תמיד להמשיך ללכת קדימה
תמיד להיות אדיב לאחרים
לא לדאוג יותר מדי מהדברים הקטנים
פשוט ליהנות מהחיים
תמיד להיות אדיב לאחרים
לא לדאוג יותר מדי מהדברים הקטנים
פשוט ליהנות מהחיים
אימרה חכמהיותר חכם לא לדאוג דווקא מהדברים הגדולים, ואז כל השאר יסתדר מעצמו.
חד משמעית עצה מספר ארבע !איזו עצה מבין הבאות היא החכמה ביותר לדעתך ?
הערות לתגובה של הרינגטון.לא התלהבתי מאף אחת מהן למען האמת.
תמיד ללכת קדימה - חשוב ונחמד אך גם לזכור את העבר חשוב. לא רק כדי שלא נחזור עליו כפי שסנטייאנה כבר אמר, אלא פשוט כי הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו.
תמיד להיות אדיב לאחרים - בהחלט עצה שאני מסכים לה אבל אני לא רואה בה משהו חכם במיוחד. זה תואם את איך שאני הייתי רוצה לראות את העולם. אבל האם זה בהכרח חכם למקבל הטיפ?
לא לדאוג יותר מהדברים הקטנים - מעבר לכך שלך תגדיר עכשיו מה קטן ומה גדול, דווקא הדברים הקטנים יכולים להפריע לנו יותר או להשפיע עלינו יותר מדברים גדולים. זה בהחלט מחייב התייחסות אליהם ולעתים גם דאגה כלפיהם.
פשוט ליהנות מהחיים - טיפ ללא ספק חשוב וחכם, אבל יש בחיים דברים בהם משהו חשוב ולא נעים חשוב יותר מההנאה מהחיים. אנחנו צריכים לשלם את המחירים האלה לאורך הדרך גם כשהם באים על חשבון ההנאה.
שורה תחתונה: אם חובה עלי לבחור, אבחר בעצה השניה, להיות אדיבים לאחרים. תמיד. זאת מהטעם הפשוט שהאדיבות שלנו כלפי האחר משפרת אותנו כבני אדם, הופכת אותנו לבני אדם טובים ואף מאושרים יותר.
אכן הדחיפה קדימה נובעת בין השאר מעברנו. זה בדיוק מה שכתבתי. אולם זה בתת-מודע, מאחר וזה חלק בלתי נפרד מאיתנו. מה שניסיתי לומר הוא שההסתכלות על העבר, לעתים העיכוב עליו, חשוב בעיני לא פחות מהצורך להמשיך קדימה. המילה שמונעת ממני מלבחור באפשרות זו היא "תמיד".1. תמיד ללכת קדימה - לדעתי אין כאן עיניין לשכוח מהעבר. להיפך, הדחיפה להמשיך קדימה , אפילו כשיש קשיים נובעת מהחוסן שנצבר בעבר.
אני ממש מתנצל מעומק הלב שכפיתי עליך להגיב משהו.כאן וממש בליית ברירה אתה מאלץ אותי להתיחס לתגובות שלך בעבר. דנת לדין "כרת" את משפחת שרון (אריק) - להזכירך כתבת - ימח שמו וזיכרו. בדיון על פינוי המתישבים בסיני ובחבל ימית, ועדיין לא פג ריחו של החזיר שכינית את בן כספית. ואתה מכנה עצמך כאדיב ? תתבייש !!.
א. זכרוני אמנם לא מה שהיה פעם, אבל מספיק טוב כדי לזכור בדרך כלל מה אני כותב. מודה לך שבחרת להזכיר, אבל זוכר מצוין.להזכירך כתבת - ימח שמו וזיכרו.
האמת שלא בדיוק כיניתי אותו חזיר. בס"ה כתבתי שלמיטב ידיעתי לא חוזרים על אותו גלגול פעמייםועדיין לא פג ריחו של החזיר שכינית את בן כספית.
אהה..., לא, למען האמת זאת עוד המצאה שלך. בשום מקום לא כיניתי את עצמי אדיב.ואתה מכנה עצמך כאדיב ? תתבייש !!.
אכן הדחיפה קדימה נובעת בין השאר מעברנו. זה בדיוק מה שכתבתי. אולם זה בתת-מודע, מאחר וזה חלק בלתי נפרד מאיתנו. מה שניסיתי לומר הוא שההסתכלות על העבר, לעתים העיכוב עליו, חשוב בעיני לא פחות מהצורך להמשיך קדימה. המילה שמונעת ממני מלבחור באפשרות זו היא "תמיד".
