איך היה בהאנגר

Ambitionz

New member
למה לא מדברים על ההופעות אתמול?

לי סקרץ' פרי ומאד פרופסור? לצערי לא יצא לי לראות את מאד פרופסור, אבל לי סקרץ' היה נחמד, האמת שהוא זייף בטירוף, אבל הוא עצמו מטורף לא קטן. בכל מקרה היה סבבה לגמרי (ואני לא אציין אפילו את ההופעה הענקית של דה לה). מה אתם אומרים? מי היה?
 

yaarasta

New member
קצת על אתמול בהנגר ותמונות!! ../images/Emo59.gif

אני אישית הגעתי להנגר בסביבות 22:30, והמקום כבר היה דחוס דיי טוב... את ההופעה של דה לה סול דיי פספסתי (את הקטע עם הבחורות על הבמה למשל... למשהו יש איזה תמונה, שתיים, עשר?) אי אפשר היה להתעלם מהעובדה שהחבר'ה האלה שרו שירים שהייתי שומע איי שם בתחילת ה-90'... מדהים... just ME MYSELF AND... ME MY-SELF AND... ME, MYSELF, AND I!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחרי JAM קצר של הלהקה של לי פרי, הוא עלה לבמה כמו מלך, בהחלט הסיבה לבערך %60 מבאי המסיבה באו לראות ולשמוע אותו... הכובע שלו לא הפסיק לסנוור אותי, ואני שואל לאן נעלם הצדף מלפני 4 שנים?!(יכול להיות שפספסתי?) את האמת? כיוותי/ציפיתי/רציתי יותר... אמנם הוא שר שירים מוכרים (שרובם אפילו לא הוא שר במקור) אבל האווירת "מטיף" או chanting שלו גרמה להרבה אנשים לזרום החוצה.... וחבל. מי שבאמת הפתיע ובגדול היה לא אחר מאשר EARL-16 שעלה עם הMAD פרופסור! התחילו עם טיונים דאנסהול סטייל, אפילו את ה FIESTA RIDDIM אי אפשר היה לפספס (vitamin S של אלאפנט או "שיר החתולה" של הדרדלס....) הוא שר יפה וקיפץ על הבמה כמו באדמאן (אמנם באדמאן מזדקן, אבל בכל זאת) בשלב הזה, באמת כבר היה אפשר לראות שכמעט חצי מהקהל כבר הלך, וזה באמת חבל... כי אם היו מעלים את EARL-16 והפרופסור ישר אחרי דה לה סול, כל ההיפ-הופ מאסיב היה נשאר טיפה יותר לפי דעתי... סה"כ צריך להבין שסקראץ' לא בחור צעיר.. הוא אמנם משוגע על כל הראש וקיפץ על הבמה עם כובע מכשף, אבל הייתם צריכים לראות איך "הטיסו" אותו לבית מלון ישר שהוא ירד מהבמה....!! אני אישית מאוד נהנתי, אני חולה על הפקות ענק כאלו, המון סוגים של אנשים מתערבבים להם, וזה אחלה ורק מביא לדברים טובים!! סביבות ה 3,500 איש הגיעו אתמול, ואני רק יכול לחכות לפעם הבאה!!! משהו רוצה להזמין כרטיס מראש?
 
מי היה אתמול במאד פרופסור????

יוווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווו איזו הופעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט ענק!
 

Dtiup

New member
לי פרי מאד פרופ' ודה לה

מה היה? איך היה ? ספרו! היה כ"כ טוב.. לא ראיתי עוד כזה דבר.. גם בי -בוינג.. גם רוטס... והכל ביחד. תמשיכו.. =))
 

yaarasta

New member
אז למה לא באת להגיד שלום יא מצחיקה!

רק בגלל זה, אנ'לא שם עוד תמונות...!!! סתם, בקרוב יהיו מסםיק dun u warrie yaself, sistren (אגב, לא כל התמונות שאני מצלם יוצאות טובות... לרב אני מנסה שטויות, אז זה נראה כאילו אני מצלם הרבה.....) תכלס, אני מצלם בסביבות ה 200 תמונות במסיבה + איזה 3-4 קטעיי ווידאו... כרטיס זכרון גדול זה הסוד.... מצלמה טובה זה הגישה...! -יער
 
גם אני הייתי, היה אדיר... ../images/Emo45.gif

דה לה סול יצאו ממש מלכים, ממש נהניתי בהופעה שלהם... לי פרי לטעמי היה מעייף מעט ומאד פרופסור כבר הלכתי
העייפות הכריעה. סה"כ היה ממש כיף
 

Dtiup

New member
כן העייפות הרגה

אבל בנאדם נחד השאיל לי כמה שחטות והתעוררתי. אגב מי שראה מעגל של בי בוינג ( ברייקדאנס) אז ראה אותי האאה! בדה לה..
 

