נקודות נוספות
לא לשכוח שמדובר ביחצ"ן שעשה מקצוע מאיך להפוך משהו למשהו גדול הרבה יותר... לא להאמין לכל הבטחה כאילו ירדה מהר סיני. להבהיר עמדות לפני תחילת עבודה, להציב גבולות כדי למנוע בלבולים, לוודא מה כלול בהסכם ביניכם, לא פעם נתקלתי בלקוח שהיה בטוח שהכל כלול במחיר של שנים וחצי שקלים, לעומת לקוח שהופתע שזה או ההוא כלולים... לדעתי כדאי לבחור יחצ"ן שכבר עשה עבודה עם עסק קרוב בתחומו לשלך, אבל זה תלוי בעסק, נורא נורא חשוב להרגיש נוח עם היחצ"ן שלך הוא זה שבסופו של דבר יבנה אותך מול אנשים כלומר איך את והעסק שלך תיראו בעיני העולם וחשוב מאוד שזה יהיה תואם את ציפיותייך, ה"רעב בעיניים" הכי חשוב בעיניי, יחצ"ן שעייף מעבודתו, וותיק וטוב ככל שהיה בימי הזוהר שלו הוא סוס גמור, יש המון מלחמות והמון יצירתיות קשורים בעניין ובלי ה"רעב" כלום לא שווה!