איך אפשר לבדוק תלונה שהגשתי במשרד התחבורה?

trilliane

Well-known member
מנהל
לפני כשבועיים חיכיתי בתחנה המרכזית נתניה לקו 947 לחיפה. כשהוא נכנס לתחנה כבר עמדתי על הרציף בחוץ עם עוד נוסעים (זרים לי). הנהג עצר ליד רציף ההורדה והוריד נוסעים, אבל אז במקום להיכנס למפרץ של חיפה ולהעלות נוסעים הוא פשוט המשיך לנסוע ויצא מהתחנה :oops:, לתדהמת כל הנוסעים שעמדו וחיכו לו. זה היה מעצבן מאוד והרס לי את הערב. את חצי השעה שהייתה לי עד לאוטובוס הבא ניצלתי (בין היתר) כדי לשלוח תלונה למשרד התחבורה. קיבלתי לדוא"ל את האישור עם עותק הטופס המלא, אבל לא קיבלתי מזהה פנייה. כשאני נכנסתי לאתר כדי לבדוק את מצב הפנייה, הדרך היחידה לעשות זאת היא בעזרת המספר המזהה. כתוב שהוא אמור היה להישלח אליי במייל/במסרון/בדואר, אבל בדקתי ולא קיבלתי כלום. אז איך בודקים?
 

connex

Active member
לפני כשבועיים חיכיתי בתחנה המרכזית נתניה לקו 947 לחיפה. כשהוא נכנס לתחנה כבר עמדתי על הרציף בחוץ עם עוד נוסעים (זרים לי). הנהג עצר ליד רציף ההורדה והוריד נוסעים, אבל אז במקום להיכנס למפרץ של חיפה ולהעלות נוסעים הוא פשוט המשיך לנסוע ויצא מהתחנה :oops:, לתדהמת כל הנוסעים שעמדו וחיכו לו. זה היה מעצבן מאוד והרס לי את הערב. את חצי השעה שהייתה לי עד לאוטובוס הבא ניצלתי (בין היתר) כדי לשלוח תלונה למשרד התחבורה. קיבלתי לדוא"ל את האישור עם עותק הטופס המלא, אבל לא קיבלתי מזהה פנייה. כשאני נכנסתי לאתר כדי לבדוק את מצב הפנייה, הדרך היחידה לעשות זאת היא בעזרת המספר המזהה. כתוב שהוא אמור היה להישלח אליי במייל/במסרון/בדואר, אבל בדקתי ולא קיבלתי כלום. אז איך בודקים?
לצערי לא ניתן. משרד התחבורה מצפצף על האזרח. אם בתקופת מירב מיכאלי היה מענה לפניות שכל קשר בינם לבין נושא הפנייה מקרי בהחלט, אצל שרת הטקסים והיהלומים אפילו לא טורחים להשיב שהפנייה הועברה לגורם המטפל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לצערי לא ניתן. משרד התחבורה מצפצף על האזרח. אם בתקופת מירב מיכאלי היה מענה לפניות שכל קשר בינם לבין נושא הפנייה מקרי בהחלט, אצל שרת הטקסים והיהלומים אפילו לא טורחים להשיב שהפנייה הועברה לגורם המטפל
אז בכלל לא מטפלים? :cry:
כדאי להתלונן גם לאגד? או שאין טעם?
קיוויתי שלפחות יקנסו אותם...
 

מנכל אחד

Active member
אז בכלל לא מטפלים? :cry:
כדאי להתלונן גם לאגד? או שאין טעם?
קיוויתי שלפחות יקנסו אותם...
כמובן שלא השרה עונה על פניות הציבור.

במכרז האחרון של הקמת ותפעול מוקד פניות זכתה באופן פלא בזק און ליין.
המכרז כולל את תפעול המוקד הטלפוני 8787, אמור לתת מענה גם לאירועים תפעוליים וגם לענות על הפניות שנשלחות בכתב.

אין לי מושג מה חשב האדם שכתב את המכרז אבל אחת הדרישות של המכרז היא שכל המרכז יתופעל ממקום אחד בלבד, ובמקרה הזה המרכז ממוקם בבאר שבע.

בזק און ליין מתקשים להשיג אנשים עם השכלה רלוונטיית שיעבדו בשכר שהם מציעים ולכן פשוט אין מי שיענה על המכתבים האלה.
מדובר בשערורייה אחת מיני רבות שמתרחשת במשרד התחבורה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כמובן שלא השרה עונה על פניות הציבור.

במכרז האחרון של הקמת ותפעול מוקד פניות זכתה באופן פלא בזק און ליין.
המכרז כולל את תפעול המוקד הטלפוני 8787, אמור לתת מענה גם לאירועים תפעוליים וגם לענות על הפניות שנשלחות בכתב.

