איך אני אדע אם הנהלת חשבונות מתאימה לי?

איך אני אדע אם הנהלת חשבונות מתאימה לי?

שלום אני מעדיפה עבודה שבה יעזבו אותי בשקט לעשות אותה. בלי לענות לטלפונים ובלי פניות קהל. נראה לי שהנהלת חשבונות עונה להעדפה הזו, לא ? מצד שני, העבודה הזו יכולה להיות לחוצה ? כי אני לא רוצה לעבוד בלחץ, אלא ברגוע. או שאולי יש במקצוע הזה תקופות מסוימות בשנה שלחוץ ותקופות שלא ? אשמח לתגובה. תודה רבה !
 
ועוד שאלה

בהרבה מאד מודעות דרושים של הנהלת חשבונות, אחת מן הדרישות היא: יחסי אנוש טובים, שירותיות. ואני שואלת למה ? מה הקשר לעבודת הנהלת חשבונות? למי בדיוק צריך לתת שירות ? הרי זו לא עבודה בפלאפון או סלקום, אז מה העניין ? תודה רבה !
 

inbal76

New member
יש כל מיני סוגים של שירות

מי שעובד במוקד שירות לקוחות, לדוגמה, נותן שירות ללקוחות של החברה. מי שעובד בהנהלת חשבונות, נותן גם הוא שירות, להנהלת החברה ולעובדיה. זה נקרא "לקוחות פנימיים". הוא מכין משכורות, משלם לספקים, מנפיק דו"חות, מוציא חשבוניות, מטפל בהחזרי הוצאות לעובדים, ועוד. זה סוג של שירות. לדוגמה אם עובד לא קיבל החזר הוצאות שמגיע לו, או שיש בעיה בתלוש המשכורת שלו, מנהל החשבונות יצטרך לטפל בבעיה. כמובן שיש מקומות שבהם יש למנהל חשבונות פחות אינטראקציה עם "הלקוחות שלו" ומקומות שיותר. זה תלוי באופי החברה ואולי גם בגודלה. וכמובן שיש גם משרדי הנהלת חשבונות בפני עצמם, שהעסק הוא לתת שירותי הנהלת חשבונות ללקוחות חיצוניים. לזה לגבי "שירותיות". לגבי "יחסי אנוש טובים" - זה נדרש כמעט בכל מקצוע שהוא. גם מי שלא משרת שום לקוח בד"כ עובד במשרד או מקום עם אנשים נוספים, ומבלה איתם 8-9 שעות ביום לפחות. (יש כמובן יוצאי דופן, אבל ככה זה לרוב).
 
למעלה