איזה כיף! וסיפור (זה ארוך)

garfan

New member
איזה כיף! וסיפור (זה ארוך)

איזה כיף שכולם ככה נחמדים ועונים. וגם אני מקווה שאגשים את חלומי, תודה. אני בהחלט אקח את העצה של הטמפל בר, בדיוק קניתי דיסק שלהם. והייתי חתול, סוס ומישהו מאוד מאושר באירלנד בגלגולים קודמים. זה בטוח. על כל השאר אני לא יודעת. בכל מקרה, אם מישהו מתכנן טיול לאירלנד ויש לו איזו הצעה עם מחירים מצחיקים (מצאתי משהו של איזה 700 ש"ח לקפריסין ותורכיה אז אני מקווה שמישהו ימצא לאירלנד...) אני אשמח לשמוע. הסיפור: לא מזמן הלכתי למולי'ס (אני קוראת לו המולי'ס דאנס בר), והיו רק בלדות עייפות. הם שמו בלופ שירים איטיים ומרדימים של U2, VAN MORRISON ונראה לי שה CORRS. ביקשתי מהמלצרית קצת מוזיקה קלטית קצת יותר חיה, רק שיר או שניים. היא אמרה שהיא לא יכולה לשנות את הפליי ליסט, ובכל מקרה "אחרי שיר אחד כזה את גם ככה תרצי לירות לעצמך בראש". ציטוט ישיר ממלצרית במולי'ס. אולי אני צריכה למלצר שם.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifאו שאולי המלצרית

עובדת במקום הלא נכון??
 

thesheep

New member
יש משהו בדבריה

כמו שציינתי באחת ההודעות - אפילו בפאבים איריים לא משמיעים מוסיקה אירית בגלל שזה פשוט טוחן את המוח אם מקשיבים לזה יותר מדי. המלצריות, שעובדות על פלייליסטים קבועים באמת כבר מאסו במוסיקה אירית. מזל שאני לא עובד שם.
 

jonbaum

New member
מסכים בהחלט

אני הייתי בורח אחרי דקה אם היו משמיעים שם מוסיקה כמו ששומעים בחנויות המזכרות בדבלין - מה שאני קורא diddley-eye music. אני לא מבין איך העובדים שם לא מגיעים לבית משוגעים.
 

thesheep

New member
דיברתי פעם עם אחת מהן

אתה מדבר על חנויות "carol's". אני לא מבין למה הם עושים את זה, הלקוחות לדעתי ממש לא אוהבים את המוסיקה (שאגב מתנגנת בווליום מוגזם) והמוכרות ממש מתוסכלות. אירי לרעה.
 
למעלה