איזו באסה עם התוכניות של פעם..

איזו באסה עם התוכניות של פעם.. ../images/Emo44.gif

פעם הכל היה כ"כ תמים וכ"כ ח י נ ו כ י, אני צופה בכל מיני סרטוני פתיח של סדרות שגדלנו עליהם ביוטיוב וכ"כ מיתגעגעת וחושבת על זה שבעצם רוב האנשים שגדלו באמצע שנות ה 70 ובמהלך שנות ה 80 מאוד מיתגעגעים לסדרות האלה. ומה עושים עם זה? לא הרבה. יש ערוצים כמו ג'וניור שמשדרים חלק מועט מהם וגם אז צריך להזמין אותו. וזה נורא. פעם כל הסדרות האלה היו בערוץ היחיד שהיה קיים!! חוץ מערוץ מזרח התיכון שסיפק לנו את סופק בוק, הבית המעופף ופרקים מעולים של טום וג'רי. פעם הכל היה כ"כ יפה, לפעמים כשאני צופה עם אחיינים שלי בטלויזיה או עם הילד שאני עושה לו פר"ח ואני רואה את כל הזבל הזה בטלויזיה. מה ילדה בגיל 5 צריכה לראות סדרות מצוירות על ברביות שחושבות כל הזמן איך להשיג את הבחור או כל מיני שטויות. פעם היה את ערי הזהב הניסתרות, טוב טוב הגמד, הגומונים (מישהו זוכר?), אלף ואחד אמריקות, החיים, היה היה .... סדרות ממש חשובות והרשימה של הסדרות עוד ארוכה.... אני בטוחה שאם יחזירו אותן המון יצפו בהן והטלויזיה תשוב להיות איכותית. אני יודעת שמה שאני כותבת זה לא חדש - פשוט אני חושבת האם בכלל ניתן לעשות משהו? האם יקרה מצב שבו יהיה ערוץ שישדר אותן מבלי לגבות תשלום נוסף ושממש ישדר את הסדרות הללו??
 

porky169

New member
../images/Emo134.gif

קודם כל אני לא חושב שיהיה לזה רייטינג. אני אתן לך דוגמא, החינוכית שמה את כל התוכניות הנוסטלגיות שלה בויאודי וחוץ מהמשוגעים לדבר אף אחד לא צופה בזה, כי כולם מעדיפים תוכניות זבל כמו בובות ושאר הזבל'ה. גם לא נראה לי שיפתחו ערוץ שלא יגבו בו כסף.
 

porky169

New member
יש את רגע עם דודלי, פיסטוק../images/Emo134.gif

שכונת חיים, קישקשתא, פרפר נחמד ובקיצור כל התוכניות הנוסטלגיות. אני לא מבין איך אנשים לא מודעים לזה כשיש כל כך הרבה פרסומים לכך גם בערוץ 23 גם בערוץ 2 וגם בערוצים של הוט.
 
אני מיתכוונת לכל הסדרות המצויירות

כמו החיים, אלף ואחד אמריקה בקיצור כל מה שאתר עולם המצויירים מכיל בתוכו.
 

porky169

New member
הם לא שמים אותם../images/Emo134.gif

הם לא שמים בכלל תוכניות רכש למעשה כל פעם שיש בתוכנית ישראלית קטע מחו"ל הם חותכים אותו כדי לא לשלם זכויות שידור...
 

porky169

New member
נו לכו תנסו לשכנע את החינוכית../images/Emo134.gif

שיש עוד תוכניות מלבד מרקו נילס ופינוקיו...
 
מעניין כי אני ילדה ואני עדיין אוהבת סדרות כמו

רוני וליטל, הקטקטים, נעלולי פלא, גינת ההפתעות ומשל הגדולים יותר - קלריסה, הרפתקאות פיט ופיט, החמשושים, עולמה של אלכס מאק ועוד הרבה... אני לא מתיחסת לכל הריקניות בנות ה-12 שאומרות "דנקר שולט י'מיושנים..."
 
למעלה