איך התחילה לכם השנה?

דנטל

New member
איך התחילה לכם השנה?

כבר ראינו פה כמה התחלות לא מדהימות. ואיך אצלכם? אצלי כאב לי הראש קצת במשך יומיים והדוד שלי נפטר והלויה היתה מעצבנת והיה קר. היום היה אחלה.
 
מממ...

אצלי זה רגיל . אני לא מייחס לזה חשיבות . אצלי השנה מתחילה מיום כיפור (וגם קצת ראש השנה..) . אני מאמין שאם אני יזום תפילה,חרטה ותחנונים לבורא עולם , זה ישפיע עלי . למרות שאין לי כוח לזה ובגלל זה השנה (כמו כל שנה) עם הרגשה חרא ובעיות ..
אני אלך למצוא את עצמי בהודו\לקבל השראה מבחורה חכמה..
 

דנטל

New member
אני לא מייחסת לזה חשיבות

לא נבהלת שאם זה התחיל רע, זה גם ימשיך רע. פשוט זה מה שבינתיים עבר עלי וזו התחלה נוראית, אבל לא עושה אותי פסימית.
 
גם אני לא .

אבל אומרים שההשפעה של יום כיפור\ראש השנה היא לכל השנה כי ב"שמים" גוזרים עליי את גזר דיני לכל השנה בהתאם לאיך שאני מתנהג . אני למשל מנסה לשפר עצמי בדברים שלא הולכים לי , אבל בגדול יודע שזה מה שנגזר עלי . זאת אומרת , זה לא אומר שאני אפסיק להתאמץ , תמיד מנסים וככל שננסה אז נגיע למה שנגזר עלינו (וואוו .. פעם ראשונה שאני חושב על זה . זו דעתי!) .
 

GeJuFan

New member
אחלה, ביום שישי בבוקר מצאתי עבודה

מצאתי אחלה בגדים באחלה מבצע(59 ש"ח לחולצה יחידה ו-59 ש"ח למכנס סה"כ כ-250 ש"ח לשלוש חולצות ומכנס אחד) ופגשתי בחור כשעוד היה 04 וב-05 קיבלתי את הנשיקה הראשונה שלי אי פעם מבחור, והתמזמזנו כל הלילה, והטוב המשיך גם ליום למחרת וליום ראשון, ואז הגיע יום שני או שזה היה שלישי, בכל מקרה היום היה יום חרא, אבל בעיקרון אני אופטימית בקשר לשנה האזרחית הזאת , לא שזה משנה אני תמיד אופטימית
. אני מרגישה שינויים משמעותיים בחיי מתקרבים להם.
 
למעלה