אייך מחזרים עטרה ליושנה בזוגיות

meiri038

New member
אייך מחזרים עטרה ליושנה בזוגיות

שלום לכולם
אני נימצא כבר מעל שלוש שבועות שלא ראיתי את האקסית
היינו זוג שנימצא במרחק של 150 קמ אחד מהשניה הפגישות שלנו היו על בסיס סופש בלבד ושיחת טלפון בערב שמלווה יחד עם מיסרוני אהבה במשך היום .
עד לפני כחודשים כל פרידה שהייתה לנו תמיד הייתה מסתיימת בחזרה שלה.
לפני כחודשיים הייתה לנו פרידה בת חודש ימים ולראשונה בקשר 'ירדתי על הברכיים "בכדי שנחזור והכן בסוף חזרנו ואחרי שבועיים הספקנו לריב שוב ואז היא החליטה לאחר דין ודברים לפרק את החבילה מה שבד"כ לא היה קורה אצלה ובפעמים שזה קרה תמיד היא חזרה .
לפני שבוע פלוס ששלחתי לה הודעה ""עוקצנית "(היה איזה עיניין ביננו וחשבתי שהיא מנסה למשוך את תשומת ליבי)בתגובה היא חסמה אותי בכל הרשתות החברתיות .
היום אחרי שלוש שבועות היא החליטה לשחרר חסימה ודאגה שאני ידע על כך בעצם זה שהיא שינתה גם את השם שלי ב "ME" וישנה התראה על כך בטלפוןׁ(אתמול היה לה יום הולדת)
כרגע אני לא מגיב וזאת בכדי לשרת את האינטרסים המשותפים שלנו אם וכאשר.
השאלה אייך להתנהל נכון בכדי ליצור אצלה גירוי לחזר אחרי?
כמובן שעד שנגיע ואם נגיע למקום של חזרה זה יהיה אך ורק בליוי מקצועי
תודה מראש
 
אייך מחזרים עטרה ליושנה בזוגיות

ערב טוב מאיר,

קודם כל תודה על השיתוף. ניגש ישר לעיקר - איך אתה רואה את היחסים שלכם ברגע שהיא תחזור, אם וכאשר?
לכל בן אדם יש בחירה - בחירה לעשות מה שהוא רוצה, מה שהכי טוב עבורו. אחרים כמובן צרכים לכבד את הבחירה של בן אדם אחר. במקרה שלך אתה לא מכבד את הבחירה שלה. אם היא תרצה לחזור, היא כן תעשה את זה ללא מניפולציות שלך.
ברב המקרים הצעד הכי נכון זה לשחרר.
על טיפול הזוגי כנראה הייתם צרכים לחשוב קודם, שהייתם ביחד. נכון להיום, אם קשה לך להתמודד עם הסיטואציה, תחשוב אתה לפנות לאיש מקצוע שיעזור לך ולהבין את עצמך, להבין את הרצונות שלך ולבנות מערכת יחסים ללא מניפולציות וגירוי תגובות.
אני לשירותך.
 
למעלה