אכן הרכישה של 75 מטוסים ע"י אמיראטס טרפה את הקלפים
כי היא נתנה לקונצרן את האפשרות לעמידה ראשונית של מכירת 150 מטוסים שבלעדיה המטוס לא היה מיוצר בכלל. אבל בעקבות רכישה לא מובנת זאת....(כי לא ברור מהיכן יש להם למלא את המטוסים גם אם הם חברה בינלאומית..) אירבאס עמדה ביעד בראשוני והבסיסי לתחילת יצצור המטוס.
לדעתי יום אחד עוד יתבררו עובדות על רכישה זאת מי הרויח וכמה..
בכל מקרה מטוס כזה מעבר להתרגשות ולחוויה הראשונית של טיסה במטוס הגדול בעולם,מטוס כזה לוקח יותר משעה וחצי להכניס את הנוסעים ולהושיבם וזה ללא תקלות. אם יש קצת בעיות ואי הבנות זה לוקח הרבה הרבה יותר . כך שכל חישוב הטיסות משתנה לוחות זמנים לא ברורים ובסוף אין רווח. גם המחיר המטורף היום של כ450 מליון דולר למטוס לט נותן אפשרות לרווח בזמן סביר. אחרי שההזמנות נתקעו על 300+ ולא זזו יותר זה היה רק ענין של זמן עד שיתחילו לשאול ולדבר ברמה של ערך כלכלי ומשם הדרך החוצה קצרה.