איך היה בג'ה פאן

N o o r

New member
היי..אתם כן אתם...

מה קורה חברים?.... אז רק עכשיו אני מגיבה על יום חמישי...האמת שלא נכנסתי לג'ה פן...נראה לי שנזכרתי קצת באיחור,אבל בפנאן,בחוץ היה נורא שמייח,אנשים הגיעו ותופפו והיה אפילו דוכן של תה מסאלה וכדורי שוקולד שכזה...היה מדליק לגמרי...טוב אז אם לא ג'ה אז יש את הסלואו משה...זה היה מצחיק כי הרבה פליטים הגיעו לשם,היה מפוצץ גם שם...אבל היה מעולה!משה בנאדם חמוד...הזמין אותנו לשוט,עזבו שאני אחרי בירה אחת תופסת ראש..אז שוט+בירה...לא בא לי כזה טוב..חחחח..תבינו לבד כבר מה קרה אחרי...בקיצור חברים מקווה שנהנתם...ושיהיה לכם שבוע מקסים..רגע רעה אני למה מקדימה את המאוחר,תהנו משאריתו של הסופשבוע..יאללה לכו תהנו תעשו חיים...אבל בזהירות
...שמרו על עצמכם!עכשיו אחזור לשבוע החדש המפציע לבוא
...שיהיה שבוע מדהים ושהחיוך לא ירד מהפנים...אז יאללה חברים שבוע טוב!!!!!
...אה וברור...עם הרבה מוזיקה טובה....
 

yaarasta

New member
PARADISE INNA BABYLON! ../images/Emo202.gif

קודם כל ולפני שאני מודה לכל מי שהפך את חמישי האחרון בערב לעוד ערב בלתי נשכח ב"תרבות" הרגאיי שלנו, אני רוצה להודות לבוב!! אין ספק שמכל ההופעות החיות שראיתי בימי, לראות את כל הקהל שר ביחד עם הזמרים..... פשוט תענוג. הייתה אחת ההפקות היפות שיצא לי לעבוד איתן. מהחזרות שנערכו ב STREET MUSIC בחודש האחרון, ובהם יצא לי להכיר את כל מי שעמד על הבמה ושר, ניגן, סידר, ארגן, וכו'... ועד לסיבובים הארוכים מצפון הארץ ועד לדרום. היה תענוג לראות איך אנשים מכל קצוות הארץ באו לראות אמנים ישראלים מוכרים יותר, ומוכרים פחות בערב שמוקדש כולו לכבוד מי שהוציא את הרגאיי מג'מייקה אל העולם הרחב.... אבל כמובן שלכל דבר טוב, יש גם צדדים פות טובים. למה היה ברדאק בכניסה? למה היה לחץ של מקום? למה למה למה? אישית אני מתנצל בפני כל מי שקנה כרטיס מוקדם והיה צריך לחכות יותר משעה בכניסה, כנ"ל לגבי חלק מהיחצ"נים והאמנים שנתקעו בחוץ זמן ממושך. עקב כל המאסה של האנשים נוצר מצב שהכניסה נעצרה לחצי שעה שלמה!!! מה שגרם להרבה מהאנשים לפספס את תחילת המופע. (אגב, בגלל זה הוא גם התעקב, ולא התחיל כאמור ב- 23:00 אלא ב- 23:30) שלוש שעות של הופעות מעולות, סט חזק ביותר של אייל קונגו ושל גיל ראסטה, צ'אי-שופ מחוץ לג'ה-פן, ברסלבים מתקלטים ריצ'י ספייס, סלואו משה מפוצץ בפליטי ג'ה פן, פצריה מלאה במנצ'יונרים עם ראסטות, בהחלט פסטיבל פלורנטין...!!! BLESS UP ועד לשנה הבאה(מצב למסורת? ): -יער
 

yaarasta

New member
קצת תמונות! מה לא?!!!

אז מה בדיוק הלך שם???? למה לדבר שיש המחשות!!! הנה עמרי וגדי מרעידים את הג'ה-פן!!
 

yaarasta

New member
ראס דניאל והקהל!!!!!!