אני ממש מתנצל מעומק הלב שכפיתי עליך להגיב משהו.
לגופו של עניין, אין לי מושג מה שייך דין 'כרת' לכאן. לא זכור לי (וזכרוני לא מטעני) שאי-פעם כתבתי משהו בעניין הדין הזה ואין לי כוונה להתחיל עם זה היום. כשאוכרז כמנהל החשבונות של הקב"ה אשקול את העניין בשנית. אם אתה בחרת להסיק משהו מדברי שלא כתבתי? ובכן דעתי על דברים כאלו ידועה זה מכבר אבל בכל מקרה, זה לגמרי על אחריותך.
כך או אחרת לא נשאלנו הבוקר 'מה אתם מיישמים בחייכם' או על-פי אלו כללים אתם אישית חיים. אילו זאת הייתה השאלה, יתכן (וגם אז לא באמת) שהיה טעם כלשהו בדבריך. אולם השאלה הייתה שונה לחלוטין ותשובתי בהתאם.
א. זכרוני אמנם לא מה שהיה פעם, אבל מספיק טוב כדי לזכור בדרך כלל מה אני כותב. מודה לך שבחרת להזכיר, אבל זוכר מצוין.
ב. מאחר ואני בדרך כלל כותב את דעתי בדיוק כפי שהיא ודובר אמת בלבד, אני כלל לא נזקק לזכרון כדי לדעת מה כתבתי ומה לא.
אני מניח שאתה מתכוון לבינימין נתניהו.ג. אכן בהחלט כתבתי את הנ"ל. תוספת אוטומטית ומתבקשת מבחינתי למי שגירש אלפי יהודים מביתם וסיכן את בטחון ישראל לטובתו האישית.
האמת שלא בדיוק כיניתי אותו חזיר. בס"ה כתבתי שלמיטב ידיעתי לא חוזרים על אותו גלגול פעמיים. בהתייחסות ישירה יותר לכספית, כתבתי שהוא פשוט לא מעניין אותי. בטח שלא מספיק כדי לנהל דיון ארוך בשאלה אם הוא חזיר או לא בעיני. בתכל'ס, הוא זה שהכניס את המילה הזאת כלפי עצמו לשיח, כך שאם יש לך טענות בעניין, אנא הפנה אותם למר כספית (פרטי התקשרות בדיר הקרוב לביתך).
אהה..., לא, למען האמת זאת עוד המצאה שלך. בשום מקום לא כיניתי את עצמי אדיב.
להתבייש? לא, צר לי, אין לי כל כוונה כזאת. בטח שלא על סמך מה שכתבת כאן כעת.
אכן הדחיפה קדימה נובעת בין השאר מעברנו. זה בדיוק מה שכתבתי. אולם זה בתת-מודע, מאחר וזה חלק בלתי נפרד מאיתנו. מה שניסיתי לומר הוא שההסתכלות על העבר, לעתים העיכוב עליו, חשוב בעיני לא פחות מהצורך להמשיך קדימה. המילה שמונעת ממני מלבחור באפשרות זו היא "תמיד".
אני ממש מתנצל מעומק הלב שכפיתי עליך להגיב משהו.
לגופו של עניין, אין לי מושג מה שייך דין 'כרת' לכאן. לא זכור לי (וזכרוני לא מטעני) שאי-פעם כתבתי משהו בעניין הדין הזה ואין לי כוונה להתחיל עם זה היום. כשאוכרז כמנהל החשבונות של הקב"ה אשקול את העניין בשנית. אם אתה בחרת להסיק משהו מדברי שלא כתבתי? ובכן דעתי על דברים כאלו ידועה זה מכבר אבל בכל מקרה, זה לגמרי על אחריותך.
כך או אחרת לא נשאלנו הבוקר 'מה אתם מיישמים בחייכם' או על-פי אלו כללים אתם אישית חיים. אילו זאת הייתה השאלה, יתכן (וגם אז לא באמת) שהיה טעם כלשהו בדבריך. אולם השאלה הייתה שונה לחלוטין ותשובתי בהתאם.
א. זכרוני אמנם לא מה שהיה פעם, אבל מספיק טוב כדי לזכור בדרך כלל מה אני כותב. מודה לך שבחרת להזכיר, אבל זוכר מצוין.
ב. מאחר ואני בדרך כלל כותב את דעתי בדיוק כפי שהיא ודובר אמת בלבד, אני כלל לא נזקק לזכרון כדי לדעת מה כתבתי ומה לא.
