איזו חוצפה- אירוח כפרי קיבוץ קדרים

  • פותח הנושא mini5
  • פורסם בתאריך

mini5

New member
איזו חוצפה- אירוח כפרי קיבוץ קדרים

לפני שבועיים הזמנתי את כל המתחם של האירוח הקיבוצי בקדרים, כ- 16 חדרים עבור קבוצה שאני מורת הדרך שלהם. אישרו לי את ההזמנה בטלפון ולאחר כמה ימים שלחתי להם בפקס "רשמי" את רשימת המתארחים. עם קבלת הפקס בקדרים, התקשרה אלי "ליבי" ואישרה את קבלת הפקס ותאריך האירוח, וביקשה ממני שאעביר לה תוך שבוע מספר כרטיס אשראי. עוד לא עבר השבוע, וקיבלתי טלפון היום מאחד בשם "מייק" שטען שנעשתה אצלם טעות, ויש להם כפילות בהזמנות. יש להם קבוצה אחרת שמגיע ל4 ימים ( אני הזמנתי רק לילה אחד) והם פשוט לא שמו לב. לאחר שהבעתי את כעסי על הבלגן שלהם, החליט "מייק" שאני אשמה בכל כי לא העברתי להם הזמנה מסודרת. איזה שטויות, מה לא רשמי בפקס כתוב בדפוס עם כותרת של החברה, עם כל השטיקים הרשמיים? סתם לא בא לו לארח קבוצה כזו ללילה אחד. פשוט היגיע לו קבוצה אחרת לכמה לילות והוא העדיף אותם למרות שהם הזמינו שבועות אחרי. אם זו לא חוצפה - אז מה כן... לדעתי צריך ללמד בעלי צימרים ובתי הארחה פרק בתיירות ובהגינות. לא מספיק רק לנקות את החדר, לשים פרחים, ועוד דברים פלצניים, צריך גם לדעת איך להיות הגון בכל מהלך ההזמנה. מקובל עלי שיש צימרים שלא מקבלים פחות משתי לילות, אך לא מקובל עלי בכלל, לאשר הזמנה ולאחר מכן לבטלה כי היגיע הצעה אטרקטיבית יותר. מה עם פיצוי??? כמו שאני נדרשת לשלם פיצוי על ביטול כך צריך שהיהי פיצוי על ביטול מצד בית ההארחה או הצימר.
 

aviro

New member
אתה אכן צודק אבל....

אין לי ספק שבעלי יחידות האירוח בקדרים לא התבלבלו הם פשוט קיבלו הזמנה ל-4 לילות וזה כמובן הרבה יותר מכניס מלילה אחד,וכל הסיפורים על טעות זה סיפורי בדים,אבל אני כאחד שנמצא בענף רוצה בהזדמנות זו להבליט מבט נוסף בהקשר הזה,אנו כבעלי יחידות אירוח חווים על בשרינו ביטולים מגוכחים של עם ישראל,לא פעם אנו מקבלים הזמנות שבועיים שלושה מראש,כל מי שמתקשר ומבקש את יחידות האירוח שלנו אנחנו כמובן אומרים שהן תפוסות,ולפתע יום,יומיים,שלושה לפני ההגעה מתקשרים ומבטלים,ולא פעם קרה לנו שממש ביום ההגעה ורק כאשר אנו מתקשרים לשאול אם הם יודעים איך להגיע ,הם מודיעים שבעצם הם לא מגיעים כי ....... הסבתא נפטרה בדיוק,וכו' וכו' .אני מצהיר כאן שמעולם לא ביטלתי הזמנה של לקוח שהזמין בגלל כל סיבה שהיא , לעומת זו לי ביטלו עשרות פעמים מעשרות סיבות כולל תיקפוץ לי (אבל זה היה לפני שלקחתי כרטיס אשראי)
 

ה דרומי

New member
לבעל חדרי ארוח אני מצד "השני"

סיפור יצאתי לטיול בצפון {לא משנה האזור} לפני זה הזמנתי חדרים\צימרים בכול מיני מקומות כאשר את היום הרביעי סגרתי ב
קודם שיצאתי לדרך ואז אחרי יומים אני כבר מתקשר ב
לבעלי הצימר מה אני שומע מהם {הגברת} מספרת לי שהיא לא ידעה שבעלה כבר סגר גם הוא על אותו תאריך למשהו אחר. למה כי ההם הזמינו ליומים ולא ללילה אחד. אני יודע שאתםבעלי הצימרים מנהלים
\מחשב לרישום אחדאו אחת מבני הבית הוא זה שב|פועל| מנהל את העסק. אז מי נדפק כאן אתם לא אני זה שאכלתי אותה קיבלתי איזה עזרה מהם ? למקום אחר באותו ישוב קדחת. {הקיצור יחס גורר יחס} חז"ל..
 

aviro

New member
על זה דיבר MINI5

ואתה הוספת סיפור נוסף ,וזה באמת לא בסדר,למרות שיתכנו מיקרים מהסוג שסיפרת עליו,כידוע אנו מפרסמים כמה מס' טלפון כי לא תמיד פנויים,ויכול להיות שבשעה 9:00 מישהו מזמין מהאישה לשבת הקרובה ובשעה 10:00 מישהו אחר מזמין מהבעל את אותה ביקתה,וכאשר חוזרים הבייתה וניגשים לעדכן את היומן מתגלית הכפחלות,אבל מניסיון כאלה מיקרים אפשר לספור על חצי מאצבעות יד אחת,ואם הם קורים אז מיד מתקשרים וחולפות שעות לא רבות עד שהמזמין יודע על הטעות ויכול להזמין במקום אחר,אבל אני דיברתי על ביטולים בכמויות גדולות מאד,שגורמות לנו נזק עצום.
 
תזמיני בתובל ותבקשי פיצוי מקדרים

הפיצוי צריך להיות בערך של 5%- 10% מהעיסקה ויש לעשותו בבארטר. וכך כולם מבסוטים
 

mini5

New member
לא מדובר בחדר אחד אלא ב- 17

זו הייתה הזמנה סגורה ל-5 למאי שנעשתה ב-תחילת פברואר. כלומר 3 חודשים מראש. לא יכולה להיות כאן טעות, אלא כפי שכתבתי מקודם, "חנטרישיות" לשמה. אני הזמנתי "רק" לילה אחד,קיבלתי אישור, ואחרכך היגיע כנראה קבוצה אחרת שהיזמינה 4 לילות וקיבלה את החדרים שלי כי זה יותר כדאי להם. בכל מקרה, אני אעביר תלונה למשרד התיירות. כל מי שמעוניין להתלונן בנושאים דומים מוזמן לכתוב ל: הממונה על איכות המוצר מר צבי לוטן ת.ד. 1018 ירושלים 91009 בקשר לפיצוי, איך אומרים: "הצחקתני". דויד מאירוח קדרים לא מתכוון לפצות, כי הוא טוען שההזמנה לא הייתה סגורה. (שטויות)
 
למעלה