הוא הגיע מאד מהר (היה בסביבה כשהתקשרתי), ייעץ לנתק את המקרר מהחשמל ולהפשיר אותו כליל ואז להחזיר לחשמל, גבה 200 ש"ח על ביקור והלך לו לדרכו.
הקריטריונים לדירוג הם : איכות - מחיר - יחס - עמידה בזמנים
לשם השוואה, בפעם הקודמת שקרתה לי אותה התקלה בדיוק, הגיע טכנאי שאמר לי להפשיר את המקרר, עזר לי לרוקן אותו, שלף איזשהו כרטיס אלקטרוני ונסע איתו למעבדה בראשון, חזר אחרי כמה שעות והוציא איזשהו רכיב, נדמה לי תעלת האיוורור, ושם אותה לייבוש בשמש. הוא אמר לי שאפשר להחליף אבל לא כדאי כי זה מאד יקר ואין על זה אחריות. חוץ מזה הוא פירק את המקרר מאחורה ועשה כל מיני בדיקות ועניינים. ביום המחרת הוא שב עם הכרטיס ואמר שהכל תקין, החזיר את הכרטיס והרכיב שוב את הרכיב הנ"ל והמקרר הסתדר למשך קצת יותר מארבע שנים. על כל האמור לעיל הוא לקח לי 250 ש"ח.
הקריטריונים לדירוג הם : איכות - מחיר - יחס - עמידה בזמנים
לשם השוואה, בפעם הקודמת שקרתה לי אותה התקלה בדיוק, הגיע טכנאי שאמר לי להפשיר את המקרר, עזר לי לרוקן אותו, שלף איזשהו כרטיס אלקטרוני ונסע איתו למעבדה בראשון, חזר אחרי כמה שעות והוציא איזשהו רכיב, נדמה לי תעלת האיוורור, ושם אותה לייבוש בשמש. הוא אמר לי שאפשר להחליף אבל לא כדאי כי זה מאד יקר ואין על זה אחריות. חוץ מזה הוא פירק את המקרר מאחורה ועשה כל מיני בדיקות ועניינים. ביום המחרת הוא שב עם הכרטיס ואמר שהכל תקין, החזיר את הכרטיס והרכיב שוב את הרכיב הנ"ל והמקרר הסתדר למשך קצת יותר מארבע שנים. על כל האמור לעיל הוא לקח לי 250 ש"ח.