איך אתם מכינים אותם למסגרות החדשות.

תודה רבה על הרעיונות היפים. ננסה

הוי תירתיר, הם ממש נוראיים עם הטירטור הזה שאי אפשר לדעת לאן הוא הולך עד הרגע האחרון. האם לא תוכלי לשנות את רוע הגזירה וכן להכניס אותו לגן שרצית מלכתחילה? הרי זו היתה טעות שטותית שלהם. לדעתי שווה לך ללחוץ קצת יותר. מיכל, תודה על הרעיונות הגרינשפניים היפים. לצערי הגן סגור עדיין ואפילו לא יצרו איתי שום קשר. בשנה שעברה היתה לנו שיחת פתיחה עם כל הצוות והיכרות, שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים אך השנה עוד לא שמעתי שום ציוץ.. נונינה, תודה על התשובה, אני אנסה להיות " הסייעת הקשובה" ולהוציא אותו יותר מוקדם בשבוע הראשון. ממילא מכניסים בהדרגה. אולי אצליח גם לצלם את הגן ולתת לו יותר היכרות. וואו זה לא הולך להיות קל.....
 
../images/Emo2.gifמהי התוכנית של דר' באומינגר?

שלום לך דלית וברוכה הבאה, נשמח לשמוע קצת יותר על התוכנית של דר' באומינגר. באיזו מידה יכולה מורה, חסרת הכשרה מוקדמת להפעיל תוכנית זו? האם התוכנית הזו מתאימה לפעילות החברתית שדיברת עליה- זו שאתם מקיימים? אגב, אולי אפשר לשאול במכון פויירשטיין בירושלים לגבי אנשי מקצוע בתחום הכישורים החברתיים. יתכן כי כדאי גם לפעול להכשרת אנשים בתחום זה, כיון שכישורים חברתיים הם תחום רחב. אני יודעת שננה חיפשה גם אנשים לעבודה דומה, לאיזור הרצליה. כדאי לבדוק גם איתה. נשמח לשמוע את המשך ההשתלבות של בנך בכיתה החדשה- בהצלחה.
 
איך אתם מכינים אותם למסגרות החדשות.

שלום לכם, שני ילדי צריכים לעבור למסגרות חדשות. הגדול עובר לגן תקשורת אחר כיון שהקודם שהיינו בו נסגר. לצערי כמעט כל שנה הוא עובר מסגרת וזה כמובן משפיע לרעה על התפקוד שלו. יש ימים שאני בעבודה עד ארבע כך שהוא יצטרך להיות ימים שלמים החל מהשבוע השני. לקחתי את כל השבוע הראשון חופשי, כדי שאוכל להיות זמינה יותר עבורם. אשמח לשמוע מכם טיפים ורעיונות על ההכנה לגן\ ביה"ס החדש. כיצד להקל על הכניסה והמעבר. היינו שם בביקור איתו לפני תום הקייטנה והוא הזדרז מאד לצאת משם. כל רעיון יתקבל בברכה.
שיגיעו לשם בשלום ובכיף..
 

נונינה1

New member
גם שלי עובר למסגרת חדשה....כיתה א'

וגם אנחנו היינו די עסוקים באיך להקל עליו את המעבר. המעבר הקודם - מגן חינוך מיוחד לגן חובה רגיל היה די הדרגתי כי הוא התחיל להשתלב בגן הרגיל באמצע השנה מספר שעות בשבוע,,,,עד שהגיע בסוף השנה לכך שיומיים בשבוע הוא היה בגן הרגיל. אחרי החופש הוא נכנס לגן הרגיל כילד מן המנין ועדיין לא היה פשוט. היו לו התפרצויות, הוא הרביץ כשהוא נכנס ללחץ ולקח חצי שנה עד שראינו התמקמות עם המסגרת וצמיחה. עם כיתה א' (כיתה רגילה + סייעת צמודה) אנחנו לא יכולים לעשות את התרגיל הזה,ובמחשבה משותפת עם המטפלים שלו, כאשר האבחון אומר באופן ברור שמה שמוריד לו את הביצועים באופן דרסטי זה גורם החרדה, החלטנו לנסות בשלב הראשון לטפל רק בזה ע"י כך שנעביר לו את השליטה על כמות הזמן שהוא יהיה בתוך הכיתה בהתחלה. כל פעם שהוא ירצה לצאת הסייעת תצא איתו וכך הוא יהיה שקט יותר - לא יכנס למצבים של עם הגב לקיר, ובזמן הזה הוא יכיר לאט לא המסגרת החדשה. ההחלטה הזו גם מאפשרת לו לעשות את ההדרגתיות המתאימה לו של כמה הוא מתמודד עם המסגרת. על שלב ב' אפילו לא דיברנו, נראה איך נראה שלב א' ואז נדע איפה קל ואיפה קשה ונחשוב מה לעשות. למזלי לקרוא הוא יודע כך שהוא לא יפתח פערים עם החומר הנלמד. ובחשבון נצטרך להשלים לו אחה"צ.
 

תירתיר2

New member
שאלה מאוד שאלתית...

שהרי גם היום עדיין איני יודעת באיזה גן ילמד בני בשנה הבאה. בגדול הוא יודע שזה יהיה גן חדש. המזל- קל לו להשתלב במקומות חדשים ואין לו בעיה עם דמויות חדשות. עם ילדים יש לו בעיה, בין אם הם מוכרים ובין אם לא. אחחחחחחחחחחחחחחח... מתי תיגמר ההמתנה המעצבנת הזו (מה גם שהמקום הבא יהיה פשרה מבחינתי, כי בגן שביקשתי אין מקום)
 

בשבילנו

New member
מסגרות חדשות -קשה /חדש וכף

אני יודעת משיחות טרום מיסגרות שהיו לי כפי שאני אקבל את השינו כך גם הילד לא לעשות מיזה סיפר גדול זה שלב ויהי טוב ואם לא נמצא פתרון שום דבר לא סוף העולם וזאת שיננתי לעצמי כל רגע ורגע המסגרות יודעות לעשות את העבודה אנחנו נהיה עם היד על הדופק ונעשה בנוסף אם נרגיש צורך הילד יקח את זה איך שזה יש שקשה להם יש ליהנו מהריגוש מהילדים מהצעצועים מהמתקנים כל ילד ימצא את מבוקשו כי הכל בטח יהיה שם ויחכה רק לו אני מאחלת לך שתהיי רגועה בטוחה שמחה שיש להם מסגרות בכלל ואני מפצירה בך לזרום עם הכל פשוט כמו כל אמא אל תחפשי טריקים מיוחדים צריך תמיד להתנהג הכי קרוב לרגיל שאפשר וזאת לדעתי
 
למעלה