איזו חוצפה!

nino15

New member
איזו חוצפה! ../images/Emo46.gif

קניתי חומרי גלם ממישהו בסין. עבר חודש וזה לא הגיע. פניתי למוכר וביקשתי מספר מעקב. הוא אמר שאין מספר מעקב כי הם שולחים בדואר רגיל. הוא ביקש שאני אחכה עוד שבועיים לראות אם זה מגיע. עברו עוד שבועיים, לא הגיע. פניתי אליו והוא ביקש שאני אחכה עוד חמישה ימים. בשלב זה סבלנותי פקעה אבל הוא אמר שבתום חמישה ימים הם ישלחו לי את זה שוב. אחרי חמישה ימים שוב פניתי אליו והוא אמר שהם ישלחו לי את זה שוב ברשום בתוספת של 3.5 דולר (בנוסף ל-2.5 דולר משלוח שכבר שילמתי), ושאם אני בוחרת לשלוח בדואר רגיל, שהם לא אחראים על החבילה או משהו כזה. ועכשיו החומרי גלם האלה עולים לי יותר יקר ממה שאני קונה בארץ! אני אבקש ממש לבטל?
 
כן, באמת חוצפה

לא נראה לי שאת יכולה לבטל עסקה בפיי פאל גם, אם כבר עברו 45 יום. או שאולי כן. בכל מקרה את חייבת להשאיר פידבק שלילי שגם אנשים אחרים ידעו על חוסר אחריות ושירות לקוחות לקוי. מקווה שהכל יסתדר בסופו של דבר.
 

fglass

New member
יש לך אפשרות לדרוש את הכסף חזרה דרך PAYPAL

תפתחי נגדו תלונה ב PAYPAL שימי לב יש זמן מסויים שאת יכולה להגיש תלונה לא זוכרת בדיוק כמה זמן 45 יום או 60 יום, אחרי ברור של PAY PAL יחזירו לך את הכסף!!!! אני לא הייתי מחכה יותר . חבצלת
 

shelly47

New member
לייעול התלונה

תעתיקי למסמך וורד את ההתכתבות איתו - את כל התשובות שלו והפניות שלך ממש מתועד על מנת לצרף לפניה שלך לפייפאל כקובץ נפרד אם טכנית זה אפשרי או שתעתיקי על מייל הפניה שלך אליהם
 
דיברנו על הנושא הזה פעם

והגענו למסקנה שעם כל הרצון להבין ולהתחשב במוכרים כי גם אנחנו לפעמים במצבים דומים, צריך לפעול במסגרת של מה שישמור הכי טוב על האינטרסים שלנו. כוונתי היא - פייפאל מאפשר להגיש דיספיוט עד 45 יום מביצוע הרכישה. מבחינתי כקונה זה הדד ליין. אם מתקרבים למועד הזה ולא יגיע אליי פריט שהזמנתי, אני אפתח דיספיוט. לבטל אותו תמיד אפשר אם הדברים מסתדרים ולעומת זאת אם עוברים את המועד אז תלויים ברצונו הטוב של המוכר ולא תמיד יש לו רצון טוב. אם אצלך לא עברו 45 יום הייתי מייד פותחת דיספיוט. אם עבר את יכולה רק לנסות לבקש לבטל ולראות מה תגובתו לענין.
 

nino15

New member
יש עוד חמישה ימים שאני יכולה להגיש דיספיוט

כמוכרת, זה באמת קשה לי לעשות את זה למישהו אחר. אני אחכה יומיים ואז אני אפתח. אני גם כותבת לה שאני אפתח. זה ממש מעצבן שאנשים לא לוקחים אחריות. הוא שלח את זה בדואר רגיל ולקח את הסיכון שזה לא יגיע (כי דואר רגיל נאבד יותר מרשום).
 
קרה לי פעם אחת

שמישהי פתחה דיספיוט בגלל משלוח שהתעכב. נורא התעצבנתי כי ידעתי שאם החבילה שלה לא תגיע אני אשלח לה חדש או אחזיר לה כסף וזה היה נראה לי מיותר מצידה. אבל אחרי שמישהי העלתה את הנושא בקומונה פעם, הבנתי את הצד של הקונה שבעצם רק מגן על עצמו.
 

lilo4

New member
דווקא בגלל שאני גם מוכרת וגם קונה

הדיספיוט פחות מכעיס אותי.... בתור קונה אם אני אגיע למצב שבו אני אפתח דיספיוט בגלל מקרה כזה, ואני אראה שזה מוכר שאני כן סומכת עליו, הפיתרון מבחינתי הוא פשוט לשלוח הודעה נחמדה ומנומסת, ולהסביר שפתחתי את הדיספיוט רק כדי לשמור לעצמי את האופציה, אבל מבחינתי המוכר יכול לקחת קצת את הזמן ואני כן אחכה לחבילה עוד פרק זמן מסוים.
 

לימיצ

New member
אני הייתי אומרת לו שאני מחכה יומיים עד

שהחבילה תגיע, ואם היא לא תגיע את דורשת full refund ושהוא יצטרך לסמוך עליך שאם תקבלי את המוצירם שתחזירי לו את הכסף (אם מתאים לך, כן?).. ואז מחכה יומיים לראות אם הוא מחזיר את הכסף, ואם לא- תקיימי את מה שאיימת.
 

nino15

New member
טוב, הוא החזיר את הכסף

נראה לי שהוא נבהל מזה שאיימתי בדיספיוט. בכל מקרה כבר מצאתי את אותם הרכיבים בארץ די באותו המחיר, אז כבר קניתי פה :)
 
למעלה