איך הייתם פועלים במקרה שאפרט בתוכן. הייתם נשארים בחברת האינטרנט, או הייתם מתנתקים.

evike

Well-known member
מנהל
יהיה טיפה ארוך כדי להסביר את כל הפרטים. (בינתיים לא את פירטי החברה)
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואתחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לנתק את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב דרך הנתב האלחוטי הנייד. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI . רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שיעבוד לא גדול, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש, שזה לא יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים לפי החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש, והסיכוי שהראוטר שלי יתאים לחברה אחרת גם לא גדול, וזו סתם עוד הוצאה. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
 
נערך לאחרונה ב:

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יהיה טיפה ארוך כדי להסביר את כל הפרטים. (בינתיים לא את פירטי החברה)
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לסגור את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI. רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שלא יעבוד, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש שזה יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
1. לצערי, לא הבנתי מה זה כ.ק. אשמח להסבר.
2. נכון הקטע של פרוטוקול מענים ונכון שהתומכים של כל החברות נסמכים על פרוטוקולים אלה. זה נכון לפלאפוניה. זה נכון להוט וליס וזה נכון לאינטרנט כתשתית או או כספק. אבל מנגד, כשיש תקלה שלא רשומה "בספר", הם מעמידים טכנאי מנוסה יותר שיפעל כדי לפתור את הבעיה או שישלחו לביתך טכנאי שטח שיודע מה לעשות (במרבית המקרים). הייתה לי פעם תקלה מוזרה עם אחד הספקים, והם הציבו מולי תומך טלפוני שניסה להתקשר מדי מספר שעות, כדי לברר האם זה עדיין קיים או שלא. וכנראה שהוא לא הצליח לפתור זאת, כי לבסוף החלפתי ספק...
3. אין ספק, שהבן שלי יודע הרבה יותר ממני, וגם אני יודע "קצת". אבל היו כבר לא מעט מקרים שנאלצנו לקרוא לטכנאי פעיל או לפחות לקבל מענה מהתומכים, שבמרבית המקרים הם דווקא כן הצליחו לפתור את הבעיות...
4. אז אם המחיר שאת משלמת נראה לך סביר ואם הם כן פתרו לבסוף את הבעיה, הייתי נשאר אתם. תמיד טוב הדרעק שאת כבר התנסית בו מאשר להתחיל להכיר דרעק אחר...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יהיה טיפה ארוך כדי להסביר את כל הפרטים. (בינתיים לא את פירטי החברה)
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואתחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לנתק את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב דרך הנתב האלחוטי הנייד. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI . רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שיעבוד לא גדול, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש, שזה לא יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים לפי החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש, והסיכוי שהראוטר שלי יתאים לחברה אחרת גם לא גדול, וזו סתם עוד הוצאה. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
חוצמזה? בעיקרון אני תמיד בעד חיבור רשת ישיר באמצעות כבל או כל "פנטנט" אחר שהוא תחליף לכבל. זה תמיד עדיף על וואיפיי.
 

