איך בוחרים ספק קידום

איך בוחרים ספק קידום

היי,

בישראל של היום עובדים אלפי ספקי קידום אתרים אשר מציעים את שירותיהם.
לא פעם נתקלתי בלקוח מבולבל שלא ידע במי לבחור ויותר גרוע מזה, לא ידע איך לבחור.
על כן, החלטתי להרים את הכפפה ולרשום מדריך קצר כיצד לבחור ספק קידום המתאים לכם.

אתם מוזמנים לקרוא את המדריך כאן.

קריאה מהנה וסוף שבוע נעים,
 

Alexsushi

New member
לא תמיד צריך קידום אתרים

קידום אתרים הוא אמצעי טוב על מנת להשיג מודעות והכרה של העסק, אך קידום אתרים לא מתאים לכולם.
קידום אתרים בונה על כך שאנשים שהגולשים יקלידו ביטוי חיפוש אשר מתאים ורלוונטי לאתר המקודם.
הבעיה היא שישנם אתרים ועיסוקים ( בעיקר B2B ) אשר הביטויים הרלוונטים אליהם אינם בעלי ווליום חיפוש גבוה.

ההמלצה שלי להשקעה בקידום אתרים ( בעיקר כאשר מדובר על SEO ) היא כאשר יש נפח תנועה גבוהה מ10,000 חיפושים לחודש.
כמובן שהשקעה בכמות חיפושים נמוכה יותר יכולה להביא הכנסה אך זה בעיקר כאשר ההקשר בין הביטוי המקודם לבין העסק הוא מאוד גבוה
 
מסכים ולא מסכים

נכון שקידום אתרים אינו מתאים לכל תחום ויש לבחון כל מקרה לגופו.
מה שאני אישית עושה תמיד לפני שאני מתחיל בכלל לבחון עבודה מול לקוח זה לבדוק אם יש בשר לקידום האתר.
האם יש ביטויים מספיק טובים (טוב = הרבה חיפושים + תחרות סבירה) לקידום של האתר אשר יניב תוצאות?
ברגע שיש לי את התשובה אז אני מחליט יחד עם הלקוח על היקף העבודה, מספר ביטויים לקדם, משך הקידום ועוד.

אסייג ואומר שישנם עסקים שעובדים בתחומים נישתיים ובמקרים אלו גם ביטוי אותו מחפשים 70 פעמים בלבד בחודש יכול להביא לעסק עבודה.
במקרים אלו הביטויים הם בדרך כלל מאוד מדוייקים. כמו למשל "מנדפים" שלא אומר כמעט לאף אחד כלום אבל מי שרוצה להקים מטבח מקצועי בטח ובטח יחפש את הביטוי הזה.
 
קידום עסקים

חשוב לזכור שהמטרה העיקרית היא לקדם עסק או מוצר .
לאחר בחינת המוצר והגדרת יעדים לקידום ניתן להתאים את הקמפיין .
השילוב של האינטרנט והעולם הפיזי(פליירים ,מגנטים וכו..) עובד לי בדרך כלל טוב יותר.
 
למעלה