איך היה הפרק היום?

junny

New member
איך היה הפרק היום?

יום שישי נגמר דרמטי. מי יכול לתת תקציר
 

junny

New member
../images/Emo7.gif זה בלתי אפשרי לעורר את הפורום..

פעם היו כאן דיונים שלמים על תקציר הפרק. מי היה מה היה מה קרה מה פיליס עשתה.. למה שרון בכתה.. כנראה ששינוי השעה בערוץ 3 שינה דרמטתית את מספר הצופים. אופפפפפפפ
 

python 4

New member
לצערי זה כנראה נכון..../images/Emo4.gif

פעם לא היתה בעיה לראות את הפרק היומי, ששודר בשעה נורמלית אחרי העבודה (כמדומני זה היה בשבע בערב). מאז ששינו את שעת השידור לחמש וחצי אני לא יכול לראות יותר את הפרקים ביום יום, אלא רק ביום שישי..
 

venustudent

New member
עכשיו ראיתי את ההקלטה

לארי אמר לראול שה"שוטר" שהוא דיבר איתו היה ראלף, וראול סיפר לו על המקום בפארק שאליו הלכו בילי ומאק. לארי הלך לשם, ובינתיים מאק נחלצה איכשהו מזרועותיו של ראלף וגם בילי התעורר, אבל לארי רצה "לגמור את החשבון" עם ראלף, והפרק הסתיים כששניהם נפלו מהגבעה. חוץ מזה ניקי ירדה על ויקטור והכניסה לו כמו שצריך, וכל שאר הפרק היה סתם שעמום.
 
היה פרק סוף הדרך!!!../images/Emo2.gif

סוף סוף אקשן ומתח!! בואו נראה: לארי אומר לראול שהשוטר שתיחקר אותו הוא לא אחר מראלף האיום, האבא החורג של מאק. ואז הוא שולח את ראול ההמום לז'בו כדי להזהיר את האבוטים שבילי נמצא עם מאק בפארק ושכנראה ראלף בדרך לשם. בינתיים, לארי (הגבר היחיד עם הביצים בזמן האחרון בצח"מ) רץ ליער לעזור למאק ובילי. ראול מגיע לאבוטים, בינתיים ג'יל וקתרין מעדכנות את ג'ון על המתרחש, ואז כל אחד בתורו צורח על אמנדה, פעם ג'יל פעם ג'ון וכשראול מודיע להם שבילי ומאק בסכנה אמיתית כי ראלף בדרך אליהם, קתרין צורחת על אמנדה ומתמוטטת.... בפארק: בילי שוכב מעולף מהמכה שראלף הנחית עליו, ראלף מאיים על מקנזי בסכין ומנסה לאנוס אותה. בילי מתעורר, מנסה לעזור למאק אך לא מצליח. לארי הגיבור מגיע, משכנע את ראלף לעזוב את מאק, בילי זורק אבן על לארי, מאק משתחררת מידיו ואז ראלף מבקש מלארי לתת לו לברוח, אבל לארי האמיץ אומר לו "לא ולא!, עכשיו תלחם נגדי", בזמן המריבה הסכין ננעצת בבטנו של ראלף והפרק נגמר כשלארי וראלף נופלים שניהם מהגבעה ומאק צועקת לאאאאאאארי!!! אכן, מצמרר!!! ומגיע לאמנדה כל הצעקות שהיא חטפה בפרק!!
 

junny

New member
איך רציתי לראות!!

סופסוף דברים אמייתים קורים בגנואה סיטי. אני ממש אוהבת את הדמות של לארי, בנו אותו בצורה יפה סביב קתרין והאבוטים בלי לערב אותו יותר מידי בחיי הניומנים, שבכל מקרה לא מסוגלים לסבול מסביבם דמות כזו.
 

pumiki25

New member
אה...סליחה, אבל...

אני פשוט לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. הכול נראה לי כל כך...מטופש. דרמה-על-גבי-דרמה-על-גבי-דרמה-על-גבי-דרמה - אנשים מעולפים/ממוטטים/מוכים בכל פינה, ניסיונות אונס, גיבורים הירואיים שמצילים את היום ובסופו של דבר נופלים מקצה צוק באתר טבע משגע - הווה אומר - שלושה קרטונים אפורים בתפקיד ה"סלעים" מונחים על שטיח ירוק כשברקע תמונה של ים ושמיים כחולים...וכל זה בתוספת של משחק תיאטרלי מזוויע של 95% מצוות השחקנים? אני לא יודעת מה מעצבן אותי יותר - הפרצוף המעונה התמידי של אמנדה (אני לא מבינה - יש לה איזה ניוון בשריריי הפנים? אין לה שום הבעה אחרת חוץ מזו המפחידה עם העיניים הפעורות?), ה"משחק" המזעזע של קלי קרוגר שמזכיר לי קצת ילדת כיתה ד' בהצגת חנוכה בביה"ס או לארי-תראו-אותי-יש-לי-כנפיים... די, נו...באמת...
(או שאני צינית מדי? לא יודעת, בחיי)
 

junny

New member
אבל זו הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים

הרי הכל מוגזם ויוצא מפרופורציות. הכסף הלבוש האהבות האכזבות זה לא מחובר למציאות בשיט וזה נותן לי הזדמנות לחיות חיים דימיוניים
 

pumiki25

New member
כן, אבל...

