איך יודעים לבחור מטפל אמין? או איך לדעת לתת אמון?

איך יודעים לבחור מטפל אמין? או איך לדעת לתת אמון?


הבוקר הקלטתי וידאו בנושא ורוצה להעביר את הנקודות האלו גם כאן.
שנים לקח לי לתת אמון באדם שדרכו התחלתי את ההחלמה שלי. שנים לקח לי לבחון אותו ולדעת שאוכל לסמוך עליו. היום, לוקח לי כבר הרבה פחות זמן לדעת אם זהו אדם שאפשר או אי אפשר לסמוך עליו.

אז על מה אני ממליצה לשים לב?

1. האם האדם מתמיד? האם יש לו דברים קבועים שעושה פעם ביום, פעם בשבוע, פעם בחודש, בשנה? התמדה זה סימן שיש פה דרך קבועה והתכונה הזאת מביאה איתה הרבה אמינות.

2. האם האדם הזה משקיע בעצמו? האם הוא שומר על הבריאות שלו? עושה ספורט מזין את גופו בדלק הנכון? עושה הפגת מתחים כשצריך? מאוד תורם ללכת אחרי מישהו שאין לו נפילות ועליות דרסטיות אלא מישהו שמחליף מצב מהר ויודעת לאזן את עצמו. כך הוא בהחלט יוכל גם לעזור לכם לשמור על האיזון. דוגמא אישית בקיצור :)

3. האם הוא שומר על קשר? לא נעלם פתאום, או קובע איתכם שעה לשיחה ואכן עומד בהבטחתו? שמירה על קשר היא קריטית בתהליך טיפולי ובכלל, בחיים, ואדם שיודע לשמור על קשר רציף ומדוייק, אני נוטה לתת בו אמון.

4. התנהלות עם כסף - אם משהו לא הלך, האם הוא מציע לכם חלופות איך להגיע ליעד שלכם? האם הוא מחזיר את מלוא הכסף? או חלקית, או אתם מרגישים שהכסף שלכם הלך לאיבוד? האם הוא בא לקראתכם אם יש צורך בהבנה של המצב ויש לכם את הרצון להחלים? בעיניי היחס לכסף הוא מאוד חשוב ואני רואה בו אחד מהסימנים החשובים כדי לבחון אמינותו של אדם.

אלו ההמלצות שלי, אשמח שתכתבו גם מהנסיון שלכם מה עוזר לכם לדעת שאפשר לתת אמון במטפל או בכלל באדם כלשהו?

ואם יש לכם קושי כלשהו עם נושא האמון - מוזמנים להעלות כאן שאלות ונענה עליהם ביחד.

יום טוב ואמין!


יוליה בורוכוביץ'
 
למעלה