איזו הפתעה נעימה שהפורום חזר, אחרי שהיה סגור מאז 21.6.20.

מיכי 10

Member
איזו הפתעה נעימה שהפורום חזר, אחרי שהיה סגור מאז 21.6.20.

והנה הכתובת שבעמל רב הצלחתי למצוא, של פורום אספרנטו באתר החדש של תפוז: [URL]https://forums.tapuz.co.il/forums/361[/URL] אבל כדי להתחבר לשם, יש להשתמש בכתובת המייל שבה נרשמתם ל"תפוז", ועם סיסמה חדשה. הסיסמה הישנה לא תכניס אתכם לשם. אפשר ללחוץ על "שכחתי סיסמה", ותקבלו למייל סיסמה חדשה.
 

DoronModan

New member
נכנסתי כאן עם הסיסמה הישנה

והנה אנחנו דובקים בישן ככל יכולתנו, כל עוד אפשר.
 

מיכי 10

Member
כן, לכאן נכנסים כרגיל, אחרי שפתחו לנו שוב את הפורום. אבל

סביר שימחקו בעוד זמן מה את כל האתר הישן, כדי שנעבור לחדש. רק מקווה שבאמת יעבירו לנו מן האתר הישן לאתר החדש, את הארכיונים של כל הפורומים, כדי שלא יאבדו חומרים שהשקענו בהם הרבה במשך השנים.
 

מיכי 10

Member
דורון, נזכרתי פתאום שעדיין לא שלחת לנו את חידה ש' המובטחת...

אולי תנצל את ההזדמנות? כי בינתיים, נראה שבאתר הישן קל יותר להשתמש.
 

DoronModan

New member
אנסה לשחזר, איפוא

הכותרת הייתה: ששששששששששששש וההודעה: אז מה, אפרסמנה (אפרסמונה?) ופתאום נשתבֵשה? אני תוהה אם האתר הזה ימשיך לפעול עוד שנים רבות, רק בלי תחזוק ההנהלה, או שהוא יושבת בקרוב.
 

מיכי 10

Member
שימו לב, בקשר לאתר בכלל:

בחודשים האחרונים, עקבתי אחר ההתנהלות ב"תפוז" בתשומת לב רבה. אז אני יכולה לומר לכם שאיך שאני מבינה את המצב כרגע, זה כך: האתר הישן עובד עדיין. בינתיים פתחו בימים אלה גם את האתר החדש של תפוז, אבל הוא עדיין לא בשימוש. רק הכניסו לתוך כל פורום את בִּרכת ההנהלה, ובתוך מעטים מהפורומים, גם התחילו להכניס הודעות גולשים. אבל ממש ממש בקטנה, כנראה. (גם אני כתבתי שם בפורום א-ו כמה מילים). במערכת הישנה, הם סגרו למשך שבוע+ כמה פורומים, כולל אספרנטו ומשוב, למשל. חשבתי שזה בכוונה, אך התברר לי שזאת היתה תקלה שלהם, ואתמול פתחו אותם מחדש! לפי מה שהבנתי מיודעי דבר, האתר הישן ממשיך לפעול, כי כנראה שרק בעוד כמה שבועות נעבור אל האתר החדש, ואת הישן – יסגרו. הבטיחו להעביר את תוכן הפורומים, ולפחות את הארכיונים שלהם, מכאן אל האתר החדש. מקווה שיעמדו בהבטחתם. ליתר ביטחון, מי שיש לו חומרים שחשוב לו לשמור אותם, מוזמן ע"י ההנהלה ועל ידינו, לגבות אותם. איך? זו שאלה טובה, אללה יודע. מצאתי בעצמי דרך קצת מסורבלת לגבות הודעות יחידות. אבל ראיתי שמישהי באחד הפורומים (אולי ב"צרכנות") הציעה איזה אתר ,שמאפשר גיבוי כנראה של חומר רב בבת אחת.
 

מיכי 10

Member
1. קבל אור ירוק.

2. אם אתה מקבל הודעת שגיאה בניסיון להיכנס לפורום (כלשהו), תרענן את הדף. 3. אם אתה מקבל הודעת שגיאה כשאתה מנסה לשלוח הודעה/תגובה, תעתיק את מה שכתבת לעכבר. השגיאה תעיף אותך מהדף, או שתצא בעצמך, ואז תבדוק אם ההודעה שלך הגיעה בכל זאת לפורום. ואם לא - תעתיק אותה מחדש, מהעכבר אל דף הפורום. בהצלחה!
 
למעלה