איזה משחקי תפקידים אתם מכירים?

דרגורן

New member
איזה משחקי תפקידים אתם מכירים?

לי יצא לשחק ב: D&D (ממש מזמן) AD&D מהדורה שנייה RavenLoft Marvel super heroes Champions ShadowRun מהדורה שנייה ושלישית. כרגע אנחנו משחקים ב- ShadowRun מהדורה שלישית. כשהתחלנו עם ה-ShadowRun, היינו שה"מ ושלושה שחקנים ופתאום נפלו עלי עוד שלושה
כרגע החבורה שלנו מונה: אלף מתנקש - מומחה בנשקים ויודע להטיל קצת קסמים. גמד קוסם - מתמחה בזימון רוחות. טרול להשכיר - אין מה לומר עליו מלבד שהוא דומה לטרולים של עולם הדיסק (גוש אבן שבמקרה הולך). בן אדם Rigger - שמתחזה לאלף (השתמש בניתוחים קוסמטיים בשביל להראות כמו אלף). גמדה Decker - אין יותר מדי מה לפרט פה. זאב אדם - הכוונה לזאב שמסוגל לשנות את דמותו לאדם. מה אתם שיחקתם/משחקים כרגע?
 

snift

New member
לפני הרבה הרבה זמן

ובעולם מרוחק מאוד, לפני יותר מ 10 שנים, בא אלי חבר עם קופסה מוזרה. היו בה קוביות מוזרות ולוח מוזר, והיה כתוב עליה בגדול D&D. ממשחק הקופסה עברתי ל - DND. משם ל - AD&D. ולפני מספר שנים פשוט זרקתי הכל ועברתי לסגנון חופשי ו - Story Telling. היום הקבוצה שלי (שלדעתי DM + 3 זה המספר המושלם) משחקת בעולם שה-DM שלי יצר (עם קצת עזרה מחברים), ויש בו פשוט את כל הסגנונות - דרך דילוג בין עבר הוה ועתיד, עולמות מקבילים, מיתולוגיות שונות וכו.. כשבא לנו אנחנו משחקים בקוביות, או ממציאים הגדרות חדשות, ולא בא לנו, אנחנו משחקים בצורה סמנטית לחלוטין.
 

snift

New member
המממ...

יש גמד אחד, די טיפוסי - כהן לאל גמדי. אלף, מאוד לא טיפוסי - לוחם אדיר. והוביט (שם דומה אך גזע יחודי לעולם) - קוסם רציני, ומעצבן מאוד.
 

Varadin

New member
../images/Emo42.gif אני מכיר מספר סוגים

שיחקתי במספר סוגי משחק תמיד כ - DM. לאחרונה עם מספר חברים המצאתי עולם מורכב למדי בשם קוניה ועליו נהלתי משחקים במספר סגנונות בעיקר STORYTELLING נסיתי גם לשחק במקביל בעולם הזה עם ארבעה הרפתקאות יחיד של דמויות עוצמתיות ביותר שהשחקנים לא היו מודעים (לפחות בהתחלה) לקיום משחקים מקבילים באותו עולם. לאחרונה אני מנהל באותו עולם שני משחקי קבוצה מקבילים.
 
למעלה