Walk Two Moons
New member
איך היום עולה ומתמלא חיים.
"אני והמנהלת האישית שלי שנינו באר-שבעים במקור, ורוצים לחזור לפה. מישהו יודע על דירה למכירה באיזור?" (מאיר בנאי בברקה בבאר שבע, 12.8.2008) ---------------------------------------------------------------- יותר מכל, השלב החביב עליי בהופעות הוא ההתחלה. האורות נדלקים, אנשים בקהל מתחילים לזוז קצת במקומם בהתרגשות, האומן - יהיה אשר יהיה - עולה לבמה, ולקול מחיאות הכפיים מתגנבת לראש מחשבה מאושרת, הנה מתחיל השלב הרחוק ביותר מהסוף. אחרי מעבר בין כמה תחנות ביורוקרטיה מטרידות ומפיקה אחת שהואילה בטובה להרביץ לי כשהעזתי לצלם, הנחתי שיקשה עליי יותר מכרגיל להיות בפוקוס, אבל מסתבר שלא נתתי מספיק קרדיט. מאיר וחבורת הנגנים המצויינת שאיתו (ביניהם הגיטריסט ירון מלאכי שזו לו ההופעה הראשונה בהרכב הזה, שהצליח לדעתי להכנס לנעליו הגדולות מאוד של יוסי מזרחי ושיחק אותה בכמה ביצועים מרשימים ביותר) לא השתהו והכניסו את הקהל במומחיות ובכשרון לאווירה, מגובים בסאונד יוצא דופן באיכותו. מאיר, שכשרונו להעביר רגש מתחרה בעיניי לעיתים קרובות עם כשרונו הווקאלי, הקדיש את ההופעה ל"חיים בנאי, דודי שנפרדתי ממנו השבוע, איש יקר ותמים. ביחד אתכם, אני רוצה להקדיש את את ההופעה הזאת לטוב ולתמימות. חיים, להתראות." ועבר לשיר - איך לא - את "שלום לך דודי". האווירה המלנכולית לא השתלטה. מאיר נראה שמח ומשוחרר, הרבה לתקשר עם הקהל (בשלב מסויים הקהל נחלק לשני מחנות - מחנה אחד דרש ממנו לשיר את "אצלך בעולם" והמחנה השני, שעליו נמניתי גם אני, צווח תחנונים ל"אליה". מאיר הגיב ב"תירגעו, אל תלכו מכות, אני אבצע את שניהם."
) ובאופן כללי נראה היה שסוף סוף הוא הצליח להיפטר מהקושי שליווה אותו זמן רב להתנהג בחופשיות על הבמה. הודות לאחד ממיתרי הגיטרה שנקרע זכינו לקבל ביצוע מצמרר ל"שור... אה, סליחה, כלומר שיר... אוקיי, שיר-שור שלא עשינו מזמון" - את שומעת, מאסטרפיס ענק שהלחין נחצ'ה היימן למילותיו של נתן אלתרמן ואחד מהביצועים של מאיר האהובים עליי ביותר. הלוואי שבעקבות הפידבק החם שהוא קיבל מהקהל אחרי הביצוע הזה הוא יחליט לארח אותו באופן קבוע בהופעותיו.
לסיכום, הייתה הופעה סוחפת ומהנה, חוויה מומלצת. סטליסט: מנגינת הנדודים כשהיום עולה איילת חן שמע קולי אהבה קצרה כמה אהבה שלום לך דודי אצלך בעולם בשם האהבה גשם לך אלי אל נורא עלילה תגידי אש תגידי מים וביניהם שירו של שפשף חלומות אחרים (לא בוצע בסופו של דבר) ----- אליה שער הרחמים, כאמור איפשהו באמצע נכנס גם 'את שומעת'. ותודה רבה לפורום על הכרטיס!
"אני והמנהלת האישית שלי שנינו באר-שבעים במקור, ורוצים לחזור לפה. מישהו יודע על דירה למכירה באיזור?" (מאיר בנאי בברקה בבאר שבע, 12.8.2008) ---------------------------------------------------------------- יותר מכל, השלב החביב עליי בהופעות הוא ההתחלה. האורות נדלקים, אנשים בקהל מתחילים לזוז קצת במקומם בהתרגשות, האומן - יהיה אשר יהיה - עולה לבמה, ולקול מחיאות הכפיים מתגנבת לראש מחשבה מאושרת, הנה מתחיל השלב הרחוק ביותר מהסוף. אחרי מעבר בין כמה תחנות ביורוקרטיה מטרידות ומפיקה אחת שהואילה בטובה להרביץ לי כשהעזתי לצלם, הנחתי שיקשה עליי יותר מכרגיל להיות בפוקוס, אבל מסתבר שלא נתתי מספיק קרדיט. מאיר וחבורת הנגנים המצויינת שאיתו (ביניהם הגיטריסט ירון מלאכי שזו לו ההופעה הראשונה בהרכב הזה, שהצליח לדעתי להכנס לנעליו הגדולות מאוד של יוסי מזרחי ושיחק אותה בכמה ביצועים מרשימים ביותר) לא השתהו והכניסו את הקהל במומחיות ובכשרון לאווירה, מגובים בסאונד יוצא דופן באיכותו. מאיר, שכשרונו להעביר רגש מתחרה בעיניי לעיתים קרובות עם כשרונו הווקאלי, הקדיש את ההופעה ל"חיים בנאי, דודי שנפרדתי ממנו השבוע, איש יקר ותמים. ביחד אתכם, אני רוצה להקדיש את את ההופעה הזאת לטוב ולתמימות. חיים, להתראות." ועבר לשיר - איך לא - את "שלום לך דודי". האווירה המלנכולית לא השתלטה. מאיר נראה שמח ומשוחרר, הרבה לתקשר עם הקהל (בשלב מסויים הקהל נחלק לשני מחנות - מחנה אחד דרש ממנו לשיר את "אצלך בעולם" והמחנה השני, שעליו נמניתי גם אני, צווח תחנונים ל"אליה". מאיר הגיב ב"תירגעו, אל תלכו מכות, אני אבצע את שניהם."