יהיה טיפה ארוך כדי להסביר את כל הפרטים. (בינתיים לא את פירטי החברה)
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואתחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לנתק את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב דרך הנתב האלחוטי הנייד. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI . רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שיעבוד לא גדול, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש, שזה לא יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים לפי החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש, והסיכוי שהראוטר שלי יתאים לחברה אחרת גם לא גדול, וזו סתם עוד הוצאה. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואתחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לנתק את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב דרך הנתב האלחוטי הנייד. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI . רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שיעבוד לא גדול, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש, שזה לא יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים לפי החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש, והסיכוי שהראוטר שלי יתאים לחברה אחרת גם לא גדול, וזו סתם עוד הוצאה. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
נערך לאחרונה ב: