אייס קנה ובנה ביטול עיסקה
האם יש עילה לפיצוי מצד הספק (אייס קנה ובנה) כאשר הוא לא עמד בזמן האספקה שסוכם, שבועיים מיום הקנייה.
אייס קנה ובנה היו אמורים להעביר הזמנה לארון ביום 29.11.2014 לחברת דובלה ולא עשו זאת ולכן הוא לא סופק בזמן, עברו מאז חודש וחצי.
כעת אייס רוצים שנבטל את העיסקה ללא פיצוי, כאשר אם היינו מבטלים את העיסקה מכל סיבה אחרת היינו מחוייבים ב30% מערך העיסקה, כפי שנכתב בזכרון הדברים.
האם הזכרון דברים הוא חד צדדי לרעת הלקוח או שניתן לדרוש פיצוי מאייס בגובה 30% מסך העיסקה כאשר הם לא עמדו בזמן האספקה שנקבע וכלל לא העבירו את ההזמנה כנדרש.
האם יש עילה לפיצוי מצד הספק (אייס קנה ובנה) כאשר הוא לא עמד בזמן האספקה שסוכם, שבועיים מיום הקנייה.
אייס קנה ובנה היו אמורים להעביר הזמנה לארון ביום 29.11.2014 לחברת דובלה ולא עשו זאת ולכן הוא לא סופק בזמן, עברו מאז חודש וחצי.
כעת אייס רוצים שנבטל את העיסקה ללא פיצוי, כאשר אם היינו מבטלים את העיסקה מכל סיבה אחרת היינו מחוייבים ב30% מערך העיסקה, כפי שנכתב בזכרון הדברים.
האם הזכרון דברים הוא חד צדדי לרעת הלקוח או שניתן לדרוש פיצוי מאייס בגובה 30% מסך העיסקה כאשר הם לא עמדו בזמן האספקה שנקבע וכלל לא העבירו את ההזמנה כנדרש.