תאמין לי שממש לא רציתי לעמוד שם
וזה אכן לא מקצועי לחלוטין. צריך להיות בקליינר על הבמה, צריך להיות מנחה לערב, וצריך להיות ליין אפ. הייתי חולה מת אתמול, על כדורים, וירדתי מהמשרד רק כשהייתי חייב. אבל הייתי חייב, כי מלבד העובדה שהרסו שני מיקרופונים שור SM58 שהם רכושי, כל אחד בשווי של כ - 800 שח, ומלבד העובדה שאנשים לא שמרו על הכבלים של המיקרופונים וכשאני הגעתי לבמה היתה שם תסבוכת בלתי ניתנת להתרה, גם היתה כמות גדולה של אמנים שלא הספיקו להופיע למרות שהובטח להם שיופיעו. אנשים הגיעו מהצפון ומהדרום במיוחד להופיע, ובגלל שאף אחד לא שמר על שום ליין אפ, אנשים עלו באופן פרטיזני ועשו מה בזין שלהם, 5 שירים במקום 1 למשל. וכשהתקרבנו לשעת סגירה, לא היה מנוס לצערי מלקחת את הענינים לידיים, אחרת היינו נשארים עם הרבה יותר מדי אנשים ממורמרים, וגם ככה היו שם די הרבה. ובסוף לצערי המרמור נשאר כלפי הג'י ולא כלפי המארגן. לכן לצערי נאלצתי להיות גננת / מנחה / בקליינר / מאבטח, ולוודא שכל אחד יקבל צ'אנס על המיקרופון לפני שחייבים לסגור והמשמרות של המאבטחים מסתיימות. וזה שתוך כדי הופעה נאלצתי לסדר כבלים ולטפל במיקרופונים זה מאילוצי זמן ותולדה של חוסר ארגון כרוני במהלך כל האירוע. לגבי הסאונד חבל מאוד באמת שהבאלאנס התחיל בשעה 21:45 למרות שנקבע לשעה 20:00, כי המיקסר שהמארגן הביא איחר "קצת". 15 דקות במקום שעתיים, עושה הבדל. אם היה לנו זמן היינו אולי מחברים EQ למוניטורים, מנסים לארגן שליחות מסודרות, וכו'. כאמור, לצערי, זה לא קרה. יחסית לזה דווקא הופתעתי שהיה סאונד *יחסית* טוב, למרות שכשאמ-16 בא אלי ואמר לי שלדעתו זה הסאונד הכי טוב שהוא שמע בג'י נאלצתי לחלוטין לא להסכים. כשאנחנו מטפלים בסאונד להופעה כמו למשל בהשקה של מומי לפני שלושה שבועות, אנחנו גם מביאים ציוד נוסף חיצוני. לעומת זאת בהופעות סטייל "אופן מייק" אנחנו אכן לא משקיעים כסף בסאונד שמעוצב במועדון בפורמט דיסקוטק. עם כל הדברים האלה, אני חיב להגיד כל הכבוד ליאיר, על היוזמה והאומץ. אם הוא היה נעזר קצת יותר במקצוענים ומתמקד קצת יותר בעיקר ופחות בתפל האירוע היה נראה טוב יותר אבל עדיין היה שם משהו מוצלח ואני שמח שזה היה אצלנו.