איחוד בין הרשויות - כפר סבא - הוד השרון

מגי 336

New member
איחוד בין הרשויות - כפר סבא - הוד השרון ../images/Emo20.gif

מה דעתכם? האם אתם בעד או נגד? מה יכול לתרום לנו איחוד כזה עם העיר השכנה הוד השרון? או שלא ...? בינתיים, על פי תוצאות הסקר שנערך באתר "קול הכפר" - 60% מתנגדים לרעיון... לכתבה המלאה.
 

avital141

New member
ממש לא!

כל עיר היא עצמאית בפני עצמה,האיחוד לא יוסיף לשום דבר ...
 
קראתי וזה כל כך יפגע בנו

אני כל כך נגד האיחוד הזה,הוא יפגע גם בנו וגם בהם. ולא,לא יהיה יחס שווה בין שני הרשויות "המאוחדות". למשל בין כוכב יאיר-צור יגאל אפשר לשים לב שאין שוויון מלא בין הרשויות,שצור יגאל דיי נפגעת מהקטע הזה.
 

מגי 336

New member
c h a r m e d b o y ../images/Emo20.gif

כשאתה אומר: "...אפשר לשים לב שאין שוויון מלא בין הרשויות,שצור יגאל דיי נפגעת מהקטע הזה". כפר סבא נחשבת למובילה בתחומים רבים ביניהם בתחום החינוך והתרבות, האם במצב של חיבור עם הוד השרון - החינוך יכול להפגע אצלנו, או אולי לתרום להוד השרון? אם זכור לי נכון לפני מס' שנים לא רב הועלה רעיון לאחד רשויות קרובות - כמו כפ"ס - רעננה / ת"א עם בת-ים וחולון / חיפה עם הקריות ועוד... האם במידה והיה מוצע איחוד נניח בין כפר סבא לרעננה - זה היה רעיון בו יכולת/ם לתמוך? (אני רוצה לציין שגם אני איני תומכת באיחוד, לדעתי כל עיר צריכה לשמור על ה"צבעים" המיוחדים לה....)
 

Double U

New member
../images/Emo31.gifממש לא

אני ממש לא מבין את ההצעה הזאת? מה, אם אנחנו מסוכסכים איתם אז צריך להתאחד איתם? לא חכם לדעתי מה שגם כפר סבא והוד השרון הן שתי ערים שונות בתחומים רבים אז איחוד זה לא מה שיצמצם את הפער.
 

ba r2 0 1 0

New member
מממ קשה קשה...

מבחינה אובייקטיבית (כלומר נניח כמישהו שלא גר או מכיר מקרוב את שתי הערים), איחוד כזה אני מניח יכול לתת הרבה דברים ולהביא לתנופה גדולה ופיתוח, כשהעיר תהייה יותר גדולה (פיסית), יהיו בה יותר שטחים, יותר תושבים, יותר ביקוש (לתרבות בין השאר...) מה שמביא ליותר היצע וכו' וכו'... אין ספק שזה יכול מאוד לפתח את העיר... אבל... אני כן תושב העיר כפר-סבא. וכאחד כזה, קשה לי לתמוך בזה, בעיקר בגלל הצביון המיוחד שיש לעיר, כל מה שאנחנו מדברים פה כל תקופה מסויימת. עיר קטנה... שילוב של עיר וכפר... שטחים בנויים לצד שטחים ירוקים ופתוחים (שהולכים מתמעטים עם השנים... גם על זה אנחנו מדברים), עיר בה דיי מכירים את האנשים, יש את המקומות והמוסדות המיוחדים של העיר... אין ספק שזה יהיה שונה והייתי רוצה שהעיר תישאר בדיוק כמו שהיא, ולכן בתור תושב כפר סבא אני לא תומך באיחוד.
 

harhanegev

New member
שילוב של עיר וכפר ? סליחה ?

כשהייתי ילד קטן בכפר סבא, לפני 30 שנה, היה אפשר לומר את זה. נכון להיום, כפר סבא היא בפירוש צפון מזרח תל אביב ולא שום דבר מעבר לזה, והשטחים הירוקים היחידים שיש בסביבה הם בשטח המועצה האזורית דרום השרון ובשטח העיר הוד השרון.
 

ba r2 0 1 0

New member
קודם כל, אני סולח....

