איך אתם עוקבים

איך אתם עוקבים

אחר הוצאות הבית שמוציאה הפיליפינית ? הפיליפינית קונה את כל הקניות כולל אוכל, מוצרי ניקיון, טיטולים וכו' נראה לי שהוצאות הפיליפינית "שלנו" גבוהות מידי לאחרונה.
 

גנגי

New member
היא נותנת לי את הקבלות

ואני לעולם לא בודקת. לא שווה לי להתעקש על מאה שקל פה או מאה שקל שם. ברור לי שכל עוד אמא שלי מטופלת כהלכה זה עולה לי גם בקצת יותר הוצאות ממה שהיה עולה לו רק צרכיה הפיזיים של אמא שלי היו מסופקים, ואני סופגת את זה בלי בכלל לחשוב, באהבה.
 

kreuter acid

New member
השאלה היא, אם את מעלימה עין

מ"הוצאות נוספות קטנות" (ואני לא אקרא לזה גנבות, אבל לדעתי, זה מה שזה למעשה) - האם אינך יוצרת פיתוי למטפלת למשוך את החבל עוד קצת ועוד קצת, ולהוציא יותר ויותר, שהרי כביכול אינך מרגישה ב"הוצאות הקטנות"?
 

גנגי

New member
תראי, קרויטר,

זה עניין של איך מסתכלים על זה. אולי את צודקת, ואולי זה פתח ל"הוצאות קטנות" שאני לא יודעת עליהן. אבל אני גם לא רוצה לדעת. אני חושבת שאם המטפלת לוקחת ממני עוד כמה שקלים בשבוע בשביל לקנות לעצמה משהו טוב או שמפו או סבון על חשבוני זה בסדר גמור מבחינתי. היא שווה בשבילי הרבה יותר מכדי משאעמוד איתה על כמה שקלים ואעשה מזה עניין. פשוט לא שווה לי. מבחינת סדר העדיפויות שלי אני מעדיפה לתת לה עוד כמה גרושים ולא להיות קטנונית איתה, כי זה גם מה שטובתה של אמא שלי דורשת. ככה אני רואה את זה.
 

kreuter acid

New member
ודאי שזה עניין של השקפה...

אבל במחילה, את מזכירה לי את אותה אישה נבגדת, שכאשר נודע לה שבעלה מזיין מהצד, היא אומרת שהיא לא רוצה לדעת. למה מה, שיזיין לו. הוא הוא בעל טוב? הוא מפרנס את המשפחה? הוא קונה לה כל מה שהיא צריכה? הוא חוזר אח"כ הביתה? אז שייהנה קצת, מגיע לו. לא מפריע לי, אני ממילא מקבלת את שלי ולמען השקט הנפשי שלי ואם זה עוזר לו - אז שייהנה. אז האם זו התייחסותבריאה למצב חולה או מדיניות של בת יענה? לא יודעת. ודאי שיש פולמוס על כך, וודאי שכל אחת וצורת ההסתכלות וההתייחסות שלה. אם יש לך עודף כסף ואינך חוששת מהתפתחות הגניבות הקטנות לתופעה רצינית יותר - ניח, אשרייך וטוב לך. אבל כמו אותה אישה נבגדת, את עלולה למצוא עצמך בסופו של דבר בלי כל טובות ההנאה שמעניק לך ה"בעל הבוגד", כאשר הוא אולי ימצא לו מישהי שאיתה הוא יעזוב את הבית. אגב, ובלי שום קשר: מותר לשאול מה אומר הכינוי שלך ומהו תחום עיסוקך? תודה ולילה טוב.
 

גנגי

New member
היות ששלוש שנים לא חל שינוי

ואינני מרגישה נגזלת, אני לא רואה שום סיבה לשנות ממנהגי. את יכולה להשוות את זה לאישה נבגדת, אבל בעיניי זאת השוואה שאינה במקומה. הכינוי שלי הוא ותיק מאוד והולך איתי כבר שנים, אין לו משמעות כשלעצמו. תחום העיסוק שלי, כפי שכתוב בכרטיס האישי שלי, הוא לשון עברית.
 

קורנית

New member
אם אנחנו

מפקידים את היקר לנו בידי המטפלת באמון גמור, לא נאמין בענייני כסף? זה המוטו שלנו. אבל לנו יש מזל עם מטפלת צדיקה במיוחד. ואם את חוששת, קטנה, תקני את את כל הדברים (נט סל עוזר מאד, ורוב חברות הטיטולים שולחות הביתה). וחוצמזה - נורא עלו המחירים בזמן האחרון. שמת לב?
 
למעלה