איזה פורום מדליק, איך לא גיליתי

חושחושה

New member
איזה פורום מדליק, איך לא גיליתי

אתכם עד היום? יש לי שאלה, אני סובלת מרגליים קפואות בחורף, קצת עקב זרימת דם איטית, יש שמנים מומלצים לאמבט? ובכלל האם יש שמנים שעוזרים לזרימת דם?
 

bflygirl

New member
../images/Emo6.gifאיך לא גילית? כי הפורום דנדש...

רגליים קרות... יאיקס!! קודם חשוב לא ללכת יחפה בחורף וגם לא בחורף איך שאת קמה מהמיטה לשים נעליים ישר וזרימת דם איטית? יש תרופת סבתא שלפייה את אמורה להרים את הרגליים למעלה וזה יעזור לזרימת הדם לעלות בחזרה למעלה גם עיסוי פעם בשבוע של שעה לפחות יעזור בהחלט ועיסוי לכל הגוף לוא דווקא לרגליים וגם זה מתקשר לדלקות נשנות וחוזרות בשתן... ניתן לעסות את הרגליים לפני שהולכים לישון עם מרווה וקמומיל ולהוספת קצת ריח גם לימון ולבנדר כמובן שהם יהיו מהולים בשמן בסיס כלשהו גם שמן זיית זאת אפשרות ביחס של 1-2 טיפות ל30 מיל של שמן זיית... יש המון שמנים ממריצים שעוזרים לזרימת דם אך מסוכן להשתמש בהם ללא מינון נכון וכדאי לקנות בחנות כבר את המינון הנכון, ז"א שמן בסיס מוכן ומהול עם השמנים המתאימים יש שמן ארניקה שקונים והוא מעולה למצב הזה
 
ברוכה הבאה,חושחושה../images/Emo24.gif../images/Emo20.gif

ותודה , הייתי מוסיפה, אפשר לטפטף טיפה אחת של שמן אתרי קינמון לתוך נעל-בית, שאת נועלת בבית. ולא תסבלי יותר מרגליים קפואות בחורף. ויהיה לך חם ונעים.
 

0 אור 0

New member
לא שמן אבל

מלח ים המלח באמבט לרגליים ואח"כ לעסות את הרגל עם כל קרם טוב ולנוח עם הרגליים עטופות במגבת. ולמיטה: יש כריות ממולאות זרעים ריחניים - מחממים במיקרוגל ומכניסים למיטה כשהולכים לישון.
 

חושחושה

New member
תודה, תודה

כרית חימום, לא נרדמת בלעדיה, אבל את השמנים אני כבר קונה ומנסה, אהבתי במיוחד את הקטע עם הקינמון, נשמע גם מריח טוב, לגבי איכות השמנים, יש לי שמנים למבערים, אבל כשהצטרכתי לשימוש ישיר על עורי ועור תינוקי, קניתי שמן לבנדר של חברת "פרימוורה" יש הבדל, נכון?
 

bflygirl

New member
יש הבדל בין שמן למעבר לשמן טהור

טיפולי יותר הוספתי מאמר גם על זה בתחת טיפים: כיצד לקנות שמן אני גם ישפר אותו ולגבי השמן אנחנו לא פורום פירסומי אז איני יכולה לענות לך כאן... והקינמון זה חזק וממריץ אז ממש ממש בזהירות איתו הוא אחד מחמשת האסים לדוגמא היתה לי קוסמטיקאית שלמרות שהיא מהלה את הקינמון בשמן בסיס אך לצערי לא מהלה אותו מספיק כמו שצריך אז הקינמון גרם לי לאדמומיות בסנטר בטיפה הראשונה שהיא שמה והיה לי שם חם מאוד, שורף, אש ממש והיא ניסתה לקרר את זה אך לקח כמה שעות טובות עד שהתחושה עברה ועדיין האדמומיות נשארה עודד איזה יום אז גם אני רגישה וגם הקינמון ביחד... אאוץץץ
 

bflygirl

New member
יש גם שמנים אתרים למבער כמובן....

גם הרפואים מתאימים למבער מקווה שלא בילבלתי אותך....
 
למעלה