני שמחליטים אם רוצים לקנות או לא, אפשר לנסות על הציפורניים... יש גם בתוך הדוכן עמדות של מניקוריסטיות שעושות פרנץ' שיןף ולקים.. (אין בנייה) וזה ניראה מקום ממש חביב.. ככה אחרי הקניות להתפנק בלק יפה או טיפול לידיים... המחיר של הלקים עצמם הוא 30 ש"ח ליחידה (די יקר...) אבל שווה ליראות:)
 

Marble Arch

New member
מזל טוב על הגבס!!

גם אני ראיתי שפתחו LAKA בג'י.. אבל הדעה שלי עליהם לא הכי חיובית.. כמה פעמים הייתי שם למניקור (בסניף עזריאלי) עם חברות- מניקור מבחינתן זה פילינג ("לכי תשטפי בכיור"), ומריחת לק. זה עולה 30 ש"ח ונקרא מניקור אקספרס, בשביל לטפל בעור מסביב לציפורן הם לוקחים עוד 20 ש"ח. בשתי הפעמים מרחו לי את הלק גם על העור מסביב לציפורן.. את זה גם אני יודעת לעשות..
הלקים התקלפו לי ולכל החברות שלי תוך יומיים. הקוסמטיקאית שלי בשביל 30 ש"ח גם תטפל לי בעור מסביב לציפורניים וגם תשתמש בלקים יותר טובים
מה שכן- אי אפשר לעבור שם ולא לראות את הדוכן! הוא מעוצב מאוד יפה וצבעוני (בעיקר ורוד)..
 
למעלה