איזו חוצפה- אירוח כפרי קיבוץ קדרים
לפני שבועיים הזמנתי את כל המתחם של האירוח הקיבוצי בקדרים, כ- 16 חדרים עבור קבוצה שאני מורת הדרך שלהם. אישרו לי את ההזמנה בטלפון ולאחר כמה ימים שלחתי להם בפקס "רשמי" את רשימת המתארחים. עם קבלת הפקס בקדרים, התקשרה אלי "ליבי" ואישרה את קבלת הפקס ותאריך האירוח, וביקשה ממני שאעביר לה תוך שבוע מספר כרטיס אשראי. עוד לא עבר השבוע, וקיבלתי טלפון היום מאחד בשם "מייק" שטען שנעשתה אצלם טעות, ויש להם כפילות בהזמנות. יש להם קבוצה אחרת שמגיע ל4 ימים ( אני הזמנתי רק לילה אחד) והם פשוט לא שמו לב. לאחר שהבעתי את כעסי על הבלגן שלהם, החליט "מייק" שאני אשמה בכל כי לא העברתי להם הזמנה מסודרת. איזה שטויות, מה לא רשמי בפקס כתוב בדפוס עם כותרת של החברה, עם כל השטיקים הרשמיים? סתם לא בא לו לארח קבוצה כזו ללילה אחד. פשוט היגיע לו קבוצה אחרת לכמה לילות והוא העדיף אותם למרות שהם הזמינו שבועות אחרי. אם זו לא חוצפה - אז מה כן... לדעתי צריך ללמד בעלי צימרים ובתי הארחה פרק בתיירות ובהגינות. לא מספיק רק לנקות את החדר, לשים פרחים, ועוד דברים פלצניים, צריך גם לדעת איך להיות הגון בכל מהלך ההזמנה. מקובל עלי שיש צימרים שלא מקבלים פחות משתי לילות, אך לא מקובל עלי בכלל, לאשר הזמנה ולאחר מכן לבטלה כי היגיע הצעה אטרקטיבית יותר. מה עם פיצוי??? כמו שאני נדרשת לשלם פיצוי על ביטול כך צריך שהיהי פיצוי על ביטול מצד בית ההארחה או הצימר.
לפני שבועיים הזמנתי את כל המתחם של האירוח הקיבוצי בקדרים, כ- 16 חדרים עבור קבוצה שאני מורת הדרך שלהם. אישרו לי את ההזמנה בטלפון ולאחר כמה ימים שלחתי להם בפקס "רשמי" את רשימת המתארחים. עם קבלת הפקס בקדרים, התקשרה אלי "ליבי" ואישרה את קבלת הפקס ותאריך האירוח, וביקשה ממני שאעביר לה תוך שבוע מספר כרטיס אשראי. עוד לא עבר השבוע, וקיבלתי טלפון היום מאחד בשם "מייק" שטען שנעשתה אצלם טעות, ויש להם כפילות בהזמנות. יש להם קבוצה אחרת שמגיע ל4 ימים ( אני הזמנתי רק לילה אחד) והם פשוט לא שמו לב. לאחר שהבעתי את כעסי על הבלגן שלהם, החליט "מייק" שאני אשמה בכל כי לא העברתי להם הזמנה מסודרת. איזה שטויות, מה לא רשמי בפקס כתוב בדפוס עם כותרת של החברה, עם כל השטיקים הרשמיים? סתם לא בא לו לארח קבוצה כזו ללילה אחד. פשוט היגיע לו קבוצה אחרת לכמה לילות והוא העדיף אותם למרות שהם הזמינו שבועות אחרי. אם זו לא חוצפה - אז מה כן... לדעתי צריך ללמד בעלי צימרים ובתי הארחה פרק בתיירות ובהגינות. לא מספיק רק לנקות את החדר, לשים פרחים, ועוד דברים פלצניים, צריך גם לדעת איך להיות הגון בכל מהלך ההזמנה. מקובל עלי שיש צימרים שלא מקבלים פחות משתי לילות, אך לא מקובל עלי בכלל, לאשר הזמנה ולאחר מכן לבטלה כי היגיע הצעה אטרקטיבית יותר. מה עם פיצוי??? כמו שאני נדרשת לשלם פיצוי על ביטול כך צריך שהיהי פיצוי על ביטול מצד בית ההארחה או הצימר.