yossi mizrachi
New member
איזור ההרשמה - הרגע שבו מוציאים את הכרטיס
שלום לכולם, מזה זמן רב אני צופה מהצד בפורום ולומד ממנו המון. זאת ההזדמנות להגיד תודה לכל מי ששיתף ונתן עצה! אשמח לשמוע את דעתכם בעניין הבא: אני מנהל אתר שמציע קורס אנגלית מקוון. ההרשמה היא בכרטיס אשראי. כעת אנחנו עומדים בפני שדרוג האתר במטרה לשפר את יחס ההמרה. מתוכננים שינויים רבים, אך אין ספק שאחת מנקודות התורפה היום היא איזור ההרשמה. בין היתר אנו מתכננים להוסיף: מספר טלפון לבירורים, התחייבות לזיכוי במידה והלקוח אינו מרוצה, הצהרת פרטיות, הדגשה שההרשמה מאובטחת ועוד דברים שייצרו אמון ויפחיתו את סף החרדה. והשאלה היא: האם לאסוף את הפרטים ב-3 שלבים שונים (שהם 3 דפים נפרדים) כמו שזה היום, או להכניס את הכל לדף אחד ארוך עם גלילה (מדובר בלא מעט פרטים)? ההרגשה שלי היא שהעובדה שהיום המשתמש לא רואה אלו פרטים אנחנו עתידים לבקש ממנו יוצרת התנגדות ומעלה את סף החרדה. הקישור: הרשמה לאתר פטור תודה מראש וחג שמח!
שלום לכולם, מזה זמן רב אני צופה מהצד בפורום ולומד ממנו המון. זאת ההזדמנות להגיד תודה לכל מי ששיתף ונתן עצה! אשמח לשמוע את דעתכם בעניין הבא: אני מנהל אתר שמציע קורס אנגלית מקוון. ההרשמה היא בכרטיס אשראי. כעת אנחנו עומדים בפני שדרוג האתר במטרה לשפר את יחס ההמרה. מתוכננים שינויים רבים, אך אין ספק שאחת מנקודות התורפה היום היא איזור ההרשמה. בין היתר אנו מתכננים להוסיף: מספר טלפון לבירורים, התחייבות לזיכוי במידה והלקוח אינו מרוצה, הצהרת פרטיות, הדגשה שההרשמה מאובטחת ועוד דברים שייצרו אמון ויפחיתו את סף החרדה. והשאלה היא: האם לאסוף את הפרטים ב-3 שלבים שונים (שהם 3 דפים נפרדים) כמו שזה היום, או להכניס את הכל לדף אחד ארוך עם גלילה (מדובר בלא מעט פרטים)? ההרגשה שלי היא שהעובדה שהיום המשתמש לא רואה אלו פרטים אנחנו עתידים לבקש ממנו יוצרת התנגדות ומעלה את סף החרדה. הקישור: הרשמה לאתר פטור תודה מראש וחג שמח!