Syndrome

New member
וכוכב הערב - EARL 16

דבר ראשון האנרגיות בהופעה של דה לה סול היו מטורפות, רואים שלא לחינם החבר'ה האלה נמצאים בעסק קרוב ל-20 שנה ולא מפסיקים אפילו לרגע להיות אחד ההרכבים החשובים בהיפ הופ. המון משחק עם הקהל (אולי אפילו קצת יותר מדי), אבל בכזאת וירטואוזיות, מקצועניות ומקוריות שלא יכלו להשאיר אף אדיש. והקהל נתן להם את כל האהבה שבעולם. פרי היה משעשע, אסופה של להיטים בהפקתתו שבוצעה ע"י להקה + פרי שקצת ממלמל, קצת מבלבל וקצת מזמר את מילות השיר. אחרי 45 דק' ככה נורא הצטערתי שפרי לא זרק את המיקרופון ועבר לאיזה קונסולת סאונד כדי להראות לנו איך באמת משתמשים בציוד. כי אנחנו הרי לא צריכים שפרי יעמוד מולנו בשמלות של סלאסי וגלימות של קוסם כדי כאילו לאמר "תראו איזה יופי של שיר הפקתי" (וזה המסר שהרגשתי שיוצא מהנוכחות שלו על הבמה). ה-CHANTING של פרי, שלעיתים רחוקות הוסיף תוכן לשיר המקורי ורוב הפעמים גרע ממנו, תוך שהוא כאילו מתעייף לפעמים מהצורך לבצע את כל השיר (לדוגמא כשעבר על פני כל החלקים של "I Chase the devil", אחד השיאים של הסט, בזמן שאמור להגמר רק הבית הראשון. גם הלהקה התבלבלה.), והלהקה שנתנה את הרידים "על יבש" וזכתה לנגיעה קטנה של דיליי מהסאונדמן אחת לחצי שעה, לא הצליחו להחזיק את הקהל קשוב, וחבל, אני בטוח שאם היינו מקבלים מנה של דאב פסיכודלי ורווי אפקטים שלי סקראץ' פרי כ"כ מפורסם בזכותו, היינו נשארים עם הרבה יותר דברים לזכור מההופעה הזאת. בשלב הזה כבר היה קשה להשאר, הרגליים התעייפו, הגרון התייבש ("את רוצה לקחת ממני 11 שקל על בקבוק קטן של מים?!") והבאסים מזמן חפרו לך תעלה במוח... אנשים התחילו להתפזר, חלק הביתה, חלק בחוץ, אלא שאז עלה המאד פרופסור. לבבי וחייכני, הוא עשה בדיוק מה שלי פרי היה אמור לעשות, ישב מאחורי קונסולה, הנחה את הערב תוך כדי שהוא ממקסס, מעוות ומשחק עם הסאונד. EARL 16 שהתלווה אליו ונכתב כ"כ בקטן על הפלאייר, נראה כמו יהלום על הבמה, כשלפעמים הוא עושה DJ STYLE על גבי מיקסים של הפרופסור ולפעמים בקול חם ומלטף, נותן חומר מקורי מוצלח מאוד שלו. איזה סיום לערב. בסוף הערב שלחתי את עצמי להשתקמות והרכבה מחדש של העצמות לקראת השבוע הקרוב. מה שבטוח שאנחנו בתור קהל - שיחקנו אותה. מילאנו את המקום, היינו חמים, אוהדים, רועשים... אז שלא יספרו לנו סיפורים על מלחמות. כמו שמאד פרופסור אמר בסט שלו: 'Everyone told me "What are you crazy? What do you want to go to Tel Aviv for?". And I tell them "No, you're crazy, and you should come to Tel Aviv too!" כן ירבו.
 
למעלה