אין לי מושג מה חשב האדם שכתב את המכרז אבל אחת הדרישות של המכרז היא שכל המרכז יתופעל ממקום אחד בלבד, ובמקרה הזה המרכז ממוקם בבאר שבע.

בזק און ליין מתקשים להשיג אנשים עם השכלה רלוונטיית שיעבדו בשכר שהם מציעים ולכן פשוט אין מי שיענה על המכתבים האלה.
מדובר בשערורייה אחת מיני רבות שמתרחשת במשרד התחבורה
זה לא מכתב, זה טופס תלונה...
ואני לא צריכה מענה, רק שיעבירו לפיקוח (בהנחה שנציגי השירות אינם המפקחים אלא רק ממשק הקצה מול הלקוחות, כלומר האזרחים).
 

מנכל אחד

Active member
זה לא מכתב, זה טופס תלונה...
ואני לא צריכה מענה, רק שיעבירו לפיקוח (בהנחה שנציגי השירות אינם המפקחים אלא רק ממשק הקצה מול הלקוחות, כלומר האזרחים).
טופס תלונה הוא גם מכתב
וזה מגיע בסופו של יום לפיקוח
 

fishgad

Active member
תשלח את זה למייל שלהם או תמלא מחדש את הטופס
יש לך מספר סמוכין?
 

fishgad

Active member
תשלח את זה שוב
יש להם תקלה במערכת שיש קושי לפתוח את כל הפניות
תתקשר אליהם ותגיד להם שלא תפתח
 

fishgad

Active member
כמובן שלא השרה עונה על פניות הציבור.

במכרז האחרון של הקמת ותפעול מוקד פניות זכתה באופן פלא בזק און ליין.
המכרז כולל את תפעול המוקד הטלפוני 8787, אמור לתת מענה גם לאירועים תפעוליים וגם לענות על הפניות שנשלחות בכתב.

אין לי מושג מה חשב האדם שכתב את המכרז אבל אחת הדרישות של המכרז היא שכל המרכז יתופעל ממקום אחד בלבד, ובמקרה הזה המרכז ממוקם בבאר שבע.

בזק און ליין מתקשים להשיג אנשים עם השכלה רלוונטיית שיעבדו בשכר שהם מציעים ולכן פשוט אין מי שיענה על המכתבים האלה.
מדובר בשערורייה אחת מיני רבות שמתרחשת במשרד התחבורה
על זה לא שמעתי
 

fishgad

Active member
לצערי לא ניתן. משרד התחבורה מצפצף על האזרח. אם בתקופת מירב מיכאלי היה מענה לפניות שכל קשר בינם לבין נושא הפנייה מקרי בהחלט, אצל שרת הטקסים והיהלומים אפילו לא טורחים להשיב שהפנייה הועברה לגורם המטפל
זה לא מדוייק
זה נשמע שאתה מדבר פוליטית מהשאר ענייני
 

connex

Active member
זה לא מדוייק
זה נשמע שאתה מדבר פוליטית מהשאר ענייני
ממש לא פוליטית. אני מדבר לצערי מניסיון. יש פנייה ששלחתי כבר לפני יותר מחצי שנה למשרד התחבורה שעד היום לא קיבלתי מייל שהיא הועברה לגורמים המטפלים. בתקופה של מירב מיכאלי אני מציין לזכותם שהם ענו לפניות אבל בעיקר דקלמו סיסמאות נוסח "אנו מודים על פנייתך. הפנייה נשלחה למפעיל לצורך התייחסות" כשמהות הפנייה היא תגבור קו מסוים שאת זה אחראי לעשות... משרד התחבורה ולא המפעיל. מיותר לציין שאת התייחסות הטיפול ותשובות המפעיל מעולם לא קיבלתי כי אז כבר התחלפה הממשלה
 

fishgad

Active member
ממש לא פוליטית. אני מדבר לצערי מניסיון. יש פנייה ששלחתי כבר לפני יותר מחצי שנה למשרד התחבורה שעד היום לא קיבלתי מייל שהיא הועברה לגורמים המטפלים. בתקופה של מירב מיכאלי אני מציין לזכותם שהם ענו לפניות אבל בעיקר דקלמו סיסמאות נוסח "אנו מודים על פנייתך. הפנייה נשלחה למפעיל לצורך התייחסות" כשמהות הפנייה היא תגבור קו מסוים שאת זה אחראי לעשות... משרד התחבורה ולא המפעיל. מיותר לציין שאת התייחסות הטיפול ותשובות המפעיל מעולם לא קיבלתי כי אז כבר התחלפה הממשלה
זה לא עובד כך
כאשר יש תשובה אז מעדכנים אותך
 
למעלה