איך כדאי הכי לפרסם מאמר ברשת?

peach20

New member
איך כדאי הכי לפרסם מאמר ברשת?

המאמר כולל מילת קישור אחת או שתיים שמובילה לאתר המקודם. האם לפרסם קודם כל באתר המקודם (בדף מאמרים)- לחכות יום-יומיים ואז לפרסם באתרי המאמרים-ואז לחכות יום יומיים ולפרסם בפורומים? או לעשות את זה בסדר אחר. אני כמובן משתדל שכל מאמר יהיה מעט שונה מקודמו.
 

peach20

New member
למה זה חשוב שבאתר יהיה מהונדס ראשון?

הקישורים לאתר ממילות המפתח עדיין קיימות גם כשמפרסמים באתרי המאמרים, לא? כמה זמן צריך לחכות בין הפרסום באתר לפרסום באתרי המאמרים?
 

hatkyinc

New member
כי זה נחשב תוכן משוכפל וחשוב מי המקור

והמקור בצורה הפשוטה ביותר הוא מי שפרסם את זה ראשון. זה משתנה בין כמה דקות לשבועות אפילו, אתה צריך לוודא אינדוקס. בשליפה כמו site:example.com או ממש ה URL המלא או טקסט מהתוכן. אפשר לעודד אינדוקס מהיר ע"י שיטות שונות כמו: pinging,site map, url submit...
 

peach20

New member
אם אני רוצה לקדם אתר...

אני צריך קישורים נכנסים אליו, זאת אומרת מילת מפתח במאמר שתוביל אליו. האם עדיף לי פשוט לפרסם את המאמר פעם אחת באתר מאמרים אחד ותוצאת קידום האתר תספיק? (כי לפי מה שהבנתי, תוכן כפול יכול לפגוע בקידום).
 

hatkyinc

New member
כאסטרטגיה זה בערך ככה

1. חייב להיות לך מאמרים יחודיים לאתר שלא מופצים. 2. אתה יכול לעשות כמה מאמרים, נגיד 1 ל 5 שהוא מיועד להפצה. אותו כדאי שתפרסם קודם ותחקה לאינדוקס. 3. עדיף את הגרסאות המופצות לשנות קצת, פשוט ניסוחים וכאלה או סגנון כתיבה. 4. את המופצים תפיץ, בעברית לא נראה לי שיש הרבה אתרים להפצה, אבל אתה יכול להפיץ ליותר מ1, שוב אם אפשר תשנה קצת כל גרסא. * שים לב שזה שיטה שקצת מתיישנת ועובדת פחות טוב מאשר לפני כמה שנים ויכל להיות שהיא עוד תמשיך לדאוך כשיטה בפני עצמה. אבל אם המאמרים איכותיים ומגיעים לאתרים איכותיים, תקבל מבקרים מהם ששווים בפני עצמם והופכים לקידום לפי סטטיסטיקה. החלק החשוב כדי שזה יהיה אפקטיבי מהבחינה הזו הוא שהקישור או הרצון למצא אותך גם אם העלימו את הקישור, יהיה גדול כי המידע היה איכותי ורוצים עוד. זה סוג של להגיד להם מספיק שיהיו סקרנים אבל לא מספיק שיהיו מסופקים.
 

peach20

New member
לא כל כך הבנתי...

מעבר למאמרים שהם רק לאתר, אתה מציע לעשות עד 5 מאמרים לשיהיו מיועדים להפצה בחוץ (למה לא יותר?). סעיפים 3 ו-4 הם אותו הסעיף, לא?
 

hatkyinc

New member
המממ....

התכוונתי שאם אתה מפיץ מאמר אחד צריך להיות לך 5 מאמרים באתר (4 שלא הפצת + 1 שכן) ואם אתה מפיץ 2 צריך להיות לך 10 מאמרים באתר (8 שלא הפצת + 2 שכן) מפיץ 3 צריך להיות לך 15 מאמרים באתר (12 שלא הפצת + 3 שכן) ...... מעין יחס, שרוב התוכן שלך לא מופץ כלל. תעשה איזה כמות שאתה רוצה, אבל שמור על יחס כזה לתוצאות טובות. (לא יודע אם זה מספר קסם אבל הוא נשמע טוב מספיק)
 

peach20

New member
אבל למה?

הרי קידום האתר נעשה על-ידי קישורים חיצוניים. משמע ככל שאני איצור יותר קישורים אל האתר (קישורים באתרים אחרים), קישורים מתוך מילות מפתח ועוד- כך האתר יותר יקודם, לא?
 

hatkyinc

New member
דברים משתנים

לפני שנה *אולי* זה היה נכון. עכשיו: 1. עדכון פנדה אומר שאם אין לך תוכן איכותי UNIQUE אז אתה אתר זבל שלא אמור לקבל ניקוד כלל. 2. כבר נראה לי 3 שנים, האינדיקציה הכי טובה מבחינת קישורים היא כנראה distinct c blocks לפי SEOMOZ שאומר שקישורים מאותם אתרי מאמרים לא יקדמו אותך הרבה אם תמשיך להוסיף שם קישורים. (אלה אם באמת כל מאמר נוסף מתווסף לאתרים שונים ברשת...) 3. אינדיקציות חברתיות ושימוש הם מזמן פקטור, אז SPAM כזה אם אתר זבל לא אמור להניב הרבה בתווך הרחוק בנישה תחרותית. (אתר חדש תנודתי מאוד בתחילתו).
 
למעלה