איזו חוצפה ?! יש ה"מקבלים השראה" מסרטי פרסום בחו"ל,ניחא אבל כאן זה פשוט אחד לאחד. שלא דבר על מידת הרלבנטיות של זה למותג (במקרה של אייר פראנס זה רלבנטי לחלוטין מה שלא ניתן להגיד על סליו). אז יש לנו פרסומת גנובה ולא רלבנטית שזה אומר משרד גנב ולקוח טיפש. (מישהו הרי צריך לאשר את זה - אני מניח שהלקוח לא ידע שמדובר על גניבה וסתם אישר פרסומת גרועה)
(שלהבת היא בת דודה של אחות של אמא של חברה לשעבר שלי. היא אוהבת לטייל בחורשת הארזים ליד המושב, ותמיד נופלת בדיוק באותו מקום) מה אתם רוצים מאופטימום? אני לא מצדיק, אבל כולם עושים את זה.