איך הייתם נוהגים?
כמורים לנהיגה עליכם להצמד להוראות החוק ןבנוסף להקנות לתלמיד יכולת לחשוב ונתח מצבים חריגים. מקרה א' צומת עמוס שלא ניתן לפנותו ,ממתינים לפני הצומת בירוק. נהגים חסרי סבלנות צופרים עוקפים אתכם וחוסמים את הצומת. פינוי הצומת לא נראה באופק גם עוד מספר מחזורים. כניסה לצומת וחסימתו נראה כפעולה בלתי נמנעת. פעולה שתוביל למבטים כועסים מצד הנהגים מהכיוון השני. מקרה ב' כביש בינעירוני , התנועה זורמת במהירות 90-100 למרות השלטים המורים על 40(מהירות מיוחדת). האם לנסות לשמור על קצב התנועה או לציית לתמרור ולגרום להפרשי מהירות מסוכנים? מקרה ג' תלמיד מנוסה בועל יכולות טובות עומד בצומת וממתין לאפשרות להשתלב בתנועה. מאחור צפירות רמות מנהגים חסרי סבלנות. התנועה ערה מאוד ושיקולי התלמיד נכונים אך יחד עם זאת כנהגים היתם משתלבים בתנועה. האם קלחת פיקוד ולהפקיע את השליטה מהתלמיד או לאפשר לו להתמודד לבד על אף המחאות מאחור?
כמורים לנהיגה עליכם להצמד להוראות החוק ןבנוסף להקנות לתלמיד יכולת לחשוב ונתח מצבים חריגים. מקרה א' צומת עמוס שלא ניתן לפנותו ,ממתינים לפני הצומת בירוק. נהגים חסרי סבלנות צופרים עוקפים אתכם וחוסמים את הצומת. פינוי הצומת לא נראה באופק גם עוד מספר מחזורים. כניסה לצומת וחסימתו נראה כפעולה בלתי נמנעת. פעולה שתוביל למבטים כועסים מצד הנהגים מהכיוון השני. מקרה ב' כביש בינעירוני , התנועה זורמת במהירות 90-100 למרות השלטים המורים על 40(מהירות מיוחדת). האם לנסות לשמור על קצב התנועה או לציית לתמרור ולגרום להפרשי מהירות מסוכנים? מקרה ג' תלמיד מנוסה בועל יכולות טובות עומד בצומת וממתין לאפשרות להשתלב בתנועה. מאחור צפירות רמות מנהגים חסרי סבלנות. התנועה ערה מאוד ושיקולי התלמיד נכונים אך יחד עם זאת כנהגים היתם משתלבים בתנועה. האם קלחת פיקוד ולהפקיע את השליטה מהתלמיד או לאפשר לו להתמודד לבד על אף המחאות מאחור?