איך היה בג'י ספוט

טובא

New member
שששששששששששששררררפפפפפפפפהההההה

זה במילה אחת מה שקרה היום בג'י ספוט. פשוט שרפנו!!! חגגנו יוםהולדת לבזוקה ורודבוי בא ואמר שאנחנו וויקיד. ונגנו אחלה טיונים 007CREW!! איך אמר פעם צ'ולו..."אנחנו רק מתחמים ראסטה אנחנו רק מתחמים.." תודה לכול מי שבא ותמך בדאנס הראשון שלנו. מי מוכן לקולטורה ביום חמישי הקרוב?????מי???
 

G-Ruff

New member
../images/Emo59.gif../images/Emo59.gifבללללללללללללללללללללס

כל הכבוד על הדאנס הראשון שלכם, אני מאוד נהניתי, הסלקשן שרררררררררררררף לי ת'נשמה, ולמרות שלא היו הרבה אנשים היה באאאאאאאד לגמרי! כבוד גדול טובא, נצ'י נץ' וסיייייייייייייין איי. מזל טוב לבזוקה וכל הכבוד לרמי גראמי שנתן גיידנס לקרו ועזר כל הזמן בקטע הטכני. נ.ב. אחווווווושרמווווווווווווטהההההה
 

Nechi Nech

New member
תודה רבה לכל מי שבא לתמוך!

בזוקה, גרג עדי החבר'ס מנתניה, שגיא שוקביט וכל מי שבא! באמת, הכנסתם וייבז כמו שצריך תודה מיוחדת לסלקטה מס' 1 רמי גראמי שפירגן ועזר לנו על העמדה!
מקווה שכולכם נהנתם כמו שאני נהנתי... שבוע טוב שיהיה
(ונתראה בחמישי בקולטורה חבובים!!!!!!!) רביד.
 
וואו.

אחד הערבים המיוחדים, המהנים והסוחטים שהיו לי בחיים האלה. בלי להכנס להרבה התנפחויות וזיוני שכל - עלינו אתמול בפעם הראשונה, שלושה אנשים מבולבלים ומתרגשים לעמדה צפופה והתחלנו לרוץ - סט של 3 שעות! וזה הזמן לאמר LARGE UP לחברים נצ'י וטובא שתפסו את עצמם אחד את השני ואותי בידיים, התעשתו ונתנו בראאאס בלי להפסיק לרגע!
תודה לאל על האנשים הנפלאים שעשו לנו שמח אתמול - עומר לוגסי-איי, גרג, עדי, בזוקה, סלקטה רמי גראמי, שגיא שוקביט, צ'יצ'ו טוחן הפיליפיניות, חברים מתקומה, אנשים בג'י ספוט שהבינו איפה באמת נמצאת המסיבה וכל מי ששכחתי... YOU LARGE! המווווון כבוד. בדאנס הבא אנחנו לא ניקח תירוצים ופיספוסים! יומולדת לשני אנשים חשובים, הופעה של איאם, איי-מר סאונד, ראס-פז AKA קלונג'י יוט ועבדיכם הנאמנים... תתחילו למלא גז במצית. יום חמישי 16.2. נ.ב - תגידו מברוק על ה"שם משתמש" החדש...
 

עוNר

New member
היה פנאני פונאאאני!

אחד הסטים הכי בניזונות שהיו מעולם! הביקורות מהללות: "ב-ו-מ-ב-ו-ת"ש" - גרישה מאן "חמש מנות פלודה!" - לוגסי I "יצירת אמנות פוסט-אנקויזציונית הנושקת לשלמות" - עדי רותם, 'הארץ' "אחי, ראיתם את הז'קט שלי?" - SEEN I (ברכות על השם הנפלא) אחלה אנשים ואחלה וייב, וטוב לגלות עוד אנשי פנאן מהעיר האבודה פ"ת. R E S P E C T !!!
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

אל תדאג, בקרוב תמונות של הז'קט שלי על קרטוני חלב ברחבי המדינה. אם אתה קורא את זה - אני מתגעגע!
 
תמונווווווווווווווווות

באדיבות הלוגסי-איי. לראשונה אני קורא - "007. ררררראסמי."
 
../images/Emo6.gif

ביג אפ, חבר'ס!!! מקווה להתייצב עם מצית פול גז בקולטורה בחמישי הקרוב. rrrrespect!
 
למעלה