איך אנחנו נראים

Eran De Niro

New member
איך אנחנו נראים../images/Emo5.gif

אתמול זה היה השיא , הייתי בנמל אשדוד , ומתוך אחת המשאיות ירד איזה נהג ג'וח עם נעלי אצבע , מכנס קצר ללא כל צורה ללא כל פרופורציה , האמת שזה הגעיל אותי , לא בקשתי ללכת עם חליפה או בגדים מגוהצים , אבל את המינימום,נעלי עבודה , מכנס ארוך , אני לא מדבר על האפוד הזוהר שזה חובה , עכשיו רואים נהג כזה ואומרים תראו את כל הנהגים הג'וחים האלה , לדעתי צריך לצאת פיקוח דרך החברות ודרך קציני הרכב , שנהג יהיה חייב בלבוש הולם , מכנס ארוך נעלי עבודה סגורות אני יודע שזה קצת דיקטטורי אבל זאת התדמית שלנו , יש חברות באירופה שנהגים נראים כמו פקידי בנק , אז מה אתם אומרים רק אותי זה עיצבן ?!?!?!? וגם המשאית שלו נראת בדיוק כמו שהוא נראה עם ליקויים מפה ועד הודעה חדשה ממש מבחיל , צריך להקיא נהגים כאלה מהענף שלנו ...
 
"עצבים" = להרוס את בריאותך מטיפשות של אחרים

ערן ידידי, הפנם את הפתגם וזכור אותו תמיד. איך אתה רוצה לחנך את כולם ? עזוב, חבל על הבריאות שלך. אותנו בחברה לא מחייבים בלבוש והנעלה שהולמים את העבודה, אבל כן מספקים לנו אותם -פעמיים בשנה -, בציפייה שכך ננהג.. וכך אנחנו עושים. אותי לעולם לא תמצא על המשאית בלי הופעה הולמת. כמו שאמרתי, לא מחייבים אותי. אבל הכל עניין של מוסר אישי (ואולי קצת חינוך מהבית).
 
אני לא חושב שזה משנה

באוטובוסים (ולא רק באגד) יש בגדים מהחברה וכול זה ניראה לי כי זה עבודה עם ציבור (למרות שבאוטובוסים של הסעות וטיולים אף אחד לא שם על זה) ומשאיות אותו דבר גם מוניות ככה תדמית?? לא יודע אני רואה תאוטובוסים של אגד אם העניבה והחליפות ואני חושב שהם עושים צחוק מיעצמם אני לא יכול לתאר את עצמי ככה. לא יודע אני מתאר לעצמי שזה חלק מהעבודה סך הכול משאיות זה תחום לא תמיד חוקי (בעיקר מיבחינת השעות) לא הכי נקי. לא יודע סך הכול יש לי עוד זמן להגיע רק למשאיות של הצבא אז אין לי מושג ממש איך זה אבל ככה אני חושב אם אתם חושבים משהוא אחר אז תיכתבו.
 

Sol82

New member
איכס! אבל מותק, הבאת לי רעיון פצצה!

יש לי לאחרונה המון שעות מתות ביום במשרד, יש עבודה קבוע אתם יודעים אבל אין הרבה אקשן. עכשיו כשחיברנו את המירסים של הנהגים שלנו לשידורי נמל של simtask דרך המירס והסלקום הם לא צריכים שאני אשדר להם אז בוא נגיד שיש לי זמן לשרוף. אז חשבתי לפתוח איזה בלוג עם פינה משלי שכל מני סדרנים וכל מני אנשים מהתחום יכנסו בכיף שלהם. אז נתת לי רעיון! אני אעשה פינה של "משטרת האופנה" כמו בגיא פינס אני אבקש מאנשים לצלם ולשלוח לי בעילום שם...ואולי גם אני אקנה מצלמה או אצלם בסלקום כשאני אראה משהו מעניין..מה שכן אני לא יודעת כמה זה חוקי ואם אני עושה את זה אני לא רוצה בעילום שם, אני רוצה שכולם ידעו מי אני. אם זה חוקי אני יושבת בסופ"ש על זה וביום ראשון מפרסמת כתובת. יש מצב שאתם עוזרים לי לבדוק אם זה חוקי להציג צילומים של נהגים ובכלל אנשים ולהעביר עליהם ביקורת או לאפשר לגולשים להשאיר ביקורת על הצילומים?
 
אני לא בטוח שזה רעיון טוב

אני בטוח שלא היית רוצה שיפרסמו תמונה שלך ללא אישורך, במיוחד כשהתמונה לא מחמיאה (בלשון המעטה). כמו שמשה אמר: לא כולם זוכים לביגוד והנעלה כמו שצריך, ואל לנו להאשים אותם. נכון, צריך הופעה מינימלית הולמת, אבל שוב זה עניין של מודעות עצמית וכל אחד במה שהוא התברך.
 
למעלה