איך אושרה כניסה ויציאה מן המטוס דרך הדלת האחורית?
עד לא מזמן היה איסור מוחלט בנתב''ג להשתמש בדלת אחורית של מטוסים לכניסה ויציאה של הנוסעים. דווח שזה מסיבות בטחוניות ובטיחותית. לאחרונה טסתי עם ריינאייר ועם וויזאייר (שחונים ליד טרמינל 1) וגם הכניסה וגם היציאה, במטוסים של שתי החברות, היו דרך שתי הדלתות. בעוד שבדלת הקדמית של מטוסי הריינאייר יש מדרגות נשלפות של המטוס עצמו, בוויזאייר השתמשו בשני המתקנים של נתב''ג - שגם על זה מדובר כאיסור מוחלט. מה השתנה שהתירו את הדבר? האם התפשרו על ההיבטים הביטחוניים או הבטיחותיים?
עד לא מזמן היה איסור מוחלט בנתב''ג להשתמש בדלת אחורית של מטוסים לכניסה ויציאה של הנוסעים. דווח שזה מסיבות בטחוניות ובטיחותית. לאחרונה טסתי עם ריינאייר ועם וויזאייר (שחונים ליד טרמינל 1) וגם הכניסה וגם היציאה, במטוסים של שתי החברות, היו דרך שתי הדלתות. בעוד שבדלת הקדמית של מטוסי הריינאייר יש מדרגות נשלפות של המטוס עצמו, בוויזאייר השתמשו בשני המתקנים של נתב''ג - שגם על זה מדובר כאיסור מוחלט. מה השתנה שהתירו את הדבר? האם התפשרו על ההיבטים הביטחוניים או הבטיחותיים?