לפני כשבועיים חיכיתי בתחנה המרכזית נתניה לקו 947 לחיפה. כשהוא נכנס לתחנה כבר עמדתי על הרציף בחוץ עם עוד נוסעים (זרים לי). הנהג עצר ליד רציף ההורדה והוריד נוסעים, אבל אז במקום להיכנס למפרץ של חיפה ולהעלות נוסעים הוא פשוט המשיך לנסוע ויצא מהתחנה , לתדהמת כל הנוסעים שעמדו וחיכו לו. זה היה מעצבן מאוד והרס לי את הערב. את חצי השעה שהייתה לי עד לאוטובוס הבא ניצלתי (בין היתר) כדי לשלוח תלונה למשרד התחבורה. קיבלתי לדוא"ל את האישור עם עותק הטופס המלא, אבל לא קיבלתי מזהה פנייה. כשאני נכנסתי לאתר כדי לבדוק את מצב הפנייה, הדרך היחידה לעשות זאת היא בעזרת המספר המזהה. כתוב שהוא אמור היה להישלח אליי במייל/במסרון/בדואר, אבל בדקתי ולא קיבלתי כלום. אז איך בודקים?