עד כדי כך...? אני מבינה את מה שאת אומרת - לגמרי! והרי גם אני צופה בצח"מ (פחות או יותר?
) ובאי-אלה סדרות אחרות כדי "לברוח" אל עולם דמיוני אחר כלשהו ובלבד שלא אשאר לפשפש בשאר צרות שמטרידות אותי בחיי היומיום...
דמיוני-דמיוני - אבל עדיין, בכדי שיראה אמיתי (כי אם לא קיים במהלך אותן 40 דקות - מה הטעם שבלברוח?
) - אני צריכה...להאמין. שהעלילה תהיה סבירה, אפשרית, יותר...נוחה לאימוץ. אבל זו רק אני...
 

דבירית1

New member
חחחחח זה נכון. לאמנדה יש הבעה אחת

בזמן האחרון אני ממש לא סובלת אותה? מאז שהחלה לעזור לראלף לגנוב. מטומטמת איך שסיכנת את כולם ועוד כולם האמינו לך גם דיאן החצופה דורשת בוקס.לעשות ככה לפיליס?.
 

junny

New member
ומי יכול לעדכן מה היה היום?

מה שלום הרגל של דיאן? ופיליס? חייה בסיוט עדיין? נכון שויקטור שוב פעם האשים את ניקי של הבחור הזה שמבקר אצלה בזמן שהוא בסיבוב הבנה מה לא בסדר בחיים שלו? ובכלל שוב פעם הוא אשם? מייקל ישן שוב על הספה של כריס? ופול ואיזבלה (ככה קוראים לה?) ממשיכים לשחק בלהיות אמאבא עם תינוק שלא בוכה? ומק חזרה לזרועותיה המגינות של קתרין? אמדנה המשיכה עם הפרצוף המיוסר? ואת לארי אני מתחילה לאהוב. מתה כבר לראות אותו עם..
 

The Abbott Girl

New member
ואוו כמה שאלות

האממ לא היה היום פיליס דיאן וזה הקטעים המעניינים היחידים היו בבי"ח, את קתרין לא הראו אבל אמרו שהתעלפה מהלחץ משהו כזה בילי ומאק הגיעו לבי"ח, ג'יל שוב מתפלצת אבל דווקא יצאה בסדר הפרק עם ג'ון (הם דווקא חמודים ביחד) אמנדה קרצייתית כתמיד, מאק קצת התנפלה עליה היום, יאללה שתעוף לנו מהפרצוף לארי גיבור היום כולם דואגים לו אבל עוד לא מצאו אותו השוטרים, מה שכן ראינו אותו לשניה אחת על הסלעים למטה מייקל וכריס יצאו לארוחה ביחד לין הצטרפה אליהם לשולחן, כשבאותה מסעדה (של ג'ינה) סעדו שם משפחת ווילאמס המורחבת עם מרי. ויקטור וניקי עדיין רבים, בעיקר ניקי מאשימה וויקטור אומר שלא יכבד אותה בתשובות (אדיוט) ניק בוכה על מור גורלו של אמא שלו, הילדים המעצבנים שלהם מחכים לזיקוקים פספסתי משהו?
 

junny

New member
ככה מעוררים פורום..

וזה בהחלט תמצית פרק מרתק. תודה תודה! אני אוהבת איך שג'ינה מצליחה לאכלס בכל כך הרבה פינות של המסעדה. זה היה בסימן של ראו אחד את השני או לא ראו (משפחת וויליאס את מצד אורחי הדין) ואיך בכלל לין קשורה אליהם??
 

The Abbott Girl

New member
אוקי ככה ../images/Emo72.gif

אז כריסטין הזמינה את לין להפגש כדי להתעדכן (פתאום נעשו חברות טובות? כשכריסטין ופול היו נשואים היא חשקה בפול ושנאה את כריסטין, לא?) כריסטין ראתה את מש' ויליאמס. אחכ פול וכריסטין דיברו קצת, יום עצמאות שמח ושטויות כאלה עד שאיזבלה רצה להפריד מחשש שעוד שנייה כריסטין שוב גונבת לה את הבעל, חחח ואצל ג'ינה תמיד הכל מלא, לא? אפילו ליאנה לאב רצתה לאכול שם יום עצמאות שמח
 

junny

New member
יום עצמאות שמח לכולם!

מה משפחת ניומן לא חגגה באיזה פרטייה פרטית בבריכה בפרטית של הוילה הפרטית?
 
למעלה