לכן אמרתי "שהולכים ומתמעטים"... ברור שזה לא מה שהיה פעם, אבל באווירה אני עדיין מרגיש משהו מזה. זה שאתה מרגיש/חושב משהו אחר-זכותך
 

harhanegev

New member
כמה שנים אתה חי בכפר סבא ?

האם זכית להכיר את כפר סבא המקסימה של שנות ה-70 , אישית אישית ולא מסיפורי אחרים ?
 

מגי 336

New member
harhanegev ../images/Emo13.gif

אני חושבת שגילו הצעיר של בר לא איפשר לו להכיר את כפר סבא בשנות ה- 70... אתה כמובן צודק שכפר סבא של פעם עם הפרדסים והשטחים הירוקים הרבים, היא לא כפ"ס של היום.. עם הבניינים, הקניון, הכבישים ... אבל עדיין, לעומת ערים אחרות היא שומרת על צביון כפרי מסויים. זו דעתי, וכמובן שזכותך לחשוב אחרת.. ד"א - איך אילת בימים אלו מבחינת מזג האויר? בחרת לגור בעיר מקסימה...
 

harhanegev

New member
לגבי איך אילת -

ביום יש שמש חמה מלמעלה ורוח קרה מהצד, ובלילות כבר קר. בהרים אפשר כמובן להרגיש רוחות עוד יותר קרות, בסגנון ירושלמי ממש. אגב, בנושא הלחות כפר סבא עדיפה בהרבה מתל אביב / הרצליה / נתניה / בת ים וכו': מבחינת הלחות כפר סבא נמצאת כמעט באמצע הסקלה בין הגהינום של הרצליה ות"א לבין היובש של אילת.
 

מגי 336

New member
כיף לך ../images/Emo45.gif

לגור ליד החוף היפה ביותר בארץ הנוף הקסום שמסביב... הדבר היחיד שחסר לי בכפר סבא - הוא חוסר הקירבה לחוף הים... אבל השקיעות יפהפיות, משתלבות יפה עם הירוק של העיר אז לא נורא... תודה
 

ba r2 0 1 0

New member
לא...

לא הכרתי אישית את כפר-סבא של שנות ה-70, מן הסתם. אם כבר יותר מסיפורים, לא מההורים כי הם לא נולדו בכפ"ס, אלא בעיקר של עדה סורקיס אם אתה מכיר, אלמנתו של מרדכי סורקיס, ראש העיר הראשון. ברור לי שמה שהיה פעם זה לא מה שהיה היום, ושוב, בפעם השלישית, גם הספיק לי לראות איך אפילו השכונה שלי השתנתה מאז שהייתי ילד קטן לעכשיו. אז היו לנו מלא שטחים פתוחים מדורות, כמה פרדסים קטנים ובודדים מסביב ועוד חורשת אקפליפטוסים. כמעט כולם התחלפו בבניינים.... הדבר הכי בולט שנשאר זאת החורשה ושטחים חקלאיים ממערב לשכונה שאמורים להפוך בשנים הבות ל"שכונה הירוקה". אולי משהו שניתן לקרוא לו פרדס קטן אחד. ובכל זאת, מערים אחרות שיוצא לי לבקר בהן וחלק להכיר יותר מקרוב כפר-סבא תמיד נראית לי שונה ואחרת. כמובן שלך זה נראה הרבה יותר קיצוני כי הכרת אותה כנראה בימים אחרים... אבל מנקודת המבט שלי עדיין רואים את השוני. אתה מוזמן לבוא לבקר מדי פעם, למרות הכל נשארנו עיר בכלל לא רעה
יש גם פארק לא נורא או קטן בכלל...
 

harhanegev

New member
אני בהחלט בא מידי פעם,

ההורים שלי גרים בכפר סבא, ברחוב תל חי, בבניין שפעם היה צמוד לשטחים ירוקים רבים ואפילו ללול תרנגולות פעיל.
 
למעלה