ג. אכן בהחלט כתבתי את הנ"ל. תוספת אוטומטית ומתבקשת מבחינתי למי שגירש אלפי יהודים מביתם וסיכן את בטחון ישראל לטובתו האישית.
האמת שלא בדיוק כיניתי אותו חזיר. בס"ה כתבתי שלמיטב ידיעתי לא חוזרים על אותו גלגול פעמיים. זאת לאחר שהוא עצמו הכניס את המילה הזאת כלפי עצמו לשיח. כך שאם יש לך טענות בעניין, אנא הפנה אותם למר כספית (פרטי התקשרות בדיר הקרוב לביתך).
בהתייחסות ישירה יותר לכספית, כתבתי שהוא פשוט לא מעניין אותי. בטח שלא מספיק כדי לנהל דיון ארוך בשאלה אם הוא חזיר או לא בעיני.
אהה..., לא, למען האמת זאת עוד המצאה שלך. בשום מקום לא כיניתי את עצמי אדיב.
להתבייש? לא, צר לי, אין לי כל כוונה כזאת. בטח שלא על סמך מה שכתבת כאן כעת.
אני מבין שאתה מתכוון לבינימין נתניהו. הפעם אתה צודק.ג. אכן בהחלט כתבתי את הנ"ל. תוספת אוטומטית ומתבקשת מבחינתי למי שגירש אלפי יהודים מביתם וסיכן את בטחון ישראל לטובתו האישית.
תצטרך להיות קצת יותר ממוקד אם תרצה שההגחכה הצינית כביכול שלך תתפוס, כי סתם לדחוף את המשפט הפתטי הזה אחרי תגובה ארוכה שמתייחסת לשלל עניינים, קצת בעייתי מבחינה לשונית-תחבירית-טכנית להבין מה אתה בדיוק מנסה לומר.אני מבין שאתה מתכוון לבינימין נתניהו. הפעם אתה צודק.
רק את האמת ידידי, רק את האמת !!.תצטרך להיות קצת יותר ממוקד אם תרצה שההגחכה הצינית כביכול שלך תתפוס, כי סתם לדחוף את המשפט הפתטי הזה אחרי תגובה ארוכה שמתייחסת לשלל עניינים, קצת בעייתי מבחינה לשונית-תחבירית-טכנית להבין מה אתה בדיוק מנסה לומר.
אם אתה הבנת את עצמך, דיינו.רק את האמת ידידי, רק את האמת !!.
אתה כתבת על שרון והוא החליט להמיר את זה ל-BB.אם אתה הבנת את עצמך, דיינו.
חשבונות של מקום אחר, נא לדון שם, תודה!הערות לתגובה של הרינגטון.
1. תמיד ללכת קדימה - לדעתי אין כאן עיניין לשכוח מהעבר. להיפך, הדחיפה להמשיך קדימה , אפילו כשיש קשיים נובעת מהחוסן שנצבר בעבר.
2. תמיד להיות אדיב - כאן וממש בליית ברירה אתה מאלץ אותי להתיחס לתגובות שלך בעבר. דנת לדין "כרת" את משפחת שרון (אריק) - להזכירך כתבת - ימח שמו וזיכרו. בדיון על פינוי המתישבים בסיני ובחבל ימית, ועדיין לא פג ריחו של החזיר שכינית את בן כספית. ואתה מכנה עצמך כאדיב ? תתבייש !!.
3. מסכים בצורך להגדיר מהם דברים גדולים/קטנים.
4. פשוט להינות מהחיים - הפיסקה המועדפת שלי.
אבל אני בכלל לא כתבתי על שרון היוםאם אתה הבנת את עצמך, דיינו.
חשבונות ? אני בכלל מכיר את מר הרינגטון שיכול להיות לי איתו איזה "חשבון" ?חשבונות של מקום אחר, נא לדון שם, תודה!
נראה לפי תגובותיך שאתה מכיר אותו, ללא ישיבה יל כוס קפה.חשבונות ? אני בכלל מכיר את מר הרינגטון שיכול להיות לי איתו איזה "חשבון" ?
חחחח, אני מכיר אותו בדיוק כפי שאני מכיר אותך.....נראה לפי תגובותיך שאתה מכיר אותו, ללא ישיבה יל כוס קפה.![]()
יפה ליחחחח, אני מכיר אותו בדיוק כפי שאני מכיר אותך.....![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.