כולם פשוט ידעו את כככככללללל המילים!!!
 

yaarasta

New member
ומה עם קצת נגנים?!

עמית שגיא, חבר יקר, הגיטריסט החדש של להקת עמג'ה, וגם החדש בפוטנציה של קנגרו!!! RESPECT!!!!
 

yaarasta

New member
כלי נשיפה?

על הסקסופון - נועם קינג מלהקת "מתיתיהו"!!! התמונה הזאת מתוך הסולו של IRON LION ZION.... פשוט מעולה!!!
 

yaarasta

New member
הבמאי/מפיק מוסיקאלי וה.....

מתופף של האירוע!! יונתןלב, אחד האנשים היותר מיוחדים שהכרתי לאחרונה!! המתופף של DUBBA וסלקטה/אמסי/הכל ב DUBBA SOUND-SYSTEM!! זה הבן-אדם שעמד "מוסיקאלית" מאחורי כל הערב, היה אחראי על החזרות, על הזמנת האמנים, על תזמון השירים ובחירתם..... ועל הקצב של הערב!!!! BIGUP!!!
 

yaarasta

New member
כל הלהקה

כלי הקשה? על הפרקשנז היה אמור להיות ארז מלהקת קנגרו, ואת מקומו טפס לירוי מ- DUBBA SOUNDSYSTEM.... ברקע ניתן לראות את כל "צוות הקצב" יונתן על התופים, גל פראן על ה DUB-WIZE והאפקטים, מכאל מלהקת "תענוג" על הבאס ועמית על הגיטרות!
 

yaarasta

New member
קלידים?

בהחלט אחד מהקלידנים היותר שמחים ברגאיי!! אסף אבידר ליווה (ועדין מלווה) בין היתר את טוני ריי וראס דניאל תזה כמה שנים טובות! מכיר את השירים אפילו יותר טוב ממני!!!! מקרה עצוב קרה לו בסוף הערב: משהו "גנב" לו את התיק עם כל הציוד שלו!! איך אפשר?!!!? בכל מקרה, הנה תמונה שלו בשיא האטרפ!!
 

yaarasta

New member
בנות? זמרות ליווי?

בטח שיו!! מי שהייתה אחראית על כל העניינים "הנשיים" הייתה שירה חן (פליטת כוכב נולד וזמרת מוכשרת בפני עצמה!) איתה הייתה ליאת (מהלהקה דיוואן-הלב) ואורנת (זמרת ואומנית) שלושתן ביחד על הבמה בהחלט נתנו צבעוניות,,,,,,,,,,,
התגלמות ה- I-THREEZ בישראלה!
 

yaarasta

New member
ומי יזם ועמד מאחורי כל זה?

הבחור הימני... אתם מוזמנים להגיד לו תודה שאתם רואים אותו בפעם הבאה.... קוראים לו שמוליק "בר-דק"......
כמו שיש דיזאסטה, עכשיו יש גם ברדאק.....!!!! מקווה שנהנתם!!! -יעראסטה דיזאסטה
 

tulikon

New member
haya benzonaaaa!

mishum ma an'lo masliha lihtov be ivrit... haarev beyom hamishi haya ehad haaravim hatovim shayiti bahem i was deffenatly surprised by the ammount of reggae lovers that was there! im proud of yaar, shuki, shmulik and all the dudes who raised this wonderfull event and may there be more alike! Tal.
 

עוNר

New member
והנה האייטם...

חם חם מהתנור, על האירוע בג'ה פן והסט הראשון של 007 CREW! ולא לשכוח להגיב! נ.ב.* בעוד כמה ימים הכתבה על הרגאיי בארץ... יש למה לחכות. * לא באמת נ.ב.
 

טובא

New member
עומר מאן!!!

כבוד ענק ועל החשיפה!! מקווה שנהנת אצלנו ריספקט אל תשכח להגיע למסיבה הבאה כדיי לקבל תעודת V.I.P :)
 
למעלה