איך בודקים אם הגורם לבעיות התקשורת הוא הנתב או המודם של הוט?
לאחרונה אני חווה מספר רב של ניתוקים מהאינטרנט מידי יום, הן בחיבורים החוטיים והן באלחוטיים. לא בוצעו שום שינויים ברשת או בקליינטים שמחוברים אליה.
תשתית כבלים 200 מגה, ספק הוטנט, מודם Hotbox F@ST 3148.
אל המודם מחובר נתב D-Link DIR-878, דרכו מחוברים כל הקליינטים בבית (חוטיים ואלחוטיים).
אני מנסה לבדוק האם הגורם לניתוקים הוא במודם או בנתב, אבל לא רואה משהו חשוד בלוגים שלהם. בלוגים של המודם ממש אין כלום (נרשם אולי אירוע אחד ביום, לא רלוונטי) ואת הלוגים של הנתב אני לא לגמרי מבין אבל לא נראה שיש בהם משהו חשוד. אני מעלה לכאן את הלוג של הנתב מהבוקר - חוויתי ניתוקים בערך בין 9:30-9:40.
נתוני איכות החיבור של מודם הכבלים גם הם נראים לי סבירים - מעלה צילום מסך.
האם למישהו יש קצה חוט, או רעיונות איך לבודד את הגורם לניתוקים?
לאחרונה אני חווה מספר רב של ניתוקים מהאינטרנט מידי יום, הן בחיבורים החוטיים והן באלחוטיים. לא בוצעו שום שינויים ברשת או בקליינטים שמחוברים אליה.
תשתית כבלים 200 מגה, ספק הוטנט, מודם Hotbox F@ST 3148.
אל המודם מחובר נתב D-Link DIR-878, דרכו מחוברים כל הקליינטים בבית (חוטיים ואלחוטיים).
אני מנסה לבדוק האם הגורם לניתוקים הוא במודם או בנתב, אבל לא רואה משהו חשוד בלוגים שלהם. בלוגים של המודם ממש אין כלום (נרשם אולי אירוע אחד ביום, לא רלוונטי) ואת הלוגים של הנתב אני לא לגמרי מבין אבל לא נראה שיש בהם משהו חשוד. אני מעלה לכאן את הלוג של הנתב מהבוקר - חוויתי ניתוקים בערך בין 9:30-9:40.
נתוני איכות החיבור של מודם הכבלים גם הם נראים לי סבירים - מעלה צילום מסך.
האם למישהו יש קצה חוט, או רעיונות איך לבודד את הגורם לניתוקים?