זרם וגם נראה שיש שיפורים לטובה
הגדולה כל כך עצמאית וגדולה, הייתי מאד רוצה ללוות גם אותה ביום הראשון ללימודים ולא היה אפשרי מבחינת זמנים,
הגדולה עלתה לו, אחרי התיחסות נוראית לכתה שלה בשנה שעברה, שיבוצים גרועים של מורים ויחס מפלה, המורים הטובים שובצו למורה המקבילה בזמנו בגלל ששם יש יותר מקורבים למנהלת ביה"ס, לא שתקנו ובתחילת החופש התקיימה פגישה של הורי הכתה עם גורמים בכירים באגף החינוך , תלונות חריפות על התנהלות המנהלת, ויצא מכתב מפורט ועובדתי לגורמים במערכת החינוך, נראה שהתיחסו בהחלט לתלונות שלנו וזה עזר, הכתות "אוחדו" בעצם למראית עין , כניראה כדי לאפשר שינויים ושל הרכב הכתות, יש עכשיו כתת אם מאוחדת עם מחנכת מדהימה ביותר, לא יכולנו לבקש טובה יותר, את רוב המקצועות הם לומדים עכשיו בשתי קבוצות, הגרעין של הכתה נשאר כמו שהיה אבל בוצעו מספר החלפות בין ילדים בכתות ועכשיו לא קוראים לזה כתות מקבילות אלא "קבוצות" שקיבלו שמות פרחים
" ,נראה לי שהשינויים בהחלט לטובת המרקם של הכתה, שוב יש אפליה קטנה, מורה מקסימה שהילדים אוהבים שובצה שוב לכתה המקבילה ובכתה של הגדולה שובצו הרבה מורים שנחשבים ליותר נוקשים שמלמדים בכתות ז-ח, אבל עד כה נשמע שהגדולה מרוצה , אין תלונות, והיא עם חברות שלה לפי בחירתה, ואם שיבוץ המורים מכתות ז-ח יגרום לרמת למידה יותר גבוה אז בעצם מדוע לא........
הקטנה ממשיכה באותו גם למרות שהגננת לדעתי בעיתית, אבל היא בעיתית בעיקר כלפי ילדים חדשים, הקטנה שנה שניה ומקבלת חיבוקים ונשיקות מהתחלת השנה (להבדיל משנה שעברה שבה הגננת גילתה יחס חם לילדים שהיא הכירה...)
שתי הילדות הולכות בשמחה למסגרות החינוכיות והחיים שוב חזרו לשיגרה להבדיל מהחופש הארוך מידי, שיגרה מבורכת.
מאחלת לכל הילדים והמורים שנת לימודים פוריה ומוצלחת, שירכשו דעת ודרך ארץ, שיתקדמו בלימודים וגם חברתית, שירכשו ידע וגם יהיו מספיק רגעים מהנים.
ב-ה-צ-ל-חה לכולם !