איזה מסיבות ביטול הרכישה על ידי (המכור) לא גורמת

איזה מסיבות ביטול הרכישה על ידי (המכור) לא גורמת

לרישום, ונחשבת כחלק מהDEFECT RATE?
יש שם עקב חוסר במלאי
עקב בעיה בכתובת
עקב בקשת הלקוח
 
שאלה נוספת- שוחד או לגיטימי?

קיבלתי 4 שליליים רצוף לצערי אחרי שביטלתי 4 הזמנות עקב תקלה שלקוחות בינלאומיים הזמינו ממני למרות שאני מוכר רק לתושבי ארה"ב.
אני רוצה להציע להם שחוץ מההחזר שהם קיבלו בעת ביטול ההזמנה על ידי את עלות המוצר (לדוגמא 10 דולר) אם ישנו את הפידבק.
במידה ולא ישנו אני רוצה להתלונן לאיביי ולבקש שיסירו את הפידבק.
כשאיביי יקראו את ההודעות, האם זה לגטימי ההצעה שלי או שזה יסבך אותי כי זה סוג של שוחד תמורת שינוי פידבק?
 

Amiram_e

New member
לא לגיטימי. נוגד את תקנות איביי

תשים לב להגדרות המשלוח שלך. מבחינת איביי אתה לא צודק.
שינוי פידבק אמור להיות בהסכמת הלקוח ללא קשר למתן פיצוי / הצעה לפיצוי.
איביי לא יסירו לך את הפידביקם.
 
למעלה