איזה פלא קרה לכם היום ?

הלכתי לביטוח לאומי

לשלם איזה חוב. הגעתי לדלפק מוכן עם מזומן (אלף ומשו שקל) והתברר לי בסוף שהוא כפול פלוס. כן כן, גם זה פלא. בחיי שראיתי כוכבים אחרכך.
 

shonshon5

New member
מממ... עד כה שום כלום.

אבל הלילה עוד צעיר...
 

Mנטה

New member
מצאתי בדיוק בזמן שהיה נוח לי

מישהו שיתקן את המנעול באוטו שלי, והמישהו בדיוק היה פנוי אז וגם היה הגון ולקח מחיר סביר. וגם עבד מהר יחסית לזמן שהיה בידי. ומה זה אם לא פלא ?
 

שוKולד

New member
הממ...לא היה לי היום פלא

בעצם נסעתי היום באוטובוס שזה פלא בפני עצמו, אבל אפילו קמתי באוטובוס למען הזקנים שבחבורה, ואני בטוחה שעבורם זה היה פלא. מה שהפליא אותי זה שאישה אחת ממש התחילה לצעוק עלי שהיא לא רוצה ולא צריכה שיקומו בשבילה. סליחה באמת שאני נושמת...
 

princess black

New member
תמיד יש את האנשים המוזרים האלה

פעם כשהייתי בבצפר וחזרתי הביתה והיינו מלא אנשים באוטובוס אז איזו זקנה צרחה עלינו שלא ניגע בבגדים שלה כשאנחנו עוברים במעבר ופעם זקנה צעקה עליי לפנות לה מקום- וחצי אוטובוס היה ריק עדיף לא לנסות להבין
 

Mנטה

New member
מה מוזר בזה ?

ברגע שמישהו קם למישהו אחר באוטובוס, גם אם זה נעשה בכל הרצון הטוב, הוא בעצם מסמן שאותו מישהו זקוק לעזרה, שהוא מבוגר מאוד, או שמן מאוד או בהריון מאוד או חלש מאוד וכו' וכו'. ואם אותו מישהו לא מרגיש כזה מסכן זה יכול מאוד להעליב אותו.
 

princess black

New member
נכון

אבל המחווה של לקום למישהו באוטובוס יפה נורא יש אנשים שקמים גם לאנשים סתם, לא רק לזקנים/נשים בהריון/נכים אז גם אם מישהו נעלב, זו ממש לא סיבה לצעוק על אותו בנאדם שהיה נחמד וקם.
 

הגרה182

New member
אני קמתי פעם בשביל חיילת שכמעט

נרדמה בעמידה... חחח ואח"כ גם לקחתי אותה טרמפ עד הבסיס..
 

Druyanizem

New member
קיבלתי את הרשיון שלי!

אחרי 10 טסטים... שנמתחו על גבי שנתיים שלמות. ואחרי עיכוב של שבוע בהדפסה של הרשיון אחרי שעברתי את הטסט כי הבדיקות עיניים שעשיתי לפני שנתיים לא היו טובות. אם זה לא פלא... אז מה כן!?
 
למעלה