איינג'לס מביאים בטרייד את ורנון וולס בשביל

omri1234567

New member
איינג'לס מביאים בטרייד את ורנון וולס בשביל

נאפולי , מעניין איך נסתדר עם זה, עוד שחקן לאווטפילד שמפוצץ אצלינו במיוחד שטראוט כבר דופק בדלת ומאמינים שב-2012 הוא יכול להגיע שלוולס יש חוזה עד 2014
 

BB FuNaTiC

New member
אני לא כל כך מבין איך טראוט נחשב כ"דופק בדלת"

הוא כולה בן 19 ועוד לא הגיע לAA. אני לא אומר שהוא לא הולך להיות כוכב, פשוט קשה לי לראות אותו בתור שחקן שכבר עושים טריידים שמתחשבים בו. הם יחצו את הגשר הזה כשיגיעו אליו. חוץ מזה שאני בשוק שטורונטו הצליחו להיפטר מהחוזה של וולס ועוד לקבל שחקנים בתמורה! כל הכבוד להם. ואם הטרייד הזה מסמל משהו לדעתי זה אולי עידן "האנק קונגר" בתור הקאצ'ר של האיינג'לס עכשיו שנאפולי לא שם. אני מקווה לפחות.
 

omri1234567

New member
צבי אני רק כותב את מה שכותבים כתבים אחרים

שמאמינים שיש סיכוי שנראה את טראוט כבר בספטמבר הזה בקצב שהוא מתקדם, ואם לא אז ב-2012 מבחינתי זה כפר דופק בדלת במיוחד שלא מפסיקים לדבר עליו והייפ סביבו די גבוה במייג'ורס ליכולות שלו, ואם האיינג'לס יצטרכו שחקן שחובט, וחובט טוב ורץ טוב ( 5 טול פלייר, למרות שהפאור שלו עדיין לא הכי מרשים אבל קיים) יעלו אותו במיוחד אם האיינג'לס בספטמבר לא יהיו במירוץ לאליפות הווסט (כמו שאני צופה) , במיוחד שהוא מתחיל גם את השנה ב- AA והערכותך הן שהוא מהר מאוד יעלה ל- AAA , בקיצור נכון שנה זה עוד רחוק אבל זה גם לא אומר שזה לא דופק בדלת מבחינת שזה ברור שהוא יגיע כמו שאחרים זה לא ברור שיגיעו וכמובן שהוא פרוספקט אחד מהטובים (סוף סוף לאיינג'לס אחרי שנים יש פרוספקט טוב)
 
לילה מעניין

גם הטרייד של וולס בשביל נאפולי/ריברה. אחלה טרייד לבלו ג'ייז, וולס היה עד לפני שנה בטוח החוזה הכי גרוע בבייסבול, הוא נתן שנה יפה ב2010 אם כי עם הבדלי בית/חוץ די גדולים (וכמו כל טורונטו שהפציצה HRים בבית). הבלו ג'ייז לפי הדיווחים אפילו לא משלמים על חלק מהחוזה שלו, ואם כן אז על חלק קטן מאוד...כך שהאיינג'לס הסכימו לקחת אותו ל80+ מיליון לפחות ב4 השנים הבאות, בגילאי 32-36...לא ממש ברור. מבחינת טורונטו קודם כל להיפטר מוולס בלי לשלם כמעט כלום, יש להם בחוזים מובטחים רק 17 מיליון ב2012 (וולס לבד היה מרוויח יותר) ובנוסף הם עוד מרוויחים לפטי-מאשר כמו נאפולי ואת ריברה. עבודה יפה מאוד. בשביל האיינג'לס כמו שאפשר להבין - ממש לא התלהבתי... עוד חדשות מעניינות הם שהרייז עם כל העזיבות בחורף הזה (פניה, קרופורד, גארזה, סוריאנו וכו') מחתימים את ג'וני דיימון לשנה ו5 מיליון ואת מני רמירז לשנה ו2 מיליון. קודם כל אחלה עסקה עם מני, שאיבד את הפאוור שלו שנה שעברה במחצית השנייה אבל יש לי הרגשה שיחזור בכושר טוב ועם רצון להוכיח, הוא חוזר לAL EAST ולאצטדיון בטמפה, בעמדת הDH...אחלה החתמה. זה שגם דיימון הגיע כנראה משאיר את דזמונד ג'נינגס בינתיים בAAA, ובינתיים דיימון הותיק שמשלים קבוצה שלישית בדיווז'ן ייתן להם קצת מנהיגות ועדיין חובט לא רע. סה"כ למרות שהרבה עזבו אותם, הרייז עדיין יהיו מאוד מעניינים ב2011, יש להם שחקנים צעירים מפה עד לשם כדי להתמודד עם הכל. הרוטציה לא תאבד כלום למרות שגארזה עזב עם הליקסון וגם הליינאפ עדיין עם שחקנים כמו לונגוריה, זובריסט ומני. יש פוטנציאל. היה גם דיווח שולאד גררו קרוב לסיכום בבולטימור אבל מאז הבעלים של בולטימור דחה את זה. יכול להיות עוד תוספת מעניין לדיווז'ן - עוד חובט חזק.
 

omri1234567

New member
כרגע זה נראה כמו טרייד רע לאיינג'לס, אלא אם ו

וולס מסוגל לחזור לכושר שהוא היה בו לפני 3 שנים ולא נראה לי שזה יקרה הוא לא נהייה צעיר, חוץ מזה שגם שנה שעברה אחרי החצי הראשון הטוב שלו חלה ירידה משמעותית ביכולת שלו, נכון שאם אתה מסתכל על המספרים שלו משנה שעברה עדיין כל המספרים שלו טובים יורת מכול חובט שהיה לאיינג'לס אבל פשוט אני לא רואה אותו כרגע כאפגרייד רציני בטח ובטח בכסף שהוא שווה שיכולנו עם אותו סכום להביא את קרופורד אני מתכוון יחסית פר שנה, 21 מיליון לשלם לוולס פשוט נראה לי טו מאצ' ובנוסף לא קיבלנו שקל(דולר?) בחזרה מטורונטו אנחנו הולכים לשלם על כל החוזה שלו , לא היה עדיף לשלם עוד 16 מיליון דולר לעוד שנתיים נוספות לבלטרה? לא יודע 80 ל-4 שנים או 96 ל-6 שנים? מה אתם אומרים?
 
למעלה