איירבוס תפסיק לייצר את מטוס הענק A380: "פחות יעיל - ויקר"

ny22

New member
מנהל
דווקא מאוד אהבתי אותו אפילו שלא טסתי עליו אף פעם...

הוא היה נראה מאוד מרשים

ותמיד אהבתי לראות אותו בשדות תעופה אחרים, אבל כנראה שהוא באמת היה "יותר מדי".
&nbsp
אני זוכר עוד את טיסת הבכורה שלו

&nbsp
תודה שהבאת את הכתבה, באמת תהייתי אם ימשיכו לייצר אותו או לא...
 

EHP12

Well-known member
אם חברות התעופה מהמפרץ שלא מודאגות ממחיר הנפט

לא היו קונות אותו בכמויות, הA380 היה נחשב לאחד מהפארסות הגדולות בתולדות המטוסים האזרחיים הסילוניים.

גם בריטיש לקו הדגל שלה לניו יורק היא מעדיפה לעשות אותו במטוסי ג'מבו ישנים מאשר בA380.
 

levincor

New member
אכן הרכישה של 75 מטוסים ע"י אמיראטס טרפה את הקלפים

כי היא נתנה לקונצרן את האפשרות לעמידה ראשונית של מכירת 150 מטוסים שבלעדיה המטוס לא היה מיוצר בכלל. אבל בעקבות רכישה לא מובנת זאת....(כי לא ברור מהיכן יש להם למלא את המטוסים גם אם הם חברה בינלאומית..) אירבאס עמדה ביעד בראשוני והבסיסי לתחילת יצצור המטוס.
לדעתי יום אחד עוד יתבררו עובדות על רכישה זאת מי הרויח וכמה..
בכל מקרה מטוס כזה מעבר להתרגשות ולחוויה הראשונית של טיסה במטוס הגדול בעולם,מטוס כזה לוקח יותר משעה וחצי להכניס את הנוסעים ולהושיבם וזה ללא תקלות. אם יש קצת בעיות ואי הבנות זה לוקח הרבה הרבה יותר . כך שכל חישוב הטיסות משתנה לוחות זמנים לא ברורים ובסוף אין רווח. גם המחיר המטורף היום של כ450 מליון דולר למטוס לט נותן אפשרות לרווח בזמן סביר. אחרי שההזמנות נתקעו על 300+ ולא זזו יותר זה היה רק ענין של זמן עד שיתחילו לשאול ולדבר ברמה של ערך כלכלי ומשם הדרך החוצה קצרה.
 

EHP12

Well-known member
יש לה כבר 109 מטוסים של A380

46% מהA380 שטסים היום הם של אמירייטס. יכול להיות שהיא משתמשת בפחות סלוטים מחברות אחרות שהיא יכולה למלא אותם.
 
למעלה