evike

Well-known member
מנהל
מה לעשות, הכרום קאסט עובד רק על WIFI, או על נתב אלחוטי נייד (שטוב לזמן קצר, אחרת הוא אוכל את חבילת הגלישה). אין אפשרות לחיבור חוטי. ואבהיר, הכ.ק. כמובן מחובר פיזית לטלויזיה עם כבל HDMI ועם כבל לחשמל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יהיה טיפה ארוך כדי להסביר את כל הפרטים. (בינתיים לא את פירטי החברה)
חיברתי לטלויזיה התקן כרום קאסט שפועל על ה WIFI, שעבד היטב וללא תקלות. לא השתמשתי בו זמן מה, וכשרציתי להשתמש שוב, הוא פשוט לא פעל.
ניסיתי כמה דרכים להפעילו, הוצאתי מהחשמל, עדכנתי אותו דרך האפליקציה בנייד, בדקתי שהנייד והכ.ק. עובדים על אותה רשת WIFI (חובה) ואתחלתי את הראוטר. לא עזר.
פניתי לעזרה לבן שחזק בנושאים טכנולוגיים וגם לו יש כ.ק. אמר לי לנסות טיפ (שעזר לו) שקיבל מטכנאי שהתקין ראוטר אצל הבת שלי ולימד אותו שכדי לבדוק אם הכ.ק. תקין, צריך לנתק את הראוטר, לנתק את ה WIFI בנייד, ובמקומו להפעיל את הנתב אלחוטי נייד, שבסופו כשמחזירים הכל, הכ.ק. אמור לתפקד.
עשיתי כך, והכ.ק. פעל היטב דרך הנתב האלחוטי הנייד. לאחר מכן, היה אמור לחזור ולפעול גם דרך הWIFI . רק שזה לא קרה.
הבן ואני הבנו שהבעיה בחברת האינטרנט, שכנראה עשו ריענון לראוטר או שינו אצלם משהו הקשור בו. הראוטר נקנה בזמנו מהחברה, והוא ברגיל מתפקד כנדרש, גם ה WIFI. לא רציתי להסיר ולהתקין מחדש את הכ.ק., כי אם התקלה בחברה זה לא יעזור, וגם להתחיל את כל ההגדרות מחדש כשהסיכוי שיעבוד לא גדול, לא בא לי.
התקשרתי אליהם, הם לא ניסו להתכחש, שזה לא יכול להיות, ובדקו איתי כשאני על הקו כל מיני דברים. מכיוון שלא פתרו את הבעיה, אמרו לי שיבדקו לעומק ויחזרו אלי. בינתיים ראיתי על צג הטלויזיה שינויים הקשורים לכ.ק., והבנתי שהם באמת מטפלים בכך. לקח כמה שעות עם מלא טלפונים, עד שפתאום ראיתי שהמסך מראה לי שאין חיבור בין המכשירים.
בשיחה נוספת ממני אליהם (לא טרחו להתקשר), אמרו שניסו הכל, והם לא יודעים איך לפתור את התקלה. הודעתי שאתנתק מהם, כשאמצא חברה אחרת שאתחבר אליה.
בינתיים לפי החוש חש שלי החלטתי לנסות להפעילו שוב, כי ראיתי שנגעו בראוטר. נחשו מה? הכ.ק. חזר לתפקד כרגיל.
לאור ההתנהלות וחוסר המקצועיות שלהם, רציתי לעבור חברה. הבן הניא אותי מכך, באומרו שבכל חברה יש תקלות, ואם הכל עובד, בשביל מה להתחיל תהליך התחברות מחדש, והסיכוי שהראוטר שלי יתאים לחברה אחרת גם לא גדול, וזו סתם עוד הוצאה. עוד טוען הבן, שהטכנאים בחברות התקשורת הם רובוטים שעובדים לפי דפי הנחיות. לכל תקלה יש את הפתרון הרשום לה, ואם נתקלים במשהו שלא רשום להם, הם פשוט לא יודעים איך לפתור אותו. אומר שהידע הטכני שלי גדול משלהם חחח...
בקיצור, הייתם מתנתקים, או נשארים בחברה?
שבת שלום.
אם הבעיה נפתרה ואת בסה"כ מרוצה מהמחיר וכו', לא הייתי נוגעת. רק כי הטכנאים לא מקצועיים? אני לא מצפה למקצועיות גבוהה יותר אצל המתחרות...
 

em28

Well-known member
בלי קשר לכרוםקאסט הייתי מכין את השטח לעזיבה - ראוטר/נתב פרטי שיתמוך בכל החברות/מהירויות/סיבים.
זה לא יקר ומאפשר לך לא רק לאיים אלא להיות אדון לעצמך (גם בטלוויזיה).
 

evike

Well-known member
מנהל
אגב, אני מחוברת לסיבים של אחת החברות.
 

evike

Well-known member
מנהל
בהחלט יש סיכוי שהראוטר שיש לי יתאים גם לחברות אחרות. יכול גם להיות, שכדי להרוויח עוד כמה שקלים, הם יתאימו ראוטר עם תכונות המיוחדות להם. וגם אם לא, במקרה ותהיה תקלה, הם ישר יאשימו אותו...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בהחלט יש סיכוי שהראוטר שיש לי יתאים גם לחברות אחרות. יכול גם להיות, שכדי להרוויח עוד כמה שקלים, הם יתאימו ראוטר עם תכונות המיוחדות להם. וגם אם לא, במקרה ותהיה תקלה, הם ישר יאשימו אותו...
לבן שלי יש ראוטר שהוא רכש באופן פרטי. חברת הסיבים רצו לתת לו ראוטר אחר ונחות יותר. הוא סירב ונשאר עם הראוטר שהוא רכש. לטענתו - מהיר יותר.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
תסמכי על הבן שלך
גם בחברות אחרות הסיכוי שלך ליפול על סיוע טכני של מישהו שמבין בתקלה שלך נמוך ביותר.
אם יש לך סיבות אחרות לעבור - עברי - אבל אם זו כרגע הסיבה היחידה למה לעבור ?
 
למעלה