איך זה נתפס כשגבר צופה בתוכנית?

  • פותח הנושא rk49
  • פורסם בתאריך

rk49

New member
איך זה נתפס כשגבר צופה בתוכנית?

הי כולם.. הודעה ראשונה שלי בפורום. אני בחור בן 26(וחצי!!! כבר ילד גדול!) וצופה בתוכנית לעת ערב כשיש פרק חדש באינטרנט... אז כמובן שהייתי מוכן לקבל את כל השיט על זה שאני צופה במשהו בלייבל ריאליטי מכל מעגל חברי.. אבל נראה שהעובדה שהתוכנית היא ספציפית היפה והחנון אז יש תגובות עוד יותר נוראיות... האם זה נחשב כזו תוכנית נשית? מה אתם חושבים? קשת
 

DDN

New member
אני בחור בן 32 וצופה בתוכנית

אז מה? אני בתכלס לא חובב ריאליטי, ואני צופה בתוכנית כי א. היא מבדרת ב. רציתי לראות מה מגדירים "חנון" בטלוויזיה שלנו, ולרוב הייתי מבסוט (חוץ מאלכס, שלא מייצג את המגזר שלי)
 

קילרים

New member
לא..

התכנית מיועדת גם לגברים וגם לנשים. אני מכירה הרבה גברים שצופים בתכנית כי בסה"כ זו תכנית משעשעת...
 

Saladin

New member
אני צופה בתכנית כי היא משעשעת.

או לפחות היתה משעשעת, כבר מזמן נמאס ממנה. מההתחלה היה ברור לי שאלכס הוא הכוכב של התכנית, מבלי להיכנס שוב פעם לכל הדיון שהתנהל פה בפורום על זה. גם הפרומו הראשון לתכנית שבו מראים את אלכס עם התסרוקת הכי הזויה בעולם ובלי משקפיים מציג את עצמו בפני הבנות בגינוני נימוס של המאה ה-7 משך אותי לצפות בה. אבל זו גם תכנית הריאליטי היחידה כמעט שהמשתתפים בה לא רוצים להיות כוכבים אלא להתמודד עם קושי שכל בן אדם למעשה מתמודד או התמודד איתו, לכן יש בקונספט שלה הכי פחות חסמים מרתיעים בפני צפייה (כמו וולגריות, בוטות או תאוות פרסום של המשתתפים). יש גם את לרדת בגדול אבל היא מעניינת לדעתי בעיקר אנשים שיש או היו להם בעיות משקל, וזה גם אחד הדברים הוולגריים בה - שבמרכזה עומדת אחת הקפריזות של החברה המערבית המודרנית, המלחמה בהשמנה. וכמובן היפה והחנון איננה חפה מקפריזות אחרות.
 

צלהגשם

New member
אתה יכול רק להתבייש בעצמך

סתם נו, אני לא רואה שום דבר מוזר בזה שגבר צופה בתכנית, זה לא כאילו אתה רואה בנות גילמור או משהו.
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
איזה שטויות.. תוכנית ריאליטי זה לכולם!

מי שיגיד לך אחרת... בעיה שלו
 

HouseAtreides

New member
אם אתה גם בוכה במהלך הצפיה...

זה כבר באמת יצריך טיפול
אבל כל עוד אתה רק צופה ונהנה - מה רע?
 

בלבלה111

New member
אני למשל בוכה בזמן צפייה...מרוב צחוק

התגובות של ליטל (סלב) מצחיקות
 
מה פתאום תוכנית נשית?!

זה ברור מאיליו למה גברים ירצו לראות את התכנית - בחורות שנראות ממש טוב ולא מפספסות אף הזדמנות ללבוד בגד ים! יש סיבה יותר טובה מזה לגבר לצפות בתכנית בטלויזיה?